  • 11. Data: 2016-07-26 23:55:19
    Temat: Re: Od 14 lat jestem ...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-26 o 22:25, Jawi pisze:
    > W dniu 2016-07-26 o 22:14, re pisze:
    >>
    > Dasz rade kiedyś skonfigurować czytnik?
    > Ja tam nie wiem na co ty odpowiadasz bo tej kreseczki oddzielającej
    > nawet szukać się nie chce.

    Olej cymbała, jest niereformowalny.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-07-27 07:09:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 26.07.2016 22:25, Jawi wrote:
    > W dniu 2016-07-26 o 22:14, re pisze:
    >>
    > Dasz rade kiedyś skonfigurować czytnik?
    > Ja tam nie wiem na co ty odpowiadasz bo tej kreseczki oddzielającej
    > nawet szukać się nie chce.

    Nawet jakby dał, to tego nie zrobi. Przestań mu odpowiadać, to może
    pójdzie na fejsbuka. Choćiaż czasem mu się zdarza sensownie pisać więc
    trochę szkoda, tym bardziej ze usenet na nadmiar użytkowników nie
    narzeka. Trudno

    Shrek.

  • 13. Data: 2016-07-27 09:52:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Dasz rade kiedyś skonfigurować czytnik?
    > Ja tam nie wiem na co ty odpowiadasz bo tej kreseczki oddzielającej
    > nawet szukać się nie chce.

    Nawet jakby dał, to tego nie zrobi.
    ---
    Czemu tak sądzisz ?

    Przestań mu odpowiadać, to może
    pójdzie na fejsbuka.
    ---
    Ty mi powiedz jak skonfigurować mój czytnik a nie opowiadaj pierdoły

    Mnie tam nie jest trudno :-)

  • 14. Data: 2016-08-04 21:12:35
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 26 Jul 2016 17:58:32 +0200, twistedme <t...@o...pl> wrote:

    >Zawsze podziwiam osoby, które mają czas na takie pierdy...

    Mają za dużo czasu. Nie wiem, nie pracują? Jest na FB taka grupa,
    warszawska. Ludziki co chwila wrzucają zdjęcia źle zaparkowanych aut,
    oczywiście dzwonią na SM czy policję. Od rana do wieczora. Ja często
    nie mam czasu żeby się po tyłku podrapać, a oni walczą z wiatrakami
    cały dzień. Oczywiście, a jakby było inaczej, 90% z nich to...
    rowerzyści.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 15. Data: 2016-08-04 22:55:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

> [...]

    warszawska. Ludziki co chwila wrzucają zdjęcia źle zaparkowanych aut,
    oczywiście dzwonią na SM czy policję. ...
    Co to ma wspólnego ?

  • 16. Data: 2016-08-05 14:17:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 04 Aug 2016 21:12:35 +0200, j...@i...pl wrote:
> [...]
    > nie mam czasu żeby się po tyłku podrapać, a oni walczą z wiatrakami
    > cały dzień. Oczywiście, a jakby było inaczej, 90% z nich to...

    No ale są tego efekty mierzalne czy nie?

    --
    Marek

  • 17. Data: 2016-08-05 15:56:25
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 05 Aug 2016 14:17:42 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >No ale są tego efekty mierzalne czy nie?

    Jakby były to pewnie by im się zmudziło. Ale nie są. Następnego dnia
    jest to samo. Ich chyba podnieca sam fakt dzwonienia na 986.

  • 18. Data: 2016-08-05 15:59:31
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 4 Aug 2016 22:55:41 +0200, "re" <r...@r...invalid> wrote:

    >Co to ma wspólnego ?

    To ma, że mnie dziwią tacy ludzie. Ten z filmu się dopierdala, bo mu
    kiedyś jakiś policjant mandat wlepił. A teraz będzie się czepiał
    każdego napotkanego policjanta, który krzywo nogę postawi. Musi mieć
    sporo wolnego czasu.

  • 19. Data: 2016-08-05 17:00:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04.08.2016 o 21:12, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > nie mam czasu żeby się po tyłku podrapać, a oni walczą z wiatrakami
    > cały dzień. Oczywiście, a jakby było inaczej, 90% z nich to...

    I pewnie pryszczaci studenci, którzy mają dużo wolnego czasu, bo
    przecież nie będą się uczyć, czy na wykłady chodzić, lepiej potem
    poprawki pisać....

    Typowe...

  • 20. Data: 2016-08-05 17:33:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

    >Co to ma wspólnego ?

    To ma, że mnie dziwią tacy ludzie. Ten z filmu się dopierdala, bo mu
    kiedyś jakiś policjant mandat wlepił.
    ---
    A skąd Ty wiesz, że z tego powodu jak podaje, że z innego ?

    A teraz będzie się czepiał
    każdego napotkanego policjanta, który krzywo nogę postawi.
    ---
    To dobrze a nie źle.

    Musi mieć
    sporo wolnego czasu.
    ---
    Nie widzę związku. Każdy przeznacza swój czas na to co chce. Jak ktoś woli
    ogon podkulić i spieprzać to tak będzie robił.