  • 41. Data: 2016-10-21 19:54:43
    Temat: Re: OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-10-21 o 14:32, Shrek pisze:
    > Zawsze mnie zastanawiało, dlaczego niewydymanie kogoś jest od razy
    > traktowane jak frajerstwo:P
    > Dla mnie zderzak jak sama nazwa wskazuje służy do zderzania się.Dwa razy
    > sam zawadziłem o jakieś elementy krajobrazu, trzy razy ktoś mu
    > delikatnie w dupę wjechał. Machnąłem ręką na to, że teraz to albo będę
    > musiał na myjnie jechać żeby ślad czysty z kurzu zamnaskować, albo ze
    > twa tygodnie potrwa aż równo się przykurzy. I tego życzę innym jak kogos
    > w korku dotkną, a nie że żeby się nie sfrajerzyć i zarobić od razu
    > zacznie się szukanie zeszłorocznych rys.
    To chyba o różnym wjechaniu w d* rozmawiamy. Mi taki zagapiony w
    nawigację łoś też kiedyś wjechał w d* i pierwsze co zrobił, to zaczął
    proponować 500zł, "bo on taki uczciwy, przecież mógł uciec, ale się
    zatrzymał", więc żebym brał 500 stów i będzie ok. Zderzak w drobny mak,
    wciśnięty tylny pas, że klapa się ledwo otwiera, klapa też pogięta.
    500 stów to teraz bierze lakiernik za polakierowanie zderzaka, więc taka
    kwota może się sprawdzać jedynie przy jakichś drobnych obcierkach.

    Maciek

  • 42. Data: 2016-10-21 19:59:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2016 o 19:54, Maciek pisze:

> [...]
    > 500 stów to teraz bierze lakiernik za polakierowanie zderzaka, więc taka
    > kwota może się sprawdzać jedynie przy jakichś drobnych obcierkach.

    No mówimy o jakiś drobnych obcierkach.

    Shrek

  • 43. Data: 2016-10-24 16:23:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > Rozumiem to jako czarną polewkę. Nie lubimy cię już idź sobie stąd.

    http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/rosnace-stawki-za-po
    lisy-oc,686426.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 44. Data: 2016-10-24 18:52:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

    > http://tvn24bis.pl/pieniadze,79/rosnace-stawki-za-po
    lisy-oc,686426.html

    łał ściana zachodnia nie płaci OC?

    http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Kary-za-brak-OC-zn
    owu-w-gore,wid,18548165,wiadomosc.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 45. Data: 2016-11-03 00:08:53
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 21 Oct 2016 08:22:57 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Zawsze wydawało mi się, że bogaci są bogaci nie tylko z pracy, ale też
    >właśnie z tego, że potrafią zadbać o swoje interesy.

    Jak widać kolega jednak nie potrafi, skoro w internecie szuka złotej
    rady.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06