  • 21. Data: 2009-04-24 08:40:09
    Temat: Re: Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Darek pisze:
    > Jeśli dobrze zobaczyłem na ich stronie to czy w abonamencie w Orange
    > cena za minute jest droższa niz w ofercie na karte :)

    Jest i to sporo.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 22. Data: 2009-04-24 08:51:28
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "hephalump" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Jest i to sporo.

    a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w
    abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu musisz
    zapłacić za nowy telefon jakoś

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 23. Data: 2009-04-24 08:58:28
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Bebe pisze:

    > a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w
    > abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu
    > musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

    Czy ja wiem? W ofercie tylko sim (bez telefonu) poza abonamentem też
    jest drożej.

  • 24. Data: 2009-04-24 08:59:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 10:40:09 +0200, hephalump napisał(a):

    > Jest i to sporo.

    Dosłownie 10 minut temu dzwoniła do mnie panna z Orąż z ofertą
    przedłużenia. Nawet nie pytałem co mi może zaoferować ;-) Powiedziałem,
    że skoro zmiany ew. będą w lipcu, to pogadamy o sprawie w lipcu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 25. Data: 2009-04-24 09:06:30
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Olgierd pisze:

    > Dosłownie 10 minut temu dzwoniła do mnie panna z Orąż z ofertą
    > przedłużenia. Nawet nie pytałem co mi może zaoferować ;-) Powiedziałem,
    > że skoro zmiany ew. będą w lipcu, to pogadamy o sprawie w lipcu.

    Umowa na telefon mojej żony kończy się akurat w lipcu. Tak więc jak będą
    wcześniej dzwonić z propozycją to nie będę się śpieszył.

    A tak swoja drogą to szkoda, że nie zapytałeś co oferują bo mogłoby to
    być całkiem ciekawe.

  • 26. Data: 2009-04-24 09:10:53
    Od: m...@g...com

    On Apr 24, 10:58 am, hephalump <b...@t...pl> wrote:

    >   Czy ja wiem? W ofercie tylko sim (bez telefonu) poza abonamentem też
    > jest drożej.

    ... a nawet znacząco drożej - bo te wspaniałe stawki obowiązują tylko
    w kwocie deklarowanej, potem już jak za zboże (po 60 gr chyba nawet).

    Przy okazji "tylko SIM" jest dowodem, że jednak da się (fakt,
    subsydiując pewnie - choć kto wie - ważąc ruch do play - na ile mocno)
    - zaoferować połączenia do Play po jakieś 35 groszy.

    mucher

  • 27. Data: 2009-04-24 09:13:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 11:06:30 +0200, hephalump napisał(a):

> [...]
    > wcześniej dzwonić z propozycją to nie będę się śpieszył.
    >
    > A tak swoja drogą to szkoda, że nie zapytałeś co oferują bo mogłoby to

    Panna coś zaczęła trajlować o 70 minutach za 35 złotych. Spytałem czy w
    ramach przedłużki dadzą mi zniżkowo Orange Free (na osobnej karcie), ale
    odpowiedziała, że to niemożliwe. (Jako dodatek do abonamentu mam teraz,
    za 30 zł, i korzystam, ale już mnie to troszkę męczy.)

    Co ciekawe wg Orange.pl z oferty już skorzystałem ;-)

  • 28. Data: 2009-04-24 15:20:51
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    MarekM napisał(a) w wiadomości: ...

    >Z jednej strony - być może to nie rewolucja, jeśli chodzi o ceny. Ale z
    >drugiej w pewnym sensie tak: Orange nie wprowadza nowej taryfy, tylko
    >wprowadza niższe stawki dla wszystkich korzystających z bieżących taryf:
    >to nie lada rewolucja (zważywszy fakt, że do tej pory sporo osób
    >korzysta z taryf Max, Hit, Zrób to sam, Nowy Pop - [...]

    ...Jedna Idea na Kartę, "stary" POP i "stare" GO,
    Znając jednak Orange nawet gdyby chcieli to i tak komplikacja systemu
    taryf przerasta operatora i bedą magiczne taryfikacje.

    Arek

  • 29. Data: 2009-04-24 15:24:39
    Od: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>

    do mnie w taryfie biznesowej - jakiś starszy Orange dla Firm lub coś w tym
    stylu - dzwonią raz lub dwa razy w miesiącu namawiając na zakup (
    najczęściej Nokia 6210 Navigator za 1 zł ), wczoraj również, pani z BOK
    trajkotała, nie mogłem nawet jej przerwać, trzy razy mówiłem, że nie
    potrzebuje nowego abonamentu, dopiero za trzecim razem zaskoczyła.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 30. Data: 2009-04-24 17:16:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Bebe" napisał:

    > a co w tym dziwnego - świetny i przez wszystkich polecany plej ma w
    > abonamencie prawie 2X droższe połączenia niż w freszu - w końcu
    > musisz zapłacić za nowy telefon jakoś

    To może zdecyduj się - płaci się drożej za minutę a w zamian ma się telefon
    "za Bóg zapłać" czy też spłaca się raty za telefon mając w zamian minutę za
    kilkanaście groszy? Bo sam sobie przeczysz.

    JoteR