  • 271. Data: 2013-03-16 17:25:43
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 16.03.2013 07:32, Janko Muzykant pisze:

    > Nie widzę żadnej różnicy in plus pomiędzy pralką sprzed 25 lat i
    > współczesną, może z wyjątkiem szybszego wirowania.

    Różnica jest w trwałości, stara jest nie do zdarcia i jest naprawialna.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 272. Data: 2013-03-16 18:19:13
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Różnica jest w trwałości, stara jest nie do zdarcia i jest naprawialna.

    Jak by kocioł przegnił, to ja bym już nie naprawiał...

  • 273. Data: 2013-03-16 18:23:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:

    > Typowe pseudooszczędnościowe pierdzielenie kotka za pomocą młotka.
    > Naprawdę, stać mnie jeszcze na 10 litrów wody co kilka dni.

    Nie wspominając o stanie świeżości tej wody po kilku dniach. Kompletnie
    bez sensu poza obszarami pustynnymi.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 274. Data: 2013-03-17 19:51:30
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl>

    > Jak by kocioł przegnił, to ja bym już nie naprawiał...

    A jakby przegniły przewody to byś naprawiał ?

    Mi się właśnie nie chciało naprawiać. Kosztował zdaje się 150zł. Naprawę
    rozważałem tylko w kontekście możliwości zrobienia programatora
    elektronicznego z podłączeniem do sieci. No ale ... możliwości a wątpliwe
    jest by mi się chciało.

  • 275. Data: 2013-03-18 21:57:25
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > A jakby przegniły przewody to byś naprawiał ?

    Przegniłe przewody jest względnie łatwo wymienić, wystarczy do tego kilka
    podstawowych narzędzi - i mieć jak sprawdzić, czy się nie pomyliło.
    Kocioł to już grubsza robota.

    > Mi się właśnie nie chciało naprawiać. Kosztował zdaje się 150zł. Naprawę

    Jakby koniecznie trzeba było, to pewnie bym to zrobił. Ale bez odpowiedniego
    przygotowania musiałbym raczej zlecić to warsztatowi, a to już niekoniecznie
    musiało by się opłacać.

    > rozważałem tylko w kontekście możliwości zrobienia programatora
    > elektronicznego z podłączeniem do sieci. No ale ... możliwości a wątpliwe
    > jest by mi się chciało.

    Mnie też nie bardzo chciało się dalej rzeźbić... nowe przewody wody z kotła,
    pompa wody, naprawa (przetarta izolacja) kilku kabelków, nowa grzałka,
    generalny remont (temi rencamy) programatora... A jeszcze, jak znam życie,
    przegniła by obudowa... Nie... miałem dość.
    Gdybym znał dokładny układ przegnicia, to bym może nawet wyrżnął uszkodzony
    fragment i czymś go sensownie zastąpił. Nie chcialo mi się... zwłaszcza, że
    akurat trafiła się "w spadku" stara pralka Gorenje PS201, to nie było nawet
    co się zastanawiać, zamiast babrać się w wątpliwe i niezbyt pewne
    przyjemności, trafio się sprawne urządzenie, chodzi już kilka lat. Może to
    nie rewelacja, ma tylko 400 rpm wirówki, ale chodzi i rolę swoją spełnia.