  • 101. Data: 2018-11-01 14:20:18
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Od: p...@g...com

    --Ale tam piszą, że musi jeździć gratem. No to jednak nie ja, bo ja o moją Ładę
    bardzo dbam.

    to byl rok 2002 a teraz kapelusz jezdzi 2 tonowym suv-em i ma w powazaniu
    zapierdalaczy (zwlaszcza lolkow w kurduplu czy kompakcie)

  • 102. Data: 2018-11-01 14:25:14
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 01 Nov 2018 06:20:18 -0700, przemek.jedrzejczak wrote:

> [...]
    >
    > to byl rok 2002 a teraz kapelusz jezdzi 2 tonowym suv-em i ma w
    > powazaniu zapierdalaczy (zwlaszcza lolkow w kurduplu czy kompakcie)

    Moją Łada ma ledwo tonę, czyli na nowe przepisy też się nie załapię :-/
    A tak bardzo chciałem należeć do klubu.

    2T to ewentualnie z teściową na pokładzie - ale ona (szczęśliwie) rzadko
    odwiedza. Czy to się liczy?

    Mateusz

  • 103. Data: 2018-11-01 15:23:11
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-11-01 o 11:16, RadoslawF pisze:

    > Już czekam z niecierpliwością co jeszcze wymyślisz.  :-)

    Nic nie wymyślę. Poddaję się. Najwyraźniej jestem bardziej Belgiem w
    poglądach na ten temat. Skoro policja bardziej tolerancyjnie traktuje u
    nas kapeluszników niż DE czy B, to konflikty są nieuniknione. Amen. :-)

    Plusem jest tylko to, że kapelusznicy, to pomniejszająca się garstka
    kierowców. Przynajmniej w miastach - jak obserwuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 104. Data: 2018-11-01 15:37:25
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 01 Nov 2018 15:23:11 +0100, Marek S wrote:
    > Nic nie wymyślę. Poddaję się. Najwyraźniej jestem bardziej Belgiem w
    > poglądach na ten temat.

    Znów zmyślasz. Po Belgii jeździłem kilka lat i tam ludzie normalni są.
    Jeżdżą w większości kulturalnie, bez chamskiego popędzania które
    praktykujesz. I na pewno nikt nie uważałby 40@60 za nie wiadomo jaką
    herezję - szczególnie nie mundurowi. 40@60 to jak jazda 90 po
    autostradzie - normalna, tzw. ekonomiczna prędkość.

    Mateusz

  • 105. Data: 2018-11-01 19:28:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-11-2018 o 10:12, J.F. pisze:

    > Dostali takie fajne samochody z kamerami.
    > Do lapania piratow szybko jadacych sie niezbyt nadaja, ale do wielu
    > innych wykroczen sa swietne.
    >
    > Ale jakie w tej Belgii maja kryteria ?

    Pewnie łupią na autostradach takich, to to i u nas zadowalają się 70 km/h.

    Co jest bardziej niebezpieczne dla otoczenia niż 170.

  • 106. Data: 2018-11-01 19:30:10
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-11-2018 o 15:23, Marek S pisze:

> [...]
    >
    > Plusem jest tylko to, że kapelusznicy, to pomniejszająca się garstka
    > kierowców. Przynajmniej w miastach - jak obserwuję.

    Ja niestety mam odwrotne wrażenia - ilość bab za kółkiem powoduje, że
    problem IMO narasta.
    Fakt - może nie w dużych miastach, ale już na trasach i w mniejszych
    miasteczkach tak.
    Kiedyś to albo z chłopem jechały, albo PKS-em, teraz nie umiejąc jeździć
    wsiadają za kółko i wleką się 40-tką przez 10 km do swojej wsi....

  • 107. Data: 2018-11-01 20:48:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Swoją drogą, skąd wziął się termin "kapelusznik"?

    To powstało baaaaardzo dawno, jeszcze za czasów PRL.
    Samochodów było bardzo mało w porównaniu z tym, co jest teraz, a i tak
    czasem spotykało się zawalidrogę. I najczęściej była to baba. A jeśli
    facet - to zwykle w kapeluszu. W tamtych czasach nie chodziło się w
    kapeluszach, dawno wyszły z mody, czyli to był dość, że tak powiem,
    nietypowy człowiek - starszy jegomość, niekoniecznie obyty z miastem.
    Kapelusz na głowie mówił wtedy wiele o użytkowniku, prawda?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 108. Data: 2018-11-01 21:39:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Znów zmyślasz.

    Cóż, łatwiej Ci się rzuca oszczerstwami więc dlatego nie chce Ci się
    zaglądać do sieci.

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Belgia-650-mandatow
    -rocznie-za-zbyt-wolna-jazde-autem-3721995.html

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 109. Data: 2018-11-01 21:50:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-11-01 o 19:30, Cavallino pisze:

    > Ja niestety mam odwrotne wrażenia - ilość bab za kółkiem powoduje, że
    > problem IMO narasta.

    Tutaj problem jest bardziej złożony w/g moich obserwacji. Mógłbym go
    wypunktować:

    - Jazda na meteor. Czyli upatrzy sobie ona cel, do którego dąży i niech
    drży każdy, kto wejdzie w jej trajektorię.

    - Konsekwencja powyższego: prędzej właściciel BMW i to pod wpływem amfy
    z niezaleczonym ADHD wpuści Cię na swój pas. Migać do śmierci możesz i
    nic z tego nie wyniknie.

    - Bardzo bardzo ostrożne ruszanie spod świateł i w tym tempie
    rozpędzanie się do np. setki w mieście - o ile nie zabraknie jej
    kilometrów trasy do zrealizowania przyspieszenie 0.000001g. Być może
    stąd też bierze się odczucie wolnej jazdy :-D

    > Fakt - może nie w dużych miastach, ale już na trasach i w mniejszych
    > miasteczkach tak.

    Tu nie mam doświadczeń.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 110. Data: 2018-11-01 22:06:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 21:50:48 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
    >Migać do śmierci możesz i
    > nic z tego nie wyniknie.
    Znaczy wbrew temu co wcześniej twierdziłes to systematycznie zdaża się Tobie
    "komunikować" miganiem.
    Do trójmiejskiej korpo taxi jakiejś sie zapisz bo trójmiejskie złotówy tak wlasnie
    czynią