  • 121. Data: 2014-09-04 01:48:08
    Temat: Re: OC sprawcy a zniszczony sprzet
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-03 10:59, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ok, ale po co kontunuujesz te przepychanki na grupie?

    Żeby więcej osób je zauważyło.
    A po co ty odświeżasz temat po czterech dniach ?

    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2014-09-04 10:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Żeby więcej osób je zauważyło.
    > A po co ty odświeżasz temat po czterech dniach ?

    Wrociłem z wyjazdu, przeglądałem grupe i nie zauwazyłem ze to sprzed
    czterech dni :)

  • 123. Data: 2014-09-04 15:39:09
    Temat: Ciag dalszy
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Jeszcze tego samego dnia podbudowany Waszymi optymistycznymi wypowiedziami
    znajomy wysłał do ubezpieczyciela pismo napisane zwykłym językiem (nie
    prawniczym) w stylu:, że telefon był wcześniej sprawny i został uszkodzony w
    wyniku tego zdarzenia i że w związku z tym prosi o informację czy ma ten
    telefon oddać do naprawy do autoryzowanego serwisu, a fakturę wysłać do
    ubezpieczyciela czy też zaproponują mu wypłatę różnicy pomiędzy sprawnym a
    niesprawnym telefonem.

    W odpowiedzi wczoraj dostał maila od firmy która przedstawia się jako
    likwidująca szkodę w imieniu ubezpieczyciela z prośbą o wysłanie skanu
    dowodu zakupu z widoczną datą zakupu celem ustalenia wartości telefonu.

    Wychodzi na to że mieliście rację - ubezpieczyciel pogrywa sobie licząc na
    to że ktoś machnie ręką.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 124. Data: 2014-09-04 15:45:39
    Temat: Re: Ciag dalszy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-04, Ergie <e...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wychodzi na to że mieliście rację - ubezpieczyciel pogrywa sobie licząc na

    Jezeli myslisz, ze to juz final to zebys sie mocno nie zdziwil. Zaraz sie
    okaze, ze telefon warty 300 PLN a w uszkodzonym stanie 250 PLN i proponuja
    50 PLN.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 125. Data: 2014-09-04 15:49:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Thursday, September 4, 2014, 3:45:39 PM, you wrote:

    > Jezeli myslisz, ze to juz final to zebys sie mocno nie zdziwil. Zaraz sie
    > okaze, ze telefon warty 300 PLN a w uszkodzonym stanie 250 PLN i proponuja
    > 50 PLN.

    To jest OC i nie ma obowiązku przyjmowania takiej oferty - zawsze
    można wybrać naprawę i fakturę, którą ubezpieczyciel będzie musiał
    pokryć w całości.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 126. Data: 2014-09-04 15:53:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-04, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > To jest OC i nie ma obowiązku przyjmowania takiej oferty - zawsze
    > można wybrać naprawę i fakturę, którą ubezpieczyciel będzie musiał
    > pokryć w całości.

    No nie ma, tylko mu napisalem zeby ochlonal z tej euforii ;-) Jak sie chce
    "zarobic" na likwidacji z OC to trzeba w to wlozyc troche energii, jak sie
    chce miec stan z przed szkody to naprawa i pokrycie przez ubezpieczyciela.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 127. Data: 2014-09-04 19:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > To jest OC i nie ma obowiązku przyjmowania takiej oferty - zawsze
    > można wybrać naprawę i fakturę, którą ubezpieczyciel będzie musiał
    > pokryć w całości.

    Albo poprosić o wskazanie miejsca gdzie ktos mu kupi ten uszkodzony telefon
    za 250zł...

  • 128. Data: 2014-09-05 01:17:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > To jest OC i nie ma obowiązku przyjmowania takiej oferty - zawsze
    > można wybrać naprawę i fakturę, którą ubezpieczyciel będzie musiał
    > pokryć w całości.

    Ale do wartości sprzętu, a jak dobrze pokombinują, to się okaże że
    sprzęt używany, cena rynkowa niewielka, poniżej kosztów naprawy.
    Kasę za szkodę całkowitą wypłacić muszą, ale wtedy mogą zabrać sobie
    zwłoki telefonu.

    No ale zawsze coś.

  • 129. Data: 2014-09-05 02:10:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Wychodzi na to że mieliście rację - ubezpieczyciel pogrywa sobie licząc na

    Dlaczego pogrywa? W sumie zachowali się bardzo logicznie...
    Dlaczego mieliby pokrywać jakieś nieznane/nieudokumentowane koszty?

    Z drugiej strony, telefon mogłeś dostać w prezencie czy wygrać w konkursie
    czyli nie kosztował Ciebie nic a jednak gdy działał posiadał wartość,
    której dziś (zepsuty) już nie posiada a więc kolizja stworzyła szkodę.

    Jeśli masz dowód zakupu (nawet odręcznie spisaną umowę kupna od kumpla)
    to wyślij im skan. Jeśli nie masz, to napisałbym list że nie masz dowodu
    zakupu
    ale ten a ten telefon ma taką a taką wartość rynkową i zobaczymy co zrobią.

  • 130. Data: 2014-09-05 09:48:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Friday, September 5, 2014, 1:17:39 AM, you wrote:

> [...]
    > sprzęt używany, cena rynkowa niewielka, poniżej kosztów naprawy.
    > Kasę za szkodę całkowitą wypłacić muszą, ale wtedy mogą zabrać sobie

    Przy OC niekoniecznie wartość rynkowa.

    --
    Best regards,
    RoMan