  • 81. Data: 2014-08-29 08:26:14
    Temat: Re: OC sprawcy a zniszczony sprzet
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.08.2014 16:33, Shrek pisze:

    > Andrzej - dorosły jesteś? To grupy dyskusyjne - tu się dyskutuje. Nie
    > chcesz dyskutować, to nie wchodz. Nie chcesz z Radkiem dyskutować, to
    > zapewne wiesz jak KF skonfigurować?

    Tylko że ta menda się przypierdala, oczernia, fałszuje i judzi innych.

    Aczkolwiek teraz jest w KFie - wszelkie "moje" odpowiedzi na jego
    zaczepki na to co ja piszę są półautomatyczne. Będą w pełni jak będzie
    mi się chciało przegryźć przez skrypty.

    [ciach]

    > Noż kurwa, będę wzywany na świadka? ;)

    Nie, po co... W archiwum wyraźnie widać że pytania o szczegóły zdarzenia
    zadaję zanim on przylazł do wątku.

    > Hmmm, to nie tak było - pytał czy byłeś notowany z tego co pamiętam.

    Kontekst był wyraźny.

    I jeszcze wypisywał jakieś brednie o zabieraniu pocisków dzieciom...
    Może jeszcze te dzieci pobiłem, co?

    > Prokurator będzie miał ubaw;)

    Może tak, może nie. Bywały wyroki za nękanie w mediach
    społecznościowych. Chyba jeszcze nie u nas, ale..

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 82. Data: 2014-08-29 08:30:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.08.2014 16:33, Shrek pisze:

    A, i jeszcze ten patologiczny kłamca pomawiał mnie o niesłowność - że
    innego nałogowego kłamcę "tylko straszyłem" i że "nic z tego nie było".

    A jak mu pokazałem dowód (pismo z prokuratury w sprawie ujawnienia
    danych tamtego huligana) to nawet się nie zająknął, nie przyznał do
    "błędu" (a tym bardziej nie przeprosił za to konkretne pomówienie).

    Stalking może przejdzie, może nie, ale w zakresie namierzenia sprawcy
    ewentualnego przestępstwa ściganego prywatnie (pomówienie) prokuratura
    zasadniczo musi zadziałać i dostarczyć mi jego dane do np. korespondencji.

    Na tamtego zasadniczo pomogło.

  • 83. Data: 2014-08-29 08:32:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.

    Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

  • 85. Data: 2014-08-29 16:52:50
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.08.2014 22:55, RadoslawF pisze:

    > Niestety ale nie obaj.

    Obaj.

    p. m.

  • 86. Data: 2014-08-29 17:00:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m" <m...@g...com>

    > Obaj.

    Nie obaj bo trzej.

  • 87. Data: 2014-08-29 18:54:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-29 17:00, Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Nie obaj bo trzej.

    Coś taki skromny, dolicz tez siebie, nie żałuj. :-)

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2014-08-29 18:57:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-29 08:30, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > danych tamtego huligana) to nawet się nie zająknął, nie przyznał do
    > "błędu" (a tym bardziej nie przeprosił za to konkretne pomówienie).

    Tylko dziwnym trafem pismo nie było adresowane do providera
    osoby którą chciałeś straszyć.

> [...]
    > ewentualnego przestępstwa ściganego prywatnie (pomówienie) prokuratura
    > zasadniczo musi zadziałać i dostarczyć mi jego dane do np. korespondencji.

    Na mnie nie pomoże.
    A że przy okazji poznam twoje dane to z korzyścią dla mnie.
    Nie wpadłeś na to mitomanie ?

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2014-08-29 18:57:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-29 08:32, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    > zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.

    Jako że andrzejku zrobiłeś się szczery i uczciwy jak sowiecka
    propaganda to tradycyjnie uważam że piszesz brednie.
    Tak jak zawsze zresztą.

    > Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

    Znajdź kogoś mądrzejszego i niech ci wytłumaczy na czym
    stalking polega, andrzejku. :-)

    Pozdrawiam