  • 21. Data: 2019-01-08 20:31:58
    Temat: Re: Opony wielosezonowe i zimowe
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-08 16:48, elmer radi radisson wrote:

    > Sa tez testy w ktorych lepsze modele wielosezonowek spisuja sie
    > conajmniej tak dobrze jak niezla zimowka. Jezdze od 3 lat na Vectorach
    > 4 seasons, obecnie w dwoch pojazdach. Spisuja sie wystarczajaco
    > dobrze abym od tego czasu zapomnial o sezonowym przekladaniu opon.

    Ja na Passio jeżdżę. Dzisiaj przed garażem zostałem. Myślałem, że się
    zakopałem, ale po użyciu łopaty wyszło, że po gładkim też nie chcą
    jechać :-) Wróciłem do normalnego samochodu z zimówkami. Przy czym
    normalnym też mnie już tej zimy musieli wyciągać. To chyba wina
    krągłości kuli ziemskiej :-)

  • 22. Data: 2019-01-08 20:39:52
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 08 Jan 2019 20:31:58 +0100, kk wrote:
> [...]
    > jechać :-) Wróciłem do normalnego samochodu z zimówkami. Przy czym
    > normalnym też mnie już tej zimy musieli wyciągać. To chyba wina

    Jakieś felerny samochody masz. Sprzedaj, kup Nivę - i zapomnij o byciu
    wyciąganym :)

    Mateusz

  • 23. Data: 2019-01-09 09:35:35
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-08 20:39, Mateusz Viste wrote:

    > Jakieś felerny samochody masz. Sprzedaj, kup Nivę - i zapomnij o byciu
    > wyciąganym :)

    No tylko wyciągarki mi brakowało by się wydostać w tym lesie co to mnie
    nawigacja doprowadziła do ogrodzenia drogi i na zawracaniu utknąłem. Ale
    tak normalnie to ja nie chcę samochodu terenowego.

  • 24. Data: 2019-01-09 11:55:14
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 09-01-2019 o 09:35, kk pisze:

    > No tylko wyciągarki mi brakowało by się wydostać w tym lesie co to mnie
    > nawigacja doprowadziła do ogrodzenia drogi i na zawracaniu utknąłem. Ale
    > tak normalnie to ja nie chcę samochodu terenowego.

    Jeśli masz słabą nawigację, która wprowadza Cię na manowce, to dokup do
    niej ręczną wyciągarkę:

    https://allegro.pl/kategoria/narzedzia-i-sprzet-wars
    ztatowy-18554?string=Kifor&order=p&bmatch=baseline-c
    l-n-wor-1-5-1130

    yabba

  • 25. Data: 2019-01-09 12:00:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 8 Jan 2019 20:31:58 +0100, w <q12tro$3sf$1@news.icm.edu.pl>, kk <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Ja na Passio jeżdżę. Dzisiaj przed garażem zostałem. Myślałem, że się
    > zakopałem, ale po użyciu łopaty wyszło, że po gładkim też nie chcą
    > jechać :-)

    Myślę, że to eewidentna kwestia łącznika :)

  • 26. Data: 2019-01-09 17:00:31
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-01-08 20:31, kk wrote:

> [...]
    > jechać :-) Wróciłem do normalnego samochodu z zimówkami. Przy czym
    > normalnym też mnie już tej zimy musieli wyciągać. To chyba wina

    Ale Passio to przeciez letnie kapcie, nie? No to jak mialoby byc
    inaczej i jak tu porownywac z zimowkami czy wielosezonowymi..

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2019-01-09 17:39:02
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 8 sty 2019 o 15:01, adam pisze:
    > Nie wiedziałeś o tym?
    > Zawsze jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego. W necie sporo
    > jest testów.

    Teorii tej przeczy smartfon łączący w sobie funkcjonalność telefonu,
    komputera, GPS, aparatu fotograficznego, kamery, kalkulatora, latarki
    itd. W sporej części nieprofesjonalnych zastosowań daje radę w zupełności.

    Tak samo z całorocznymi. Są dobre i w zupełności zastąpią zimówki -
    zależy jednak w jakim zastosowaniu. Mieszkam w Trójmieście, raczej nie
    ruszam się na wioski. Śnieg w dużym mieście nad morzem jest zjawiskiem 2
    razy rzadszym niż na południu czy w środkowej części kraju. I mi
    całoroczne wystarczają. Dla mnie zima kojarzy się głównie z mokrym
    asfaltem sporadycznie pokrytym niewielką warstwą lodo-śniegu. całoroczne
    na to wystarczą.

    --
    .B:artek.

  • 28. Data: 2019-01-09 17:54:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    On 2019-01-08 20:31, kk wrote:

    >Ale Passio to przeciez letnie kapcie, nie? No to jak mialoby byc
    >inaczej i jak tu porownywac z zimowkami czy wielosezonowymi..

    Dokladnie.
    Maja, *****, prawo.

    J.

  • 29. Data: 2019-01-09 19:24:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-09 17:54, J.F. wrote:
    > Użytkownik "elmer radi radisson"  napisał w wiadomości grup
    ..

    > Dokladnie.
    > Maja, *****, prawo.

    Może ja sprawdzę jakie mam te opony :-)

  • 30. Data: 2019-01-09 19:31:43
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-09 11:55, yabba wrote:

> [...]
    > niej ręczną wyciągarkę:
    >
    > https://allegro.pl/kategoria/narzedzia-i-sprzet-wars
    ztatowy-18554?string=Kifor&order=p&bmatch=baseline-c

    Jest to jakiś pomysł