  • 21. Data: 2017-12-05 13:44:52
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik Lisciasty napisał:

    > Wot czary, prądosugestia, voodoo, generalnie kompletnie mnie to nie
    > interesuje, fakt jest taki, że w krótkim czasie, za niewielkie pieniądze,
    > bez stosowania żadnego świństwa udało się uleczyć dzieciaka.

    Wisz, rozumisz, metod z prądem masz multum. Ludkowie dziś sporo zabiegów
    nazywają biorezonansem. Opisz co tam było konkretnie.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Diatermia tu tez masz prądy.

  • 22. Data: 2017-12-05 13:58:44
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 13:44:53 UTC+1 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
    > Wisz, rozumisz, metod z prądem masz multum. Ludkowie dziś sporo zabiegów
    > nazywają biorezonansem. Opisz co tam było konkretnie.

    To były maszynki "Bicom optima" albo "Bicom 2000", można wygóglać.
    Do tego trzymanie kulek mosiężnych w łapach, jakieś nakładki
    przewodzące na klatę i pod plecami i różne takie.

    L.

  • 23. Data: 2017-12-05 15:05:15
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

> [...]
    > Do tego trzymanie kulek mosiężnych w łapach, jakieś nakładki
    > przewodzące na klatę i pod plecami i różne takie.

    O, już jakieś konkrety. 150kHz na obudowie i 4MHz w instrukcji
    coś technicznemu mówią, teraz trza dokopać się do zasady działania.
    http://bicom-norden.se/wp-content/uploads/2014/02/B2
    000-B12-front.jpg

    Manual jest tu.
    https://bioresonance.com/wp-content/uploads/2017/01/
    Bicom-2000-manual-4.4.pdf

    Szity na Ne555 mają tylko jedną F, a harmonicznych w pasmie 100kHz wychodzi z niego
    tyle co substancji czynnej w oscillococcinum.

    Jak widzę chińskie klony cuda wianki co to w opcjach ma komputerze
    maja naprawę DNA, tez mi się zapala czerwona lampka:)

    Może z czasem odsiejemy ziarno od plew:)

  • 24. Data: 2017-12-05 15:39:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 5 grudnia 2017 15:05:18 UTC+1 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
    > Jak widzę chińskie klony cuda wianki co to w opcjach ma komputerze
    > maja naprawę DNA, tez mi się zapala czerwona lampka:)
    > Może z czasem odsiejemy ziarno od plew:)

    Toto nowe w dystrybucji kosztuje kilkadziesiąt tysiaków, pewnie
    w środku jest jakiś porządny generator, kwestia wyczaić co on tam zapodaje.
    Miałem pomysł przejść się kiedyś z oscyloskopem do kobity na rezonansa,
    ale jeszcze na tyle się nie znamy, żeby takie zabawy proponować :]

    L.

  • 25. Data: 2017-12-05 17:25:57
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-12-04 21:14, Lisciasty wrote:

    > Nie wiem jak ze światłem i dźwiękiem, ale coś w biorezonansie
    > (czy też czymś co się tak określa) jest, bo mimo wszystko to działa ;)

    We wszystkim 'cos' jest.
    Ostatnio, nazywa sie to 'neurony lustrzane'.
    Dawno temu odkryto i nazywano 'wiara'.
    A najwazniejsze, to nie mowic przy dziecku o jego chorobach, tylko, o
    tym, ze jest zdrowe, zajebiste i naj, naj, naj.

  • 26. Data: 2017-12-05 17:39:13
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2017-12-05 15:05, Bytomir Kwasigroch wrote:

> [...]
    > maja naprawę DNA, tez mi się zapala czerwona lampka:)
    >

    > Może z czasem odsiejemy ziarno od plew:)

    Nigdy nie odsiejemy, kazda choroba zaczyna sie i konczy w psychice i
    zawsze to jest ta magia voo doo.

    Juz od samego patrzenia na ten fromt_panel, mozna sie rozchorowac.

  • 27. Data: 2017-12-05 23:52:32
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com>
    napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Szity na Ne555 mają tylko jedną F, a harmonicznych w pasmie 100kHz
    > wychodzi z niego tyle co substancji czynnej w oscillococcinum.

    Mm... jak będę przejeżdżać przez jakąś wiochę, gwizdnę sołtysowi kaczkę...
    albo może lepiej kupię i nie o kosę (którą mógłby mi sprzedać) chodzi, ja
    lubię takie rzeczy załatwiać uczciwie, a sołtys będzie mieć na flaszkę i
    może się nawet napijemy? :) A ja kaczkę. Kaczkę zdekapituję, wypatroszę, a
    wątróbkę... patrz końcówka cytatu z Twojej wypowiedzi :) (tylko jak
    ekstrakcję zrobić?) :P

    > Może z czasem odsiejemy ziarno od plew:)

    Szum informacyjny coraz większy, coraz gorzej się szuka w guglownicy.
    Ale może kiedyś, jak algorytmy lepsze będą?

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 28. Data: 2017-12-05 23:58:00
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Ilona" <i...@u...net> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie odsiejemy, kazda choroba zaczyna sie i konczy w psychice i

    Ale jak nie będziemy działać, to plewy nas przygniotą.

    > zawsze to jest ta magia voo doo.

    No cóż, niestety.

    > Juz od samego patrzenia na ten fromt_panel, mozna sie rozchorowac.
    > http://bicom-norden.se/wp-content/uploads/2014/02/B2
    000-B12-front.jpg

    A takiego akurat generatora (w sensie zakres... no, może do 0.2 MHz), to bym
    potrzebował, do przedzwaniania torów m.cz....
    Ja zaś jestem gorąco ciekaw tematyki "Pokaż kotku, co masz w środku"...
    Zdziwicie się, jeśli się okaże, że jest tam kilka małych, prostych płytek, z
    jakimś prostym programem na kompiku rodem 8051, a całość, gdybym chciał
    złożyć, to części by kosztowały mnie 100 złotych, pesymistycznie myśląc?

  • 29. Data: 2017-12-06 00:01:37
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "yabba" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > A mnie, jako wątpiącego w metodę, wzięto na badanie i wykryto te same
    > alergie jakie wyszły w klasycznym badaniu z krwi. Nie było wcześniej
    > żadnego wywiadu, podchwytliwych pytań itp.

    Czasem się zastanawiam, komu zależy na tym, aby na światło dzienne nie
    wyszło coś, jeśli ktoś rzeczywiście odkrył, czy wynalazł, coś wartościowego?
    Bo może jednak w zalewie szajsu i gówna, może w jakiejś niszy schowało się
    rzeczywiście coś, co jest korzystne, łatwe, takie i skuteczne? I dobrze było
    by to rozpowszechnić?
    Same zresztą fale radiowe ponoć miały nie mieć zastosowania, jako
    nieprzydatne. A jednak dziś...?
    ITD...

  • 30. Data: 2017-12-06 00:07:01
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > A najwazniejsze, to nie mowic przy dziecku o jego chorobach, tylko, o tym,
    > ze jest zdrowe, zajebiste i naj, naj, naj.

    Ale też nie przeginać, jeśli często coś mu nie wychodzi, bo na kolejne
    "jesteś zajebisty" zareaguje agresją, i/lub przestanie kompletnie wierzyć w
    cokolwiek, co powie chwaląca go osoba. No jak... to jesteś zajebisty, a co
    rusz np. coś z rąk leci, to zajebisty, czy do dupy? Taki kontrast, nie
    wiadomo w którą stronę.
    Wydaje mi się bezpieczniej powiedzieć coś w stylu "zajebiście, ze się
    starasz, cieszę się, jak co sie coś udaje, ale zawsze jestem z tobą i będę
    cię wspierać, niezależnie, czy ci się uda, czy nie".