  • 31. Data: 2014-10-30 14:50:40
    Temat: Re: Oponki zima 205/55/16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-30 14:44, masti pisze:

    > tak daleko nie zajechałem. Jazda po Warszawie i górach polskich,
    > austrackch i włoskich. Zimą ;)

    Ciągle to 15" i jak pisałem takie rozmiary są jeszcze OK, testach
    wychodzi czym większa felga tym większa różnica na niekorzyść
    wielosezonowych.

    Ojciec ma w seicento i są OK, kumpel ma w punto i są OK ale nie znam
    nikogo z rozmiarem 16-18" kto bym miał wielosezonowe.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2014-10-30 16:41:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > więc całoroczne są do dupy w dużych autach ..

    Może, ale zimówki też, bo nie hamują gdy nie ma śniegu.
    Czyli co, na zimę przesiadasz się na pks?

  • 33. Data: 2014-10-30 16:42:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Ojciec ma w seicento i są OK, kumpel ma w punto i są OK ale nie znam
    > nikogo z rozmiarem 16-18" kto bym miał wielosezonowe.

    Większość suv-ów, nawet na fabrycznym wyposażeniu.

  • 34. Data: 2014-10-31 08:14:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-30 16:41, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Może, ale zimówki też, bo nie hamują gdy nie ma śniegu.

    A kto ci każe na zimowych jeździć w lato ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2014-10-31 08:15:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-30 16:42, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Większość suv-ów, nawet na fabrycznym wyposażeniu.

    Pokaż mi tą większość ..

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 36. Data: 2014-10-31 17:43:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > A kto ci każe na zimowych jeździć w lato ??

    O zimie mowa i mieście o które pytałeś.
    Przez 90% czasu (albo i więcej) Twoje zimówki będą do d....
    Będziesz mógł z tym żyć?

  • 37. Data: 2014-10-31 17:44:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Pokaż mi tą większość ..

    W sensie że mam się przelecieć po salonach i weryfikować, oraz raportować
    Tobie każdą sztukę?
    Ja swoje obejrzałem w zeszłym roku, jak Ty również jesteś ciekaw podobnych
    doświadczeń, to sam musisz sobie polatać.

  • 38. Data: 2014-11-03 11:32:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-31 17:43, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > O zimie mowa i mieście o które pytałeś.
    > Przez 90% czasu (albo i więcej) Twoje zimówki będą do d....
    > Będziesz mógł z tym żyć?

    Konkrety bo zimówki są nie dość że lepsze na śniegu to i makrym od tych
    twoich wielosezonowych ale widzę że tobie nie da się tego wytłumaczyć
    więc EOT.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 39. Data: 2014-11-03 11:33:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-31 17:44, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > W sensie że mam się przelecieć po salonach i weryfikować, oraz
    > raportować Tobie każdą sztukę?

    Jak widać po prostu brak ci argumentów ... sorry

    > Ja swoje obejrzałem w zeszłym roku, jak Ty również jesteś ciekaw
    > podobnych doświadczeń, to sam musisz sobie polatać.

    Ja też i oferty jakie widziałem były na letnik/zimowych + bardzo często
    drugi zestaw gratis do auta na zimę/lato.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 40. Data: 2014-11-03 11:59:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Konkrety bo zimówki są nie dość że lepsze na śniegu to i makrym od tych
    > twoich wielosezonowych ale widzę że tobie nie da się tego wytłumaczyć
    > więc EOT.

    Zimówki lepsze na deszczu niz uniwersalne? Hmm....