  • 21. Data: 2018-01-22 23:42:31
    Temat: Re: ORLEN rusza z budową własnej sieci ładowarek elektrycznych w Polsce
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-21 o 10:31, Marcin N pisze:

    > To tylko w porze jedzenia. A co z pozostałymi 20 godzinami doby?

    Nawet jak uruchomią te wszystkie ładowarki, to nadal podróż przez Polskę
    elektrykiem będzie podporządkowana postojom przy ładowarce. Sądzę, że
    kierowca elektryka nie zje obiadu na stacji benzynowej godzinę po
    odjechaniu od ładowarki, bo jak ładował, to nie była pora obiadowa.

    Oprócz obiadów dochodzi jeszcze sporo innych rzeczy. Można na stacji z
    ładowarką wynająć powierzchnię pod TK-Maxa i lodzie będą przeglądać
    szmaty w czasie ładowania samochodu. Pomysłów może być wiele, tylko
    zamiast marudzić trzeba się schylić po pieniądze.

  • 22. Data: 2018-01-23 08:23:33
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > A wiesz, że przy pierwszej ładowarce orlenu stał/stoi? generator. Kiedyś
    > wrzucałem, teraz szukam, patrze na googlach w grafikach - nie
    > ma,ocenzurowali;) Myślałem już że jakieś zwidy miałem, ale...
    >
    > https://www.tesla-forum.pl/download/file.php?id=31&t
    =1

    > Jest! Po prostu niepoprawnie politycznie wykadrowane zdjęcia poznikały z
    > netu. Niesamowite;)
    >
    > Shrek

    przy elektrowni wodnej w Solinie tez jest generator
    http://img.joemonster.org/i/2015/07/muralpge_07.jpg

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 23. Data: 2018-01-23 08:54:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 08:23, tck pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    =1

    > przy elektrowni wodnej w Solinie tez jest generator
    > http://img.joemonster.org/i/2015/07/muralpge_07.jpg

    A Chińczycy są już przygotowani:
    https://www.gearbest.com/chargers-cables/pp_598440.h
    tml?lkid=12602106 :-)
    Można ładować jednocześnie 6 samochodów!

    T.

  • 24. Data: 2018-01-23 08:57:48
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-22 o 23:42, Poldek pisze:

> [...]
    > szmaty w czasie ładowania samochodu. Pomysłów może być wiele, tylko
    > zamiast marudzić trzeba się schylić po pieniądze.

    Gorzej będzie, jak pójdzie na obiad i zastawi miejsce do ładowania.
    Ps. Kiedyś miałem taką sytuacje - awaria w drodze na autostradzie A4,
    uciekające z koła powietrze, a pani (brunetka inaczej - autentycznie)
    postawiła auto na miejscu przy kompresorze i poszła spożyć zasłużony
    posiłek. Przyznam, że rzadko zdarza mi się wyzywać kobiety od idiotek...
    T.

  • 25. Data: 2018-01-23 11:56:58
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-23 o 08:57, T. pisze:

> [...]
    > postawiła auto na miejscu przy kompresorze i poszła spożyć zasłużony
    > posiłek. Przyznam, że rzadko zdarza mi się wyzywać kobiety od idiotek...

    Pani zaparkowała pod kompresssorem, bo było wolne i za darmo.
    Rozwiązaniem jest opłata będąca złożeniem pobranej mocy i opłaty za czas
    postoju na miejscu przeznaczonym do ładowania. Nawet jeżeli opłata za
    czas będzie niewielka, to znając awersję obywateli RP do zapłacenia
    nawet 5 groszy za parkowanie fury kosztującej pół miliona, jest szansa,
    że taka opłata będzie skutecznie zniechęcać do zajmowania miejsca pod
    ładowarką.

  • 26. Data: 2018-01-23 12:26:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-23 o 11:56, Poldek pisze:

> [...]
    > nawet 5 groszy za parkowanie fury kosztującej pół miliona, jest szansa,
    > że taka opłata będzie skutecznie zniechęcać do zajmowania miejsca pod

    Gdzieś na trasie gdzie można stanąć za darmo może i owszem.
    W miastach gdzie stawia się pierwsze ładowarki pięć groszy
    to zawsze mniej niż 3zł za godzinę.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2018-01-23 13:35:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-23 o 12:26, RadoslawF pisze:

    > Gdzieś na trasie gdzie można stanąć za darmo może i owszem.
    > W miastach gdzie stawia się pierwsze ładowarki pięć groszy
    > to zawsze mniej niż 3zł za godzinę.

    No to szlaban przed wjazdem na miejsce do ładowania i bilet, taki jak na
    parkingach w galeriach. Opłata za postój bez ładowania ustawiona na
    odpowiednim poziomie, zniechęcającym do stania i nie nieładowania.

    A jeśli chodzi o parkowanie na miejscu przy kompresorze na stacji
    benzynowej, to już kupiłem sobie pompkę w Lidlu i pompuję koła
    samodzielnie, bo przekonałem się, że nie można polegać na kompresorach
    przy stacjach benzynowych, gdyż często te miejsca są zajęte przez ludzi
    uważających się za sprytniejszych od innych.

  • 28. Data: 2018-01-23 16:53:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-23 o 13:35, Poldek pisze:

    > No to szlaban przed wjazdem na miejsce do ładowania i bilet, taki jak na
    > parkingach w galeriach. Opłata za postój bez ładowania ustawiona na
    > odpowiednim poziomie, zniechęcającym do stania i nie nieładowania.

    A kto i dlaczego ma ponieść koszty instalacji tych szlabanów?
    I jak miejsce zaszlabanione oddzielisz od reszty stacji?
    Dasz szlaban na podjeździe do kompresora i odkurzacza?

> [...]
    > przy stacjach benzynowych, gdyż często te miejsca są zajęte przez ludzi
    > uważających się za sprytniejszych od innych.

    Wolę porządny kompresor niż gównianą pompkę z marketu.
    Ale u siebie takich problemów na stacjach nie zauważyłem, tyle
    że nie pcham się na te blisko centrum gdzie jest największy problem
    z parkowaniem.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2018-01-23 17:44:13
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 22 Jan 2018 23:42:31 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >lodzie

    To w zimie.
    Chyba że miałeś na myśli łodzie. Ale skąd łodzie na stacji Orlen? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06