  • 21. Data: 2012-11-27 10:27:47
    Temat: Re: Olympus - WTF?! [NTG]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 25 Nov 2012 07:37:45 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Mamy przecież ten program w pracowni komputerowej, w której mamy
    > zajęcia.

    No to czego kwiczysz o jego kupowaniu?

    > I "wykładowcy" się nie spodobało nawet to, że użyłem własnej
    > pamięci (4GB) do zapisania swojej pracy, którą chciałem
    > odrobić</nadrobić) po prostu w domu.

    Jak miałeś ją zrobić na zajęciach, to miałeś ją zrobić na zajęciach. Wcale
    bym się nie zdziwił, gdyby wykładowca wychodził z założenia, że praca
    ,,odrobiona" w domu wcale nie musi być wykonana przez danego studenta...

    [ Kobiety oczekują, że mężczyźni będą odgadywać ich życzenia. ]
    [ To dlatego, że nie umieją ich same sformułować. (JoeMonster.org) ]

  • 22. Data: 2012-12-08 20:24:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Nov 2012, $heikh el $hah wrote:

    > Generalnie o 'spisku żarówkowym' słyszałem i wiem również to, że po terminie
    > gwarancyjnym drukarkę, która wysiądzie, można sobie zwyczajnie wyrzucić do
    > kosza, bo koszt naprawy byłby porównywalny z ceną nowego urządzenia

    Ale to dotyczy tym bardziej, im bardziej wdrożone były ISO9000 :P
    W starszych modelach zazwyczaj były jakieś pojedyncze słabe punkty,
    naprawialne.

    pzdr, Gotfryd