  • Data: 2018-09-16 13:34:23
    Temat: Obiektywy do Pentaxa
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem,

    Pentaksiarzem jestem już od wielu lat, mam sporo zabawek do tego systemu
    i nie chciałbym go zmieniać. Niestety, jest trochę skąpo w kwestii
    obiektywów. W szczególności interesuje mnie tele-zoom, pasowałby mi
    60-250 Pentaxa, z pewnym trudem przełknąłbym nawet jego cenę,
    zastanawiam się jednak, czy zakup tego obiektywu ma sens. Jest to stara
    konstrukcja, na sieci ma pozytywne opinie, ale czy warto? A może coś
    innego o podobnym zakresie? Wszelkie sugestie mile widziane :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł