  • 11. Data: 2010-10-11 17:52:11
    Temat: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 16:05, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta"
    >
    > Warto. Moze sie nie nauczysz radzic, ale bedziesz wiedzial czego sie bac
    > :-P

    To może zrobić prawie zaraz i za darmo (i ile w coś nie przyłoży)
    - miły lodek się pojawi lada chwila, a wtedy wiele nie potrzeba.
    Kawałek placu, czy boczna droga to jeszcze nie są elementy
    nieistniejące :)

  • 12. Data: 2010-10-11 17:56:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 17:40, Borys Pogoreło pisze:

    > Do flejma ze światłami trzeba mieć naturę fanatyka i nienawidzić PO.

    Coś w tym jest :)

    > Nowe/uzywka to koniecznie trzeba by moona ściągnąć.

    Wypluj to słowo :)

    > Jeszcze są drzewa (tu miałby szansę), ew. moc/moment (wątpię).

    Jeszcze pozostaje kwestia sondy lambda - Zyga chyba podobną drogę
    przechodził, ale słabo mu poszło ;)

  • 13. Data: 2010-10-11 18:02:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>
> [...]
    > - miły lodek się pojawi lada chwila, a wtedy wiele nie potrzeba.
    > Kawałek placu, czy boczna droga to jeszcze nie są elementy

    O plac coraz trudniej, a boczna droga moze sie okazac za waska :-)

    ALe oczywiscie mozna sie rozejrzec i czekac na pierwszy snieg :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-10-11 18:06:02
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 15:39:06 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

    > I teraz pytanie: czy mądrze prawią (i nie pytam o flejmy, bo odpowiedź jest
    > oczywista) tzn., czy warto udać się na szkolenie w czasie którego wsadzą

    Warto ale jeżeli będzie tam ktoś kto pokaże Ci co i jak masz robić w
    odpowiednim momencie.

    P.S. Na parkingu pod centrum handlowym możesz i tydzień się ślizgać, a nie
    dowiesz się jak należy prawdiłowo ostępować.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 15. Data: 2010-10-11 18:10:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 Oct 2010 17:52:11 +0200, Artur Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > To może zrobić prawie zaraz i za darmo (i ile w coś nie przyłoży)
    > - miły lodek się pojawi lada chwila, a wtedy wiele nie potrzeba.

    Potrzeba tylko kogoś, kto spojrzy na to z boku i będzie wiedział
    na co patrzeć.

    r.
    _____________

  • 16. Data: 2010-10-11 18:12:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 18:02:56 +0200, J.F. napisał(a):

    > O plac coraz trudniej, a boczna droga moze sie okazac za waska :-)

    Dobrze poszukasz to znajdziesz jakiś prawie pusty lub pusty parking.
    Niedaleko mam akurat przy kościele takie coś, o ile nie ma nabożeństw -
    pusto.

    > ALe oczywiscie mozna sie rozejrzec i czekac na pierwszy snieg :-)

    Byle do środy... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 17. Data: 2010-10-11 18:35:30
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 18:06:02 +0200, huri_khan napisał(a):

> [...]
    >
    > P.S. Na parkingu pod centrum handlowym możesz i tydzień się ślizgać, a nie
    > dowiesz się jak należy prawdiłowo ostępować.

    Zawsze jakieś odruchy sobie wykształci - mnie takie zabawy bokiem na
    parkingu tyłek uratowały.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2010-10-11 18:40:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 18:10, Robert Rędziak pisze:

    > Potrzeba tylko kogoś, kto spojrzy na to z boku i będzie wiedział
    > na co patrzeć.

    Do pierwszych zabaw (nie tylko zresztą) nie potrzeba obserwatorów.
    Wystarczy jak młody 'wyczai' granicę utraty przyczepności i co się
    dalej dzieje.

  • 19. Data: 2010-10-11 19:20:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Borys Pogoreło w <news:1uf0x6hkz98x4.1a79isz2ipiqt.dlg@40tude.net>:

    > Zawsze jakieś odruchy sobie wykształci - mnie takie zabawy bokiem na
    > parkingu tyłek uratowały.

    Na początek, to niech zamiast odruchów "wyprowadzania z boków" wyrobi sobie
    odruchy "niewprowadzania w boki" i o tym Artur IMO pisał. Owszem, do takich
    ćwiczeń w pewnym momencie przyda się pomocnik, który rzuci nagle "coś" przed
    samochód ćwiczącego

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 20. Data: 2010-10-11 19:37:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    'Tom N' wrote:

> [...]
    > Owszem, do takich ćwiczeń w pewnym momencie przyda się pomocnik,
    > który rzuci nagle "coś" przed samochód ćwiczącego

    IMHO podstawową sprawą której się powienien nauczyć taki nowy kierowca
    to nawet nie "niewprowadzanie w boki" co raczej skręcanie, gdy hamuje i
    samochód zaczyna mu jechać w krzaki na zakręcie.

    I opanowanie przy jakiej prędkości i na jakiej nawierzchni jego
    samochód jeszcze potrafi skręcić umiejętnie poprowadzony, a przy jakiej
    już tylko zacisnąć zęby i czekać na dzwon.

    Ja to sprawdzam dokładnie przy każdym kolejnym samochodzie...

    --
    Pozdro
    Massai