  • 21. Data: 2020-02-19 22:57:27
    Temat: Re: OC
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Jakoś tego nie widzę, że obecny właściciel zjawia się u poprzedniego
    > (poprzedni według papierów, bo kupiony od noname :-)  ) i prosi o
    > podpisanie nowej umowy. Z datą styczniową, a co z i tak nieopłaconym OC?

    Przedłużone automatycznie, wystarczy opłacić.

  • 22. Data: 2020-02-19 22:58:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-19 o 22:41, J.F. pisze:

    > Drobiazg. Spytaj sie lepiej co grozi, jesli wypadek spowoduje.
    >

    > https://www.ufg.pl/infoportal/faces/pages_home-page/
    Page_4d98135c_14e2b8ace27__7ff0/Page_a47c431_14bed81
    a009__7fd7/Page_a47c431_14bed81a009__7fd6

    Teraz to już nieaktualne, bo posiada.
    A ten drobiazg to ile? Jest to w taryfikatorze?

    Robert

  • 23. Data: 2020-02-19 22:58:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Mnie w to nie mieszaj. :-)
    > Chciałem pożyczyć od niego auto i tak od niechcenia zapytałem czy ma
    > przegląd i OC.
    > No i nie pożyczyłem.

    Ale teraz czy kiedyś?
    Bo teraz to już mówisz, że ma ubezpieczenie....

  • 24. Data: 2020-02-19 23:16:48
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-19 o 22:58, Cavallino pisze:

    > Ale teraz czy kiedyś?

    Kiedyś. I pytałem w innym miejscu jakie konsekwencje by mnie spotkały,
    gdybym wziął auto bez OC i byłaby kontrola?

    > Bo teraz to już mówisz, że ma ubezpieczenie....

    Tak, teraz ma.
    A czy teraz podczas kontroli policja może zauważyć brak ciągłości z
    automatu?

    Robert

  • 25. Data: 2020-02-19 23:19:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-19 o 22:57, Cavallino pisze:

    > Przedłużone automatycznie, wystarczy opłacić.
    Ale warunkiem koniecznym byłoby niezgłoszenie u ubezpieczyciela faktu
    sprzedaży?

    Robert

  • 26. Data: 2020-02-20 00:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > A czy teraz podczas kontroli policja może zauważyć brak ciągłości z
    > automatu?

    nie sadze zeby to w ogole sprawdzali przy kontroli. Masz miec OC na dzis.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 27. Data: 2020-02-20 00:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Ale warunkiem koniecznym byłoby niezgłoszenie u ubezpieczyciela
    > faktu sprzedaży?

    Tak. Moze i moznaby coś jeszcze innego wymyslic ale to juz rzezba w
    gównie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 28. Data: 2020-02-20 16:20:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    0.0.1...
    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    >nie sadze zeby to w ogole sprawdzali przy kontroli. Masz miec OC na
    >dzis.

    Cos mi chodzi po glowie, ze UFG fundowal nagrody dla policjantow.
    Ale to sliski temat, bo nie wolno, a nawet trzeba :-)

    Wiec mogloby im sie chciec.
    Ale tu troche chroni ta data rejestracji ... choc byc moze w cepiku
    jest i data zakupu :-)

  • 29. Data: 2020-02-20 16:22:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Ale warunkiem koniecznym byłoby niezgłoszenie u ubezpieczyciela faktu
    > sprzedaży?

    Tak.

  • 30. Data: 2020-02-20 16:23:07
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    >
    > Tak, teraz ma.
    > A czy teraz podczas kontroli policja może zauważyć brak ciągłości z

    Nie - tym się zajmuje UFG.