  • 91. Data: 2020-09-29 12:25:38
    Temat: Re: OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-09-2020 o 11:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > To bardzo przykre kiedy wycinasz moje wytłumaczenie tej niezgody która
    > jest na zuepełnie innym polu niz raczyłes napisac po czym uprawiasz to
    > swoje pierdolenie o olewaniu...
    > Naprawde jestes za prawem które za mała wine nakłada duza,
    > niewspolmierna kare? Podałem inny absurdalny przykład ale oczywiście
    > nie raczyłes sie odniesc. Rozumiem ze to przejaw braku argumentów.

    > Nie ma zadnego sensu w tym zeby ktos chciał miec nieciagłosc OC wiec
    > nie pierdol głupot.

    > Wole byc smierdzacym leniem niz debilem nie potrafiacym spojrzec dalej

    Debil patrzy z punktu widzenia innego debila, np. takiego który co do
    zasady olewa swoje obowiązki.

    > Bardzo roznie.
    > CZasami przedłuzam z automatu, jeżeli nowa propozycja przyjdzie podobna
    > do poprzedniej.
    > Ostatnio czesciej wykupuje nowa bo propozycje nowych polis przychodziły
    > na kwoty prawie 2x poprzednia

    No właśnie.
    Do mnie chyba w ogóle żadne propozycje nie przychodzą, ale bardzo rzadko
    za rok oferta jest konkurencyjna.

    > Co do kupowania spakietowanych badz nie - czesciej kupuje AC+OC ale w
    > ostatnich dwóch latach przynajmneij 4 polisy kupowałem osobno AC.

    Próbowałem - wychodziło prawie 50% drożej.

    > W całej sprawie własciwie kluczowe jest jedno pytanie: czy jestes za
    > tym, zeby ewentualna kara była niewspolmierna do winy?

    A kto będzie oceniał współmierność i przewinienie?
    Jeśli Ty, to nie mogę się pod tym podpisać.

    Zwłaszcza że mylisz karę, ze skutkami czyjegoś niedbalstwa.

    A ja osobiście wielu delikwentów karałbym znacznie mocniej niż dzisiaj
    się da.
    Tak jak w Singapurze.
    Od wandali, czy pijaków rozpoczynając.

  • 92. Data: 2020-09-29 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > No właśnie.
    > Do mnie chyba w ogóle żadne propozycje nie przychodzą, ale bardzo
    > rzadko za rok oferta jest konkurencyjna.

    Do mnie przychodza zawsze.
    Nigdy nie sa lepsze od tej z poprzedniego roku ale czasami sa takie
    same.

    > Próbowałem - wychodziło prawie 50% drożej.

    Przewaznie tak jest ale kilka razy wyszło korzystniej.
    Sam agent nie wiedział dlaczego.

    > A kto będzie oceniał współmierność i przewinienie?

    Ogolnie to ocenia to ustawodawca tworzac takie a nie inne przepisy.
    Potem czasami ocenia to sad ale w ramach prawa i w takich widełkach jak
    mu to prawo umozliwia.
    Ale na potrzeby tej rozmowy mozemy zrobic to my.

    > Jeśli Ty, to nie mogę się pod tym podpisać.
    >
    > Zwłaszcza że mylisz karę, ze skutkami czyjegoś niedbalstwa.

    To tylko kwestia nomenklatury.

    > A ja osobiście wielu delikwentów karałbym znacznie mocniej niż
    > dzisiaj się da.
    > Tak jak w Singapurze.
    > Od wandali, czy pijaków rozpoczynając.

    CZyli takie Ziobrowe podejscie ci pasuje.
    Zwiekszyc kary ile sie da, niewazne czy sensownie czy nie.

    Powtorze pytania i poprosze cie o odniesienie sie do tych konkretnych
    przykładów.

    Jezeli uwazasz ze prawo które daje mozliwośc takiego splotu wydarzen ze
    za drobne niedbalstwo w postaci przegapienia terminu wykupienia OC
    ktore to oc przewaznie przedłuza sie samo moze skutkować
    rozpierdoleniem sobie całego zycia to rozumiem ze pasuje ci zeby w ten
    sposób karano wszelkie niewielkie przewinienia i niedbalstwa.

    Załózmy ze nie zapłaciłes abonamentu RTV - czy przepadek mieszkania
    wystarczy jako kara?

    Załózmy ze zepsuło ci sie auto, poszedł wtrysk, dosłownie przed chwila,
    nie zauwazyłes i jedziesz. Powiedzmy 2-3km. Przepadek auta wystarczy?
    Czy jeszcze 100kpln dodatkowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 93. Data: 2020-09-29 14:18:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-09-2020 o 13:59, Budzik pisze:

    > CZyli takie Ziobrowe podejscie ci pasuje.
    > Zwiekszyc kary ile sie da, niewazne czy sensownie czy nie.

    Nie.
    Bo na darmozjadów trzeba potem pracować.

    Ale w/w chętnie przywaliłbym chłostę.
    Tanio, szybko, skutecznie i na długo będą pamiętać.

> [...]
    > rozpierdoleniem sobie całego zycia to rozumiem ze pasuje ci zeby w ten
    > sposób karano wszelkie niewielkie przewinienia i niedbalstwa.

    Tyle że nagradzanie olewusów, nie może wpływać na komfort tych dbających.
    Samo wprowadzenie autoprzedłużania sie każdego OC, to IMO więcej szkody
    niż pożytku.

    To już wolę, żeby olewusy ponosiły konsekwencje swojego olewactwa.

  • 94. Data: 2020-09-29 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > IMO więcej szkody niż pożytku.
    >
    > To już wolę, żeby olewusy ponosiły konsekwencje swojego olewactwa.

    Bardzo ci dziekuje za dyskusje.
    Poniewaz po raz piaty powtarzasz te same banialuki, nie odnoszac sie do
    tego co ja pisze - powiem pas.
    Podaje ci prosty przykład - przepadek meiszkania za niepłacenie RTV -
    gdzie tu do kurwy nedzy widzisz koniecznosc płacenia za darmozjada?
    Przepadek auta za drobna awarie - gdzie tu do kurwy nedzy widzisz
    koniecznosc płacenia za darmozjada?

    W ktoryms momencie zycia utraciłes umiejetnosc czytania ze
    zrozumieniem?

    To samo z negatywami samoprzedłuzania OC, tudziez z automatyzacja
    zamykania poprzedniego - nie podałes zadnego sensownego przykładu
    takich negatywów a po raz piaty piszesz ze twoim zdaniem byloby
    szkodliwe...
    Na dowód podałes przykład który jest od kilku lat nieaktualny oraz JF
    wymyslił ze ktos moze chciec posiadac dwa OC na ten sam pojazd (ciekawe
    czy jest chociaz jeden taki debil w całym PL?)

    Dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 95. Data: 2020-09-29 21:29:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-09-2020 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Bardzo ci dziekuje za dyskusje.
    > Poniewaz po raz piaty powtarzasz te same banialuki,

    To jest moje zdanie, a banialuki, to wypisujesz Ty.
    I to że Ci się moje zdanie nie podoba, nie oznacza że mam obowiązek je
    zmienić, czy też odpowiadać na każdą na wymyślaną przez Ciebie na
    kolanie demagogię, totalnie oderwaną od przypadku braku OC.

    > To samo z negatywami samoprzedłuzania OC, tudziez z automatyzacja
    > zamykania poprzedniego - nie podałes zadnego sensownego przykładu
    > takich negatywów

    Podałem i to nie raz.
    Samoprzedłużanie się OC, zmusza mnie co roku do jego wypowiadania.
    Nie jest mi to do niczego potrzebne, bo i tak co roku ZAZWYCZAJ zawieram
    nowe OC, w pakiecie z AC.
    A kiedyś wręcz uniemożliwiło mi zakup AC, bo bez OC nie chcieli go
    sprzedać, drugiego OC również (takie zasady ma Link4).
    Inne oferty były dużo droższe.

    > Dla mnie EOT.

    Tak z kilka dni za późno - można było to zamknąć po kilku postach.
    Naprawdę nie musisz każdej dyskusji ciągnąć do upadłego.

  • 96. Data: 2020-09-29 23:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > obowiązek je zmienić, czy też odpowiadać na każdą na wymyślaną
    > przez Ciebie na kolanie demagogię, totalnie oderwaną od przypadku

    To sie nazywa analogia. Brak odpowiedzi na podane przykłady dowodzi
    tylko twojej hipokryzji. Bo z jednej strony chcesz zeby prawo wygladało
    w ten sposób ze mała przewina powoduje duze konsekwencje alew innych
    przypadkach, jak rozumiem, jest ci to nie w smak.

    > Podałem i to nie raz.
    > Samoprzedłużanie się OC, zmusza mnie co roku do jego wypowiadania.

    Gdybys zrozumiał moja propozycje to bys wiedział, ze nie powoduje bo
    pisałem wyrażnie ze nowa polisa automatycznie powinna zamykać stara.
    Bez zadnego wypowiadania.

> [...]
    > A kiedyś wręcz uniemożliwiło mi zakup AC, bo bez OC nie chcieli go
    > sprzedać, drugiego OC również (takie zasady ma Link4).

    O tym własnie pisze - czubek własnego nosa.
    A ja nie pisze o tym jak ty zawierasz, jak ja zawierram tylko o tym jak
    to sensownie powinno wygladac dla wszystkich.

    > Tak z kilka dni za późno - można było to zamknąć po kilku postach.
    > Naprawdę nie musisz każdej dyskusji ciągnąć do upadłego.

    Ale wiesz ze jest nas tu dwóch? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 97. Data: 2020-09-30 00:01:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 29 września 2020 o 12:00:00 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > >
    > Rozumiem.
    > Ale JF ma racje ze dopłata prawie 10% do wartosci polisy tylko za to ze
    > płatnosc jest podzielona na 2 raty nie ma wiele wspolnego z
    > przesłankami finansowymi.
    > Dlatego probowałem dociec, z czego mogłaby wynikac.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    > i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !
    Doszedłeś do jakiś wniosków czy tylko na nieudanej próbie dociekania się zakończyło?

  • 98. Data: 2020-09-30 06:27:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-09-2020 o 23:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To sie nazywa analogia.

    To jak sobie na własne potrzeby coś nazwiesz nic nie zmieni.
    Dla mnie to demagogia z którą nie zamierzam dyskutować nawet.

    > Gdybys zrozumiał moja propozycje to bys wiedział, ze nie powoduje bo
    > pisałem wyrażnie ze nowa polisa automatycznie powinna zamykać stara.
    > Bez zadnego wypowiadania.

    To jest inny temat, z którym nie dyskutuję, bo nie mam wiedzy na ten
    temat, oczywiście generalnie sie zgadzam.
    Ale podejrzewam że to iż tak nie jest też ma swoje powody, tylko nie
    wiemy jakie.

    > O tym własnie pisze - czubek własnego nosa.

    Czyli tak jak Ty - czubek nosa olewacza.

    > A ja nie pisze o tym jak ty zawierasz, jak ja zawierram tylko o tym jak
    > to sensownie powinno wygladac dla wszystkich.

    Przy czym swój własny punkt widzeniu uznajesz że sensowny dla wszystkich
    - naprawdę nie możesz tego pojąć?

    > Ale wiesz ze jest nas tu dwóch? :)

    Tak ze trzy razy próbowałem już to zrobić, ale Ty z uporem maniaka
    domagasz się ode mnie kontynuacji i odpowiadania na wymyślane na kolanie
    banialuki.

  • 99. Data: 2020-09-30 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Czyli tak jak Ty - czubek nosa olewacza.

    Skad podejrzenie ze ja mam problem z wykupieniem / przedłuzeniem OC?

    > Przy czym swój własny punkt widzeniu uznajesz że sensowny dla
    > wszystkich - naprawdę nie możesz tego pojąć?

    Przeciez to nie ja zaczałem watek i zgłosiłem problem...
    Ja sie tylko nad nim pochyliłem, stwierdzilem ze kolegama racje,
    przypomniałem sobie znajomego który opowiadał mi ze zrobił dokładnie
    tak samo i sprobowałem znaleźć rozwiazanie problemu.
    Ty natomiast twierdzisz ze jest jak jest, jest dobrze, bo olewaczy
    trzeba karac.
    Ale jak pokazuje ci ze taki punkt widzenia mozna zastosowac do innych
    spraw to uwazasz to za demagogie.
    A wiesz dlaczego?
    Bo OC pilnujesz, wiec zakładasz ze nigdy nie wpadnieszw te legislacyjna
    pułapkę.
    A inne podane przeze mnie przykłady juz mogłyby cie dotknac i zdajesz
    sobie sprawe ze w tamtych sprawach postapienie lege artis mogłoby byc
    kłopotliwe wiec wiesz równiez ze postapiłbys jak człowiek rozsadny
    potrafiący wywazyc pewne kwestie czyli tzw olewacz :)>

    > Tak ze trzy razy próbowałem już to zrobić, ale Ty z uporem maniaka
    > domagasz się ode mnie kontynuacji i odpowiadania na wymyślane na
    > kolanie banialuki.

    Mowisz ze w jakis magiczny sposób zmuszam cie do odpowiedzi?
    wow...

    BTW wymyslane na kolanie banialuki to opisywanie sytuacji które od
    kilku lat sa nieaktualne (vide brak mozliwości sprawdzenia czy auto ma
    polise OC)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 100. Data: 2020-09-30 10:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Doszedłeś do jakiś wniosków czy tylko na nieudanej próbie
    > dociekania się zakończyło?

    A jestes sie w stanie cofnac kilka postów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,