  • 31. Data: 2019-04-14 01:16:52
    Temat: Re: OC a NNW - szukam przepisów
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2019-04-12 o 12:07, J.F. pisze:

    > Czyli co - mozliwa sytuacja, ze ojciec spowoduje wypadek, a jego
    > dziecko-pasazer dostanie odszkodowanie ... i to nawet na konto ojca ?

    Kojarzę (ale nie potrafię wygooglać) sprawę gdzie wypadek spowodowała
    matka jadąca z dzieckiem, obrażenia dziecka wymagały długotrwałej opieki
    której podjęła się matka (musiała zrezygnować z pracy zawodowej). I sąd
    przyznał jej odszkodowanie z OC w wysokości utraconych zarobków.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online:

  • 32. Data: 2019-04-14 08:03:56
    Od: "Ewa" <.@.>

    Dzięki za wszystkie informacje.
    W tej chwili najbardziej interesuje mnie optymalne
    ubezpieczenie na wypadek drogiego i długotrawelego
    leczenia/rehabilitacji _mnie_ jako kierowcy-sprawcy.
    Nie na wypadek śmierci, tylko właśnie leczenia.
    Jeśli ktoś ma doświdczenie i mógłby doradzić w tej
    sprawie to byłabym bardzo wdzięczna.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 33. Data: 2019-04-14 09:06:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-04-2019 o 08:03, Ewa pisze:
> [...]
    > Nie na wypadek śmierci, tylko właśnie leczenia.
    > Jeśli ktoś ma doświdczenie i mógłby doradzić w tej

    Pisałem o czymś w ten deseń:
    https://www.nn.pl/dla-ciebie/zycie-i-zdrowie/ubezpie
    czenie-na-wszelki-wypadek.html

  • 34. Data: 2019-04-14 09:34:48
    Od: p...@g...com

    Z innej beczki
    Czy TU może się wymigać od wypłaty odszkodowania dla klienta jeśli kierowca Ubera
    który spowodował wypadek był na bańce ? OC w PZU a kierowca jest spoza EU

  • 35. Data: 2019-04-15 08:25:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-14 o 09:34, p...@g...com pisze:
    > Z innej beczki
    > Czy TU może się wymigać od wypłaty odszkodowania dla klienta jeśli kierowca Ubera
    który spowodował wypadek był na bańce ? OC w PZU a kierowca jest spoza EU

    Nie może.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2019-04-15 11:43:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Z innej beczki
    >Czy TU może się wymigać od wypłaty odszkodowania dla klienta jeśli
    >kierowca Ubera który spowodował wypadek był na bańce ? OC w PZU a
    >kierowca jest spoza EU

    Wydaje mi sie, ze nie.
    Tzn cel jest taki, zeby OC wyplacilo, a potem regresem z pijaka
    sciagnelo.

    Ale ten Uber ... PZU nie stwierdzi, ze taksowka to powinna miec inne
    ubezpieczenie, bo to bylo na zwykly uzytek ?

    J.

  • 37. Data: 2019-04-15 11:47:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-04-15 o 11:43, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Ale ten Uber ... PZU nie stwierdzi, ze taksowka to powinna miec inne
    > ubezpieczenie, bo to bylo na zwykly uzytek  ?

    Nie ma innego ubezpieczenia na taksówkę.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2019-04-15 11:58:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    > W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 11:45:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale ten Uber ... PZU nie stwierdzi, ze taksowka to powinna miec inne
    > ubezpieczenie, bo to bylo na zwykly uzytek ?

    Jakie inne?
    Ew jak we wniosku nie zaznaczył coś w ten deseń "służy do zarobkowego przewozu osób"
    to mogą składkę przekalkulować.

  • 39. Data: 2019-04-15 12:57:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie ma innego ubezpieczenia na taksówkę.

    Niby nie ma, ale we wniosku jest cel uzywania pojazdu, i jest tam
    uzytek prywatny, przewoz osob.

    I co bedzie dalej, jak sie okaze, ze wnioskodawca sklamal ?
    Ustawa szczegolowa, czy ogolna (KC) ?

    Podobnie biore autostopowicza, wziac od niego zlotowke, czy nie wziac
    ?

    Albo np zaznaczam ze osoby ponizej 26 lat nie prowadza, a potem jakas
    jednorazowa sprawa i raz poprowadzi ...

    J.

  • 40. Data: 2019-04-15 13:07:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 12:59:14 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > ?
    >
    > Albo np zaznaczam ze osoby ponizej 26 lat nie prowadza, a potem jakas

    Składkę w najgorszym razie przekalkulują i dopłata będzie