  • 21. Data: 2011-02-15 23:39:35
    Temat: Re: Odlewanie aluminium w mikrofali
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 00:21:15 +0100, Tomasz Pyra wrote:

    >No to smaczne jedzonko musi być po takiej operacji :)

    Jedni twierdza tak
    http://www.alufoil.org/front_content.php?idart=227

    a drudzy tak:
    http://www.youtube.com/watch?v=EFLUeH38ITM

    J.

    P.S. Ja sie nie znam, ale ceramika alundowa podobno swietna do
    mikrofal. Korund naprawde sie grzeje ?

  • 22. Data: 2011-02-16 22:47:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-16 00:39, J.F. pisze:

    > Jedni twierdza tak
    > http://www.alufoil.org/front_content.php?idart=227
    >
    > a drudzy tak:
    > http://www.youtube.com/watch?v=EFLUeH38ITM

    Myślę że tu główna różnica jest taka że pierwszy wkłada do mikrofalówki
    poza folią jeszcze jedzenie oparte na wodzie które pochłonie nadmiar
    mikrofal.

  • 23. Data: 2011-02-18 21:56:40
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 00:39:35 +0100, J.F <j...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > http://www.youtube.com/watch?v=EFLUeH38ITM
    >
    > J.
    >
    > P.S. Ja sie nie znam, ale ceramika alundowa podobno swietna do

    obstawiam ze to jest SiC a nie korund.

    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 24. Data: 2011-02-18 22:00:22
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 18, 9:56 pm, yorgus <y...@t...pl> wrote:
    > obstawiam ze to jest SiC a nie korund.

    Tak wyglada, a w ogole to grafit jest chyba jednak najwygodniejszy.
    Konrad

  • 25. Data: 2011-02-21 18:42:41
    Od: w2023 <w...@p...fm>

    On 18 Lut, 23:00, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    > Tak wyglada, a w ogole to grafit jest chyba jednak najwygodniejszy.
    > Konrad

    No tak, bo oba przewodzą, a Al2O3 jest izolatorem (dotyczy czystego,
    pytanie tylko jakie domieszki ma korund ścierny...)

    W.

  • 26. Data: 2011-02-21 21:26:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2011 10:42:41 -0800 (PST), w2023 wrote:

    >No tak, bo oba przewodzą, a Al2O3 jest izolatorem (dotyczy czystego,
    >pytanie tylko jakie domieszki ma korund ścierny...)

    przewodnictwo chyba nie jest najwazniejsze, bo sporo ferrytow tez sie
    grzeje, a one czesto izolatorami sa.

    Grafit .. on nie wchodzi w jakies stopy z aluminium ?
    No i trzeba komore wypelnic CO2 albo azotem ..

    J.