  • Data: 2018-10-05 17:59:50
    Temat: Re: Obiektywy do Pentaxa
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2018 o 16:20, k...@g...com pisze:
> [...]
    rewelacja. Opinie bardzo dobre.

    > Rzeczywiście są tam jakieś różnice w optyce (PLM ma więcej elementów), ale główna
    zmiana to autofokus. Patrząc na recenzje na pentaxforums, to właściwości optyczne
    były oceniane bardzo podobnie we wszystkich wersjach DA 55-300.

    Mój wyraźnie mydli :-(

    > Jak pewnie wiesz, nie wszystkie aparaty będą współpracować z tą nową wersją (od K70
    w górę tak, dla K50 trzeba wgrać nowy firmware)
    > pozdrawiam
    > kk

    Mam K3II, znalazłem opis nieprzyjemnego zachowania tego obiektywu z tym
    korpusem. Przy pracy z preselekcją przysłony, po ustawieniu zooma na
    szeroki kąt i przysłony na maksymalne światło autor opisu zmieniał zooma
    na dłuższą ogniskową. I to był koniec zabawy, obiektyw tracił
    komunikację z korpusem, trzeba było wyłączać aparat.

    Pozdrawiam,
    Paweł