  • 1. Data: 2010-10-11 15:39:06
    Temat: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Witam!
    Prawo jazdy mam w kieszeni niedługo a już mi wszyscy powtarzają, że:
    1) muszę rozkręcić jakiegoś flejma na PMS
    2) dobrze jest udać się do ośrodka doskonalenia jazdy, czy jak to tam się
    nazywa.

    I teraz pytanie: czy mądrze prawią (i nie pytam o flejmy, bo odpowiedź jest
    oczywista) tzn., czy warto udać się na szkolenie w czasie którego wsadzą
    mnie na troleje, łuki oblane wodą i postawią przede mną łosia? Oraz drugie
    pytanie: mieszka między Katowicami a Krakowem - w Jaworznie. Najbliższy
    ośrodek jaki znalazłem jest w Gliwicach, nazywa się to "Akademia
    Bezpiecznej Jazdy Lanette ", czy jest to godne uwagi? Może jest jakiś
    lepszy ośrodek w okolicy Katowic i/lub Krakowa?

    --
    Pozdrowienia, | Próżnoś repliki się spodziewał
    Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

  • 2. Data: 2010-10-11 15:57:11
    Temat: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m...@g...com>
    napisał w wiadomości news:1febb6surf7h8$.dlg@pedaluje.ile.moze...
> [...]
    > 1) muszę rozkręcić jakiegoś flejma na PMS
    > 2) dobrze jest udać się do ośrodka doskonalenia jazdy, czy jak to tam się

    Szkoda kasy, z tym zaczekaj jak trochę pojeździsz i będziesz się pewniej
    czuł w swoim samochodzie i w ogóle czuł samochód.
    A do tego czasu łap doświadczenie, przede wszystkim trzeba jak najwięcej
    jeździć.
    Żeby doskonalić, to trzeba mieć co, a na razie jeździć praktycznie nie
    umiesz.
    Przyjmij że umiesz ruszać, a całej reszty jeszcze musisz się nauczyć.

  • 3. Data: 2010-10-11 16:05:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wsadzą
    > mnie na troleje, łuki oblane wodą i postawią przede mną łosia?

    Warto. Moze sie nie nauczysz radzic, ale bedziesz wiedzial czego
    sie bac :-P

    J.

  • 4. Data: 2010-10-11 16:58:52
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Marek 'marcus075' Karweta wrote:

    > Witam!
    > Prawo jazdy mam w kieszeni niedługo a już mi wszyscy powtarzają, że:
    [...]

    > 2) dobrze jest udać się do ośrodka doskonalenia jazdy, czy jak to tam
    > się nazywa.
    [...]

    > czy warto udać się na szkolenie w
    > czasie którego wsadzą mnie na troleje, łuki oblane wodą i postawią
    > przede mną łosia?

    IMHO nie warto.
    Ucz sie biegac jak juz zaczniesz chodzic.

    Nie widze zadnych benefitow trolejow i maty poslizgowej dla kogos, kto
    jest dosc swiezy jesli idzie o jazde w ruchu ulicznym (oczywiscie to
    jeszcze zalezy co miales na mysli piszac 'niedlugo').

    A pozniej sam zadecydujesz, czy chcesz pelne szkolenie, czy moze
    wystarczy Ci slizganie sie na pustym, osniezonym parkingu pod
    hipermarketem.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2010-10-11 17:03:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 15:39:06 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

    > Prawo jazdy mam w kieszeni niedługo a już mi wszyscy powtarzają, że:
    > 1) muszę rozkręcić jakiegoś flejma na PMS

    Za krótki jeszcze na to jesteś. To nie pręgierz.

    > 2) dobrze jest udać się do ośrodka doskonalenia jazdy, czy jak to tam się
    > nazywa.

    Wpierw naucz się jeździć, później możesz tę jazdę doskonalić.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-10-11 17:07:59
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-11 17:03, Borys Pogoreło pisze:

    > Za krótki jeszcze na to jesteś. To nie pręgierz.

    Ojtam... może zacząć od tematów dyżurnych - ze światłami vs bez świateł
    tudzież nowe auto z salonu czy używane z Niemiec.

  • 7. Data: 2010-10-11 17:14:22
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 Oct 2010 15:39:06 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
    <m...@g...com> wrote:

    > I teraz pytanie: czy mądrze prawią (i nie pytam o flejmy, bo odpowiedź jest
    > oczywista) tzn., czy warto udać się na szkolenie

    Warto. Na podstawowe im szybciej, tym lepiej, żeby rozwijać
    dobre nawyki, a złych się pozbywać.

    > w czasie którego wsadzą
    > mnie na troleje,

    Troleje są bez sensu, bo żaden samochód nie zachowuje się w tej
    sposób.

    > ośrodek jaki znalazłem jest w Gliwicach, nazywa się to "Akademia
    > Bezpiecznej Jazdy Lanette ", czy jest to godne uwagi? Może jest jakiś
    > lepszy ośrodek w okolicy Katowic i/lub Krakowa?

    http://alsds.eu -- tu bywałem. Żadnych trolei, jazda po
    torze/lotnisku. Szkolenia letnie i zimowe.

    r.
    _____________

  • 8. Data: 2010-10-11 17:14:25
    Temat: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na poł=?ISO-8859-2?Q?udniu?=
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Grejon wrote:

    > Ojtam... może zacząć od tematów dyżurnych - ze światłami vs bez
    > świateł tudzież nowe auto z salonu czy używane z Niemiec.

    Albo 'w dizlu' czy 'w kombi'... :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2010-10-11 17:17:33
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <m...@g...com> wrote:

> [...]

    > Bezpiecznej Jazdy Lanette ", czy jest to godne uwagi? Może jest jakiś
    > lepszy ośrodek w okolicy Katowic i/lub Krakowa?

    torze/lotnisku. Szkolenia letnie i zimowe. Elastyczne podejście
    do szkolonych (tj. jeśli kursanci są kumaci, to nie AL nie
    tłucze ciągle tych samych spraw, tylko przechodzi do następnych
    ćwiczeń, często robi też szkolenie typu stopień 1.5 lub łączone
    pierwszy z drugim).

    r.
    _____________

  • 10. Data: 2010-10-11 17:40:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 17:07:59 +0200, Grejon napisał(a):

    > Ojtam... może zacząć od tematów dyżurnych - ze światłami vs bez świateł
    > tudzież nowe auto z salonu czy używane z Niemiec.

    Do flejma ze światłami trzeba mieć naturę fanatyka i nienawidzić PO.
    Nowe/uzywka to koniecznie trzeba by moona ściągnąć.

    Jeszcze są drzewa (tu miałby szansę), ew. moc/moment (wątpię).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl