  • 11. Data: 2018-01-21 12:50:13
    Temat: Re: ORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-21 o 12:36, Shrek pisze:
    > A wiesz, że przy pierwszej ładowarce orlenu stał/stoi? generator.
    A z czego mają robić prąd? Z prądu? :-)

    Robert

  • 12. Data: 2018-01-21 12:53:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A z czego mają robić prąd? Z prądu? :-)

    No - narodowo-ekologicznie - z wungla!

    A tak poważnie to nie wiem, czy ten generator nie stał tam wcześniej
    jako rezerwa dla samej stacji. Tym niemniej wszystkie oficjalne zdjęcia
    są tak ładnie wykadrowane, że akurat nie widać;)

    Shrek

  • 13. Data: 2018-01-21 13:26:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-21 o 12:53, Shrek pisze:

> [...]
    > jako rezerwa dla samej stacji. Tym niemniej wszystkie oficjalne zdjęcia
    > są tak ładnie wykadrowane, że akurat nie widać;)

    Podobnie z agregatów szły bramownice od poboru opłat.

    Robert

  • 14. Data: 2018-01-21 13:33:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podobnie z agregatów szły bramownice od poboru opłat.

    NIe - to stara historia. Generatory przy bramownicach to historia sprzed
    jakiś 6 lat, jak kapschowi bardziej opłacało się agregarty wyporzyczać
    niż płacić kary. Zresztą stały one przy samych bramownicach i tylko
    tymczasowo. Urzędy ich wtedy dojerzadzały za brak raportów oddziaływania
    na środowisko itp ale i tak bardziej opłacało się płacić kary lokalnie
    niż za opóźnienia.

    Shrek

  • 15. Data: 2018-01-21 15:07:28
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > A wiesz, że przy pierwszej ładowarce orlenu stał/stoi? generator. Kiedyś
    > wrzucałem, teraz szukam, patrze na googlach w grafikach - nie
    > ma,ocenzurowali;) Myślałem już że jakieś zwidy miałem, ale...
    >
    > https://www.tesla-forum.pl/download/file.php?id=31&t
    =1

    > Jest! Po prostu niepoprawnie politycznie wykadrowane zdjęcia poznikały z
    > netu. Niesamowite;)
    >
    > Shrek

    Jest zdjęcie, zanim powstała tam stacja ładowania elektryków - coś
    żółtego, co wygląda jak generator, tam było wcześniej.

    https://www.google.pl/maps/@51.037244,16.5839629,3a,
    49.1y,49.87h,85.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRfM8dSE_PoTO
    AiWEYoaQTg!2e0!7i13312!8i6656

    T.

  • 16. Data: 2018-01-21 15:21:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-01-21 o 15:07, T. pisze:

> [...]
    >
    > https://www.google.pl/maps/@51.037244,16.5839629,3a,
    49.1y,49.87h,85.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRfM8dSE_PoTO

    Każdy widzi co chce. :-)
    Ja tam widzę wieżę z antenami to bezprzewodowego przesyłania energii. :-)

    Robert

  • 17. Data: 2018-01-21 15:24:29
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    =1

    > Jest! Po prostu niepoprawnie politycznie wykadrowane zdjęcia poznikały z
    Tylko które to? To żółte czy to na słupie? To na słupie pewnie trafo do
    tej ładowarki.

    Robert

  • 18. Data: 2018-01-21 17:13:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2018 o 15:07, T. pisze:

> [...]
    >
    > https://www.google.pl/maps/@51.037244,16.5839629,3a,
    49.1y,49.87h,85.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRfM8dSE_PoTO

    Tak wiem. Pisałem w innym poście;)

    Shrek

  • 19. Data: 2018-01-21 17:14:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    =1

    > Tylko które to? To żółte czy to na słupie? To na słupie pewnie trafo do
    > tej ładowarki.

    I transformator na słupie i zółty generator był tam wcześniej i służyły
    do zasilania stacji. Trafo od ładowatki jest w stacji kontenerowej.

    Shrek

  • 20. Data: 2018-01-21 21:35:42
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-01-21 10:31, Marcin N wrote:

    > To tylko w porze jedzenia. A co z pozostałymi 20 godzinami doby?

    mysle ze pora 'obiadowa' w podrozy wiekszosci ludzi swobodnie rozciaga
    sie na godziny 12-21

    a jak juz ktos elektrykiem pomyka to pewnie planowanie ma tak do przodu
    ze na dwie godziny przed wyjazdem konczy jesc (bo szuka ladowarek) ;)