  • 31. Data: 2020-02-20 18:59:49
    Temat: Re: OC
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Cos mi chodzi po glowie, ze UFG fundowal nagrody dla policjantow.
    > Ale to sliski temat, bo nie wolno, a nawet trzeba :-)

    To byłby temat na branzowy skecz dla informatyków ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 32. Data: 2020-02-20 21:19:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Feb 2020 17:59:49 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To byłby temat na branzowy skecz dla informatyków ;-D

    http://slaska.policja.gov.pl/kat/informacje/wiadomos
    ci/87600,Wyroznieni-przez-UFG.html

    przy czym nagrody byly chyba dla komend.
    Ale jakby tak np dali tablety, a komendant zgarnal do osobistego
    uzytku ... lapowka czy nie ?

    J.

  • 33. Data: 2020-09-22 18:42:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Auto kupione w zeszłym roku. Plik umów poprzednich właścicieli.
    > Miało OC ważne powiedzmy do czerwca 2019. Przerejestrowane na obecnego
    > właściciela z końcem stycznia tego roku i dopiero wtenczas wykupione OC
    > nowego właściciela. Czyli kilka msc. jeżdżenia bez OC.
    >
    > Ile czasu mu pozostało aż się wyda? Możliwe, że się nie wyda?

    No i się wydało. 5200 zł. Minęło 7 msc.

    Robert

  • 34. Data: 2020-09-24 15:10:46
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    > No i się wydało. 5200 zł. Minęło 7 msc.

    Warto było?

    Grzegorz Tomczyk

  • 35. Data: 2020-09-24 15:14:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 września 2020 18:42:59 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > No i się wydało. 5200 zł. Minęło 7 msc.

    Dobrze radziłem żeby rezerwę na ponad 5tys zawiązywać;)

  • 36. Data: 2020-09-24 15:30:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" napisał w wiadomości grup
    .
    W dniu 22.09.2020 o 18:42, Robert Wańkowski pisze:
    >Warto było?

    Jak przegapil termin, to i tak bylo za pozno aby sie pytac czy warto.
    A zasadniczo ... tanio wyszlo, przeciez mogl wypadek miec i splacac
    teraz milionowe odszkodowanie.

    No coz, UFG analizuje ciaglosc umow i ostrzegalem ze sprawa raczej
    wyjdzie, przynajmniej wedle doniesien prasowych sadząc.

    A glupia sprawa - wyjdzie, jak juz wykupisz OC, wczesniej nie.
    Jezdzic bez OC i ryzykowac milionowe odszkodowanie ?

    Czy sprzedac za granice ... albo ubezpieczyc za granicą .. najprosciej
    jednak pilnowac terminow.

    J.

  • 37. Data: 2020-09-24 15:40:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-02-19 o 09:31, Liwiusz pisze:

    > Co to jest Pocztowe OC?

    Było takie TU prowadzone przez pocztę polską. Zamknęli te usługi ponoć
    m.in. ze względu na burdel w wymianie informacji TU -> UFG. Nie pamiętam
    skąd ta informacja, ale coś tak mi się kołacze

  • 38. Data: 2020-09-24 15:42:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ubezpieczyciel nie ma tu nic do rzeczy, nigdzie się nie prolonguje z
    > automatu.
    Ale ci wyślą ofertę, zachęcą, zadzwonią. Uznałem, że skoro ubezpieczenie
    miało zmienionego płatnika + rekalkulację składki to dla mnie było
    jasne, że mam normalnie zawartą umowę.

  • 39. Data: 2020-09-24 17:10:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-09-2020 o 15:42, sirapacz pisze:

    > Ale ci wyślą ofertę, zachęcą, zadzwonią. Uznałem, że skoro ubezpieczenie
    > miało zmienionego płatnika + rekalkulację składki to dla mnie było
    > jasne, że mam normalnie zawartą umowę.

    Nieznajomość prawa szkodzi....

  • 40. Data: 2020-09-24 21:57:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, J.F..
    On 24.09.2020 15:30 you wrote:

    > Użytkownik "Grzegorz Tomczyk" napisał w wiadomości grup
    . W dniu
    > Jak przegapil termin, to i tak bylo za pozno aby sie pytac czy
    > warto.

    Nie do końca.
    Wysokość kary zależy od opóźnienia. Zaczyna się od ok 1 tys i rośnie
    niczym krzywa Covid.

    > No coz, UFG analizuje ciaglosc umow i ostrzegalem ze sprawa raczej
    > wyjdzie, przynajmniej wedle doniesien prasowych sadząc. A glupia
    > sprawa - wyjdzie, jak juz wykupisz OC, wczesniej nie.

    Odważna teza.

    --
    Pete