  • 31. Data: 2014-08-26 08:00:07
    Temat: Re: OC sprawcy a zniszczony sprzet
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-25 13:30, Ergie pisze:
> [...]
    >
    > Kierowca nie uciekł. Spisali wspólne oświadczenie i znajomy zgłosił
    > się do ubezpieczyciela sprawcy. Ten zaproponował kilka (dosłownie)
    > stów za naprawę roweru a na temat telefonu odpisali że ubezpieczenie
    > obejmuje tylko prawidłowo zamocowany i przewożony ładunek a telefon
    > nie był odpowiednio zabezpieczony.
    >
    > Pytanie: mają rację?
    >
    > Z jednej ten uchwyt to jakaś chińszczyzna bez żadnych atestów i na
    > pewno miało to wpływ na to że telefon wypadł, ale z drugiej nie da się
    > ukryć że gdyby nie kierowca to telefon by nie wypadł i się nie stłukł.

    Pewnie mają. Gdyby jeszcze był protokół spisany przez policmajstra, to
    jakieś szanse by były na odszkodowanie za ten sprzęt, a tak to bardzo
    wątpliwie wygląda.

  • 32. Data: 2014-08-26 08:14:58
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 02:27:32 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "Cavallino" ltfpj8$31e$...@n...news.atman.pl

    > Dok�adnie tak.

    Matko, co za bzdury. NIE dokladnie tak, a przynajmniej nie w tym wypadku. Poczytajcie
    dzieci ustawe.

    On nawet nie ma mozliwosci pozwania samego sprawcy. Przeciez w przypadku zdarzen
    objetych OBOWIAZKOWYM ubezpieczeniem (oc pojazdow mechanicznych, oc rolniczym),
    ubezpieczyciel ZAWSZE jest z automatu wspolpozwanym...

  • 33. Data: 2014-08-26 09:17:46
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Większość uznała że ubezpieczyciel leci w
    kulki i takie stanowisko przekazałem znajomemu. Nakierowałem go też na
    rzecznika praw ubezpieczonych. Dam znać jak się sprawa skończy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 34. Data: 2014-08-26 09:53:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    objetych OBOWIAZKOWYM ubezpieczeniem (oc pojazdow mechanicznych, oc rolniczym),
    ubezpieczyciel ZAWSZE jest z automatu wspolpozwanym...

    fajnie sobie zaprzecasz: "wspolpozwanym"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2014-08-26 10:16:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.08.2014 23:58, RadoslawF pisze:
    [ciach bełkot patologicznego kłamcy]

    Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.

    Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 36. Data: 2014-08-26 10:31:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Aug 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Nie o to pytam.
    > Dlaczego miałoby mu na to pozwalac prawo? Nie na probowanie. Na to, zeby te
    > próby były skuteczne prawnie wobec sprzeciwu poszkodowanego.

    Przecież nikt nie pisał o "skuteczności".
    To właśnie "próbowanie" się opłaca, bo część uprawnionych się zniechęci.

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2014-08-26 12:44:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Przecież nikt nie pisał o "skuteczności".
    > To właśnie "próbowanie" się opłaca, bo część uprawnionych się
    > zniechęci.

    Ok, to jest jasne i klarowne.

  • 38. Data: 2014-08-26 12:49:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Przecież nikt nie pisał o "skuteczności".
    > To właśnie "próbowanie" się opłaca, bo część uprawnionych się zniechęci.

    Swoją drogą czy takie kombinacje nie wyczerpują znamion oszustwa? Wszak
    usiłują wprowadzić w błąd/wykorzystać czyjąś nieświadomość w celu
    osignięcia korzyści majątkowej... Jest jakieś orzecznictwo w tym kierunku?

  • 39. Data: 2014-08-26 15:07:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-26 10:16, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    > zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.
    >
    > Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

    W sprawie stalkingu ? Czyżby ktoś wytłumaczył ci "szczylu"
    że oskarżenie o pomówienie nie przejdzie ?
    A tak mnie nim straszyłeś. Teraz będziesz straszył stalkingiem ?
    Czy tylko uciekasz od dyskusji wiedząc że nie masz racji ?
    A człowieka którego niesłusznie nazwałeś szczylem powinieneś
    jednak przeprosić.

    Pozdrawiam