  • 11. Data: 2014-10-24 20:43:50
    Temat: Re: Oponki zima 205/55/16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-24 18:04, dddddddd pisze:

    > to ja polecam Uniroyal RainSport/Rainexpert

    Mam je na drugim aucie i faktycznie są całkiem fajne tylko że to 15" a
    potrzebne mi 16" :(

    Szkoda że nie ma nowszych modeli ale ciekawe zestawienie:

    http://ocdn.eu/images/pulscms/ZWE7MDMsMzBjLDAsMCwx/3
    2063a28ea6db932e875e2bf5da2eeff.jpg

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-10-27 09:34:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-24 18:41, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tyle że przez 99% czasu w mieście te wielosezonówki będą lepsze.
    > Obejrzyj testy porównwawcze.

    No właśnie oglądałem i nie są lepsze, poza tym jakoś nie widzę testów w
    moim rozmiarze a jedynie małe do mniejszych aut gdzie faktycznie takie
    opony się spisują w miarę dobrze choć nie idealnie, wiem bo ojciec ma
    wielosezonowe i jakoś nie widzę jakości w tym.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-10-27 17:15:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > No właśnie oglądałem i nie są lepsze,

    Znaczy mokry i suchy asfalt w mieście nigdy nie występuje, non-stop kopny
    śnieg i lód?

  • 14. Data: 2014-10-28 00:26:25
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-10-27 17:15, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Znaczy mokry i suchy asfalt w mieście nigdy nie występuje, non-stop
    > kopny śnieg i lód?

    Nie , kopny śnieg i lód są 2-3 razy w sezonie zimowym, ale wtedy
    melepety na wielosezonówkach blokują całe miasto ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    BPNMSP :)
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2014-10-28 01:17:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-10-27 17:15, Cavallino pisze:

    > Znaczy mokry i suchy asfalt w mieście nigdy nie występuje, non-stop
    > kopny śnieg i lód?

    Ja jakoś zazwyczaj mam tak, że o ile faktycznie 95% kilometrów pokonuję
    po czarnym, to te 5% jest krytycznych żeby dostać się do pozostałych 95%.

    O ile drogi główne owszem się odśnieża, to osiedlowych parkingów raczej
    nie i bez dobrej zimówki po prostu ciężko wyjechać.

  • 16. Data: 2014-10-28 01:20:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > to ja polecam Uniroyal RainSport/Rainexpert

    Ale to przecież letnia opona.
    Z zaśnieżonego parkingu po prostu nie wyjedzie.

    No może jeszcze jak będą takie naprawdę nówki sztuki, duży i ostry
    bieżnik, jakoś z biedą przez śnieg przejadą, ale tak (przynajmniej
    RainSport) to opony wybitnie nie na zimę.

    Już tak z moich doświadczeń z letnimi zimą, to Potenzy lepiej dawały radę.
    Chociaż jak się robiło pod górkę to było słabo.

  • 17. Data: 2014-10-28 08:50:22
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-28 01:17, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    >
    > O ile drogi główne owszem się odśnieża, to osiedlowych parkingów raczej
    > nie i bez dobrej zimówki po prostu ciężko wyjechać.

    Do tego ja codziennie jadę po okolicach Piaseczna po małych drogach i
    tam rzadko zaglądają odśnieżarki.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2014-10-28 09:10:25
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    W dniu czwartek, 23 października 2014 17:33:18 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

    > Wielosezonówki.

    Ja w rozmiarze z wątku także do jazdy po DC wybrałem Nexen N'priz czy jak się zwie to
    koreańskie cudo. Mam je od lata, ale jedynie mogę ocenić jazdę na suchym, już nie
    pamiętam kiedy padało. Jest poprawnie, może odrobinę głośniej.
    Poprzednia zima pomogła podjąć decyzję o wielosezonówkach,dodatkowo za nimi przemawia
    fakt, że mogę się bez samochodu obejść i przez dwa miesiące, gdyby Syberia
    zaatakowała.
    Zobaczymy jak będzie zimą, choć różne symptomy wskazują, że nie będzie się wiele
    różnić od poprzedniej.

  • 19. Data: 2014-10-28 17:14:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Nie , kopny śnieg i lód są 2-3 razy w sezonie zimowym, ale wtedy melepety
    > na wielosezonówkach blokują całe miasto ;)

    Ciekawe, mnie tam zawsze blokowały melepety nawet na zimowych, za to z
    biednym FWD. ;-)

  • 20. Data: 2014-10-29 09:18:53
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-28 17:14, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ciekawe, mnie tam zawsze blokowały melepety nawet na zimowych, za to z
    > biednym FWD. ;-)

    http://i.wp.pl/a/f/jpeg/33978/droga_hamowania_infogr
    afika.jpeg

    Z badań przeprowadzonych przez firmę Bridgestone wynika, że droga
    hamowania na śniegu tak zwanych opon całorocznych może być dłuższa nawet
    o 79 proc. od drogi hamowania zapewnianej przez "zimówki". Jeszcze
    gorzej wygląda to w przypadku letniego ogumienia, gdzie dystans ten
    wzrasta ponad dwukrotnie.

    źródło: Bridgestone

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl