  • 51. Data: 2009-01-16 12:56:20
    Temat: Re: Obiecalem ze napisze cos o TNK to spelniam obietnice.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Daj spokój. 4 dni temu napisałeś, że "Od czerwca będziesz miał dvb-t za
    > free (w większości kraju)." Dwa dni temu, że nie od czerwca, tylko od
    > września.
    > A wczoraj, że w większości kraju to od 2011. ;-)

    No dokładnie tak.
    Bo dokładnie dwa dni temu wyszedł tenże raport, w którym terminy zostały
    zmienione.

    Czyli to co napisałem o braku podróżowania w czasie, pzoostaje aktualne.

    Więc miej trochę cywilnej odwagi i zdobądź się na przeprosiny.

    > Zamiast bic pianę, lepiej podaj, skad wziąłeś 4 dni temu info
    > o dostepności dvb-t w 2009 r. w większości kraju.

    Podałem.
    np. tutaj takie info można znaleźć:
    http://digi-tv.pl/40685-dvb-t-w-polsce-na-wakacje-20
    09.html

    A jeśli chcesz szukać dziury w całym i wykłócać się o słówko "większości" to
    baw się sam, mnie taka piaskownica nie interesuje.

  • 52. Data: 2009-01-16 13:27:25
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    >
    > A jeśli chcesz szukać dziury w całym i wykłócać się o słówko "większości"
    > to baw się sam, mnie taka piaskownica nie interesuje.

    Przeczytaj to co podesłałeś, przeczytaj uważnie - a piaskownice sam robisz
    bo najpierw wystepujesz wroli eksperta, upierasz się przy sowim a jak ktoś
    ci udowodni że nie masz racji to uciekasz.

    Prawda jest taka, naciagnąłeś fakty a teraz czujesz się oburzony że ktoś ci
    wytknął albo jesteś ekspert albo dupa sam wybierz.

  • 53. Data: 2009-01-16 13:37:42
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał:

    > Więc miej trochę cywilnej odwagi i zdobądź się na przeprosiny.

    Za co? Przecież podałeś niaktualną i błędną informację.

    > Podałem.
    > np. tutaj takie info można znaleźć:
    > http://digi-tv.pl/40685-dvb-t-w-polsce-na-wakacje-20
    09.html

    To właśnie nieaktualne info (z kwietnia ubiegłego roku) ;-)
    A do końca ubiegłego roku troche się pozmieniało - choćby
    http://mojehd.pl/czytaj.php?id=173 w listopadzie...

    > A jeśli chcesz szukać dziury w całym i wykłócać się o słówko "większości"
    > to baw się sam, mnie taka piaskownica nie interesuje.

    Ale ja właśnie nie o dacie mówię, tylko o Twojej informacji o dostepności
    w b.r. większości kraju. To nie "UKE wraz z KRRiTV zmienia swoje
    plany", tylko Ty podałeś błędną informację.

    Krystian

  • 54. Data: 2009-01-16 13:48:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Przeczytaj to co podesłałeś

    Jak napisałem - w piaskownicy baw się sam.
    Masz nawet kolegę do towarzystwa - będzie Wam raźniej.

    Gdybyście to napisali ze trzy dni temu - byłaby szansa na poważną dyskusję.
    Ale udawanie głupiomądrych teraz, kiedy zmieniły się okoliczności i wszyscy
    wiemy o wiele więcej, to nic innego jak właśnie piaskownica, lub magiel jak
    kto woli.

    Jasne że łatwiej samemu nic nie pisać, tylko czepiać się wypowiedzi innych,
    niemniej mnie taki poziom nie interesuje.

  • 55. Data: 2009-01-16 13:55:00
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Jasne że łatwiej samemu nic nie pisać, tylko czepiać się wypowiedzi
    > innych, niemniej mnie taki poziom nie interesuje.

    Jakmasz pisać głupoty to ich nie pisz, ludzie czytający to co piszesz mogą
    potraktować poważnie twe wypociny ... ekspercie

  • 56. Data: 2009-01-16 13:57:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakmasz pisać głupoty to ich nie pisz

    Zastosuj to najpierw do siebie.
    Jeszcze nie zdarzyło Ci się napisać coś co by głupotą nie było.
    PLONK WARNING - jakbyś zamierzał dalej swoje bzdety ciągnąć.

  • 57. Data: 2009-01-16 14:02:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    > A do końca ubiegłego roku troche się pozmieniało - choćby
    > http://mojehd.pl/czytaj.php?id=173 w listopadzie...

    Gdzie tam wyczytałeś że terminy się przesuwają, albo powierzchnia objęta
    zostaje zmniejszona?
    Bo ja w tym info z 14.01 czytam coś takiego:

    "Termin uruchomienia transmisji cyfrowej - Etap pierwszy, czerwiec 09".

    oraz

    "UWAGA! W dokumencie znajduje się błędna data rozpoczęcia pierwszego etapu
    uruchamiania przekazu cyfrowego - zamiast czerwca 2009 będzie to wrzesień
    2009."

    Co moim zdaniem jasno oznacza, jaki był poprzedni (czyli przed 14.01) termin
    planowany.
    W połączeniu z brakiem wcześniejszych informacji o podziale terytorialnym,
    podtrzymuję iż wcześniej taka wiedza którą przekazałem była uprawniona.
    Inną mieli może członkowie KRRiT i UKE.

    > Ale ja właśnie nie o dacie mówię, tylko o Twojej informacji o dostepności
    > w b.r. większości kraju. To nie "UKE wraz z KRRiTV zmienia swoje
    > plany", tylko Ty podałeś błędną informację.

    No to czekam na link do oficjalnego dokumentu, takiego sprzed 13.01 , z
    którego jednoznacznie wynika, iż start dvb-t nie był planowany w większości
    kraju.
    Bo być może faktycznie nadinterpretowałem jakąś informację, z jakiejś
    strony, nie będę się upierał.
    Dla mnie sformułowanie "start dvb-t" oznaczało właśnie start w większości
    kraju, nie miałem podstaw sądzić, że będzie inaczej i że będzie to tylko w 4
    miejscach w kraju.

    P.S.
    A tak a propos, prawidłowo przekazana informacja, której celem byłoby
    głębsze naświetlenie problemu powinna brzmieć tak:

    "Mylisz się, w większości kraju start dvb-t nastąpi później niż w czerwcu,
    wynika to z takich a takich dokumentów x,y,z".

    i oczywiście mieć miejsce PRZED 14.01.
    A teraz porównaj sobie to z czasem i tonem własnej wypowiedzi i Tobie
    podobnych.

    Czepialstwo czystej wody.

  • 58. Data: 2009-01-16 14:05:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości

    09.html

    > To właśnie nieaktualne info (z kwietnia ubiegłego roku) ;-)

    Tu masz aktualniejsze - dzień sprzed mojego posta:
    http://satkurier.pl/news/44834/naziemna-telewizja-cy
    frowa-w-polsce-w-lipcu.html

    Przeprosisz, czy podasz dowód, iż powszechnie wiadomym było, iż to nie
    będzie "w większość kraju"?

  • 59. Data: 2009-01-16 14:11:14
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > Jeszcze nie zdarzyło Ci się napisać coś co by głupotą nie było.
    > PLONK WARNING - jakbyś zamierzał dalej swoje bzdety ciągnąć.

    EOT - nie pień się biedaku, leczysz frustracje ? było linijką kutasa nie
    mierzyć

  • 60. Data: 2009-01-16 14:27:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > EOT - nie pień się biedaku, leczysz frustracje ? było linijką kutasa nie
    > mierzyć

    PLONK