  • 11. Data: 2009-04-23 11:27:27
    Temat: Re: A jak z ważnością minut w piramidce??
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_disco
    ver?selectedTab=2

    Ile te minuty do wszystkich sieci są ważne?
    Miesiące, czy zależne od kwoty doładowania?
    I czy te minuty się sumują przy następnym doładowaniu?

    pbjs

  • 12. Data: 2009-04-23 12:04:03
    Temat: Re: Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > coz oferta moze zatrzymac u nich starszych i przywiazanych ale cala
    > mlodziez i dzieci ktorym zalezy na dlugim okresie waznosci konta i co
    > najwazniejsze jak najtanszych smsach bezpowrotnie w ciagu kilku
    > tygodni odejdzie. Nie ma neta, nie ma tanich rozmow w sieci,
    > doladowywac trzeba bardzo czesto. Nie ma nic na plus.

    W playu nie trzeba doladowywac aby otrzymac bezplatne smsy i sa one wazne w
    zaleznosci od kwoty doladowania i to jest w pewnym rodzaju haczyk a plus to
    ze koszt smsa i mmsa nie jest wysoki. Ale i tak koszt rozmowy innej sieci z
    playem jest wysoki i malo kto chcialby z nimi rozmawiac :)

  • 13. Data: 2009-04-23 12:07:47
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "PRC" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (niedo)rzecznika grupy tp - JW)
    > I to "dobrze i pozno" polegalo tylko na zmianie ceny "do innych sieci niz
    > Orange, Play, PC" to moze i POZNO to jest, ale czy dobrze?
    >
    > Mogli by choc zmniejszyc oplate za SMS poza siec, i ew w sieci minute...
    > O darmowym numerze (nawet za abonament) nie wspomne...
    >
    > Bo "pogadaj sobie" daje mi 1200minut (ok, starczy) ale do wygadania w 2
    > miesiace, przy doladowaniu za 100zl, ktore jest wazne 5 miesiecy, wiec
    > chcac miec numer bezplatny ciagle, trzeba wydac 100zl na 2 m-ce
    >

    > Ogolnie jak zwykle Orznac, ale marketing zrobi swoje... jak zawsze...

    I jeszcze koszt MMS poza sieć wtym Play 0.30 gr. troche to dużo jakby nie
    patrzyć :)

  • 14. Data: 2009-04-23 12:33:11
    Od: "Bolek" <t...@t...com>

    > I jeszcze koszt MMS poza sieć wtym Play 0.30 gr. troche to dużo jakby nie
    > patrzyć :)

    A jakby patrzeć na to w ten sposób, że stawka MTR na MMS to 0,90 zł netto,
    to chyba te 30gr to już nie jest tak dużo?

    Bolek

  • 15. Data: 2009-04-23 14:34:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Piotr wrote:
    > Witam
    > Cytując GSMOnline
    > "Od 23.04 Orange wprowadza stawkę 29 gr za minutę do wszystkich sieci
    > oprócz sieci Play i Cyfrowego Polsatu w ofertach Orange POP i Nowy
    > Orange Go. Nowa stawka będzie automatycznie dostępna dla wszystkich
    > obecnych oraz nowych klientów, którzy kupią dowolny starter.

    Pie... mnogosc tych taryf mnie juz ..... ah.

    Obecnie mam Orange GO. Cenie 5gr za minute z wybranym numerem, wkurza mnie ze
    trzeba pamietac o aktywacji tego bajeru no ale 5gr mamy. Chcialbym te 29gr za
    minute do "innych" ale trzeba by zmienic na Nowe Orange Go (czyli ze zwyklego
    zmieniam na to "nowe" Go).

    Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

  • 16. Data: 2009-04-23 15:11:56
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > ze zwyklego zmieniam na to "nowe" Go).
    >
    > Czy w Nowe Orange Go jest usluga 5gr z wybranym numerem?

    To wczym problem ?

  • 17. Data: 2009-04-23 17:52:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > To wczym problem ?

    Czy w NOWE GO jest taka usluga? Np w POP nie ma (sa tylko tanie numery ale po
    20gr).

    A ja oczekuje 5gr/numer w NOWE GO - nie wiem czy tam taka oferta jest.

  • 18. Data: 2009-04-24 06:55:39
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Czy w NOWE GO jest taka usluga? Np w POP nie ma (sa tylko tanie numery ale
    > po 20gr).
    >
    > A ja oczekuje 5gr/numer w NOWE GO - nie wiem czy tam taka oferta jest.

    nie ma

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 19. Data: 2009-04-24 08:24:45
    Od: s...@m...com

    Netto czy brutto?

    Dotyczy tez orange free na karte?

  • 20. Data: 2009-04-24 08:29:01
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange cena za
    minute jest droższa niz w ofercie na karte :)