  • 11. Data: 2020-04-05 08:32:03
    Temat: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 00:02, spider pisze:

    > Ja wolno nie jeżdżę, powiem nawet że raczej powyżej warszawskiej
    > średniej. Teraz też zauważyłem że zrobiła mi się trochę cięższa noga w
    > tych warunkach. Ale to tylko na początku był taki trochę efekt WOW.
    > Teraz zacząłem jeździć wolniej niż przed pandemią, bo i tak w sensownym
    > czasie wszędzie dojadę, a nieoznakowani jednak polują.
    > Ale debili którzy teraz popuścili wodze fantazji i jadą 140-180 Trasą
    > Siekierkowską czy Wisłostradą będę piętnował. Są granice... :)

    Dokładnie tak. Więc autopiętno, że udało mi się "niechcący" to 140 na
    wisłostradzie osiągnąć. Na szczęście niechcący i na chwilę i się
    ogarnąłem. Generalnie jednak jeździ się zauważalnie szybciej - wcześniej
    na prawym pasie wisłostrady jednak jeżdziło się 80. Teraz niezależnie od
    pasa wszycy jadą koło 100 a lewy to tak 120.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-04-05 15:01:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-04 o 22:22, kk pisze:
> [...]
    ioskuja-o-obnizenie-dozwolonej-predkosci-w-czasie-pa
    ndemii/0bqwczr>

    > Nie, dlatego że mogą. Cały ten koronawirus to czysty Orwell.
    >
    > Miałem gdzieś o tym, że lasy zamykają. Nie chce mi się już szukać.
    Już zamkneli :( pojebało ich zupełnie, ja rozumiem zamknąć parki czy
    podobne miejsca gdzie ludzi kupa, ale wszystkie lasy!! nawet na zadupiu!!

    --
    Janusz

  • 13. Data: 2020-04-05 15:15:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-04-2020 o 15:01, Janusz pisze:

    > Już zamkneli :( pojebało ich zupełnie, ja rozumiem zamknąć parki czy
    > podobne miejsca gdzie ludzi kupa, ale wszystkie lasy!! nawet na zadupiu!!

    Dasz palec - urwą rękę.
    Takie są konsekwencje pozwalania oszołomom na gnębienie nardou - zaczyna
    się łagodnie, ale potem spirala zawsze się nakręca.
    Od kilku tygodnie właśnie o tym mówię, ale jakoś się to Wam podobało, co
    z nami robią - no to macie co chcieliście, skąd nagle to zdziwienie?
    Czyżby nieumiejętność spojrzenia dalej niż obecna (w sensie w danym
    dniu) sytuacja?

  • 14. Data: 2020-04-05 17:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > podobało, co z nami robią - no to macie co chcieliście, skąd nagle
    > to zdziwienie? Czyżby nieumiejętność spojrzenia dalej niż obecna (w

    oni z tymi lasami to w ogole maja jakies fiziu - moze wycinaja gdzies
    teraz i był imp otrzebny spokój?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 15. Data: 2020-04-05 18:18:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-05 15:15, Cavallino wrote:

> [...]
    > z nami robią - no to macie co chcieliście, skąd nagle to zdziwienie?
    > Czyżby nieumiejętność spojrzenia dalej niż obecna (w sensie w danym

    Mesjsz?

  • 16. Data: 2020-04-05 18:18:44
    Od: z <...@...pl>

    Kolejny debilizm. To ma przykryć prawdę o SMOGU? ;-)

  • 17. Data: 2020-04-05 18:29:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > oni z tymi lasami to w ogole maja jakies fiziu - moze wycinaja gdzies
    > teraz i był imp otrzebny spokój?

    Nie - po prostu muszą udawać, że coś robią, a nie mogą zakazać
    wychodzenia z domu. I niewiele im już pomysłów zostało więc czepiają się
    każdego, choćby był bez sensu. Przecież te pozorne działania to są
    skierowane do głupszej części społeczeństwa, więc skoro widzisz, że to
    bez sensu to znaczy że nie jesteś targetem. Wielu kretynów tłumaczy, że
    to bardzo dobre posunięcie, więc znaczy to że jest albo więcej troli niż
    się wydaje, albo jednak na idiotów działa i jest ich również więcej niż
    rozum by sugerował...

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-04-05 18:30:49
    Od: z <...@...pl>

    Dobra też się przyznam.
    Pościgałem się z bemwicą ;-)
    tylko że ja na ekspresowej jechałem stałym szybszym tempem a on
    przyspieszał jak musiał przyhamować za tirem aby tylko być przedemną. ;-)

    Jest w tym coś że można depnąć po tylu latach miejskiego zamulania.

    Ale to się nudzi jak każda nowa zabawka ;-)

  • 19. Data: 2020-04-05 22:46:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-05 o 15:15, Cavallino pisze:

> [...]
    > z nami robią - no to macie co chcieliście, skąd nagle to zdziwienie?
    > Czyżby nieumiejętność spojrzenia dalej niż obecna (w sensie w danym
    No to dlaczego się tutaj plujesz i czas marnujesz? idź pod sejm i tam
    gardłuj.
    Nie da się?
    no to sam widzisz jaki wpływ mamy na to co się dzieje, więc przestań
    tyle pyszczeć bo krowa która duzo ryczy mało mleka daje.
    Były wybory, były, czemu pis wygrał? bo ponad 50% nie chciało się dupy
    ruszyć.
    A teraz to możemy ich w d..e pocałować. Trzeba było mysleć 4 lata temu.

    --
    Janusz

  • 20. Data: 2020-04-05 23:15:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 22:46:00 +0200, Janusz napisał(a):

> [...]
    > tyle pyszczeć bo krowa która duzo ryczy mało mleka daje.
    > Były wybory, były, czemu pis wygrał? bo ponad 50% nie chciało się dupy

    No, nie wiadomo jak by zaglosowali, jakby ruszyli

    > A teraz to możemy ich w d..e pocałować. Trzeba było mysleć 4 lata temu.

    pol roku temu.
    Ale moze inni tez pomysleli, poszli i teraz sie ciesza :-)