  • 201. Data: 2010-04-18 09:52:22
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "Robakks" <r...@o...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    news:hqehpb$69a$1@news.onet.pl...
    > "Robakks" <r...@o...eu>

    > A co to ma do tego? Na odcinku jest więcej punktów bo sa gęściej,
    > tak gęśto że żaden nie ma następnika ani poprzednika

    Gdyby to co piszesz było prawdą, to okrąg tocząc się po odcinku
    nie zaznaczałby kolejnych punktów tego odcinka, lecz przeskakwał
    ponad punktami.
    Czy twierdzisz, że okrąg tocząc się po odcinku nie zaznacza kolejnych
    punktów tego odcinka, lecz przeskakuje ponad punktami?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

  • 202. Data: 2010-04-18 10:51:20
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy twierdzisz, że okrąg tocząc się po odcinku nie zaznacza kolejnych
    > punktów tego odcinka, lecz przeskakuje ponad punktami?

    Okrąg nie porusza się skokowo od poprzednika do następnika. W danej chwili zaznacza
    jeden punkt, w innej chwili inny punkt między którymi jest continuum punktów

  • 203. Data: 2010-04-18 11:14:00
    Od: "Robakks" <r...@o...eu>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <r...@o...pl>

    > Okrąg nie porusza się skokowo od poprzednika do następnika.
    > W danej chwili zaznacza jeden punkt, w innej chwili inny punkt
    > między którymi jest continuum punktów

    W jednej chwili dt okrąg zaznacza jeden punkt, a w następującej
    po tej jednej chwili czasowej znajduje się continuum punktów dalej?
    Jeśli tak to według Ciebie przeskakuje ponad punktami. Tak?
    A może uważasz, że chwile czasowe dt nie następują kolejno po sobie?
    Możesz tak uważać bo słynna religia teoriomnogościowa nie
    zdefiniowała pojęcia czasu, więc tu można sobie dowolnie konfabulować.
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

  • 204. Data: 2010-04-18 11:18:58
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Robakks" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Możesz tak uważać bo słynna religia teoriomnogościowa nie
    > zdefiniowała pojęcia czasu, więc tu można sobie dowolnie konfabulować.

    Nie ma _następującej_po_tej_ chwili czasowej

  • 205. Data: 2010-04-18 11:23:29
    Od: "Robakks" <r...@o...eu>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <r...@o...eu>

    > Nie ma _następującej_po_tej_ chwili czasowej

    ?
    A dwie chwile czasowe 2dt nie składają się z dwóch pojedynczych dt?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

  • 206. Data: 2010-04-18 11:24:36
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    > A dwie chwile czasowe 2dt nie składają się z dwóch pojedynczych dt?
    > Edward Robak* z Nowej Huty

    dt to nie chwila czasowa ale przedział Delta t przy Delta dążącym do zera

  • 207. Data: 2010-04-18 14:56:17
    Od: "Robakks" <r...@o...eu>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    > "Robakks" <r...@o...eu>

    > dt to nie chwila czasowa ale przedział Delta t przy Delta dążącym
    > do zera

    No i o to właśnie chodzi. Skoro Delta t nie jest zerem, ale przedziałem
    - to droga jaką pokonuje okrąg tocząc się po odcinku w czasie dt
    także jest przedziałem o długości 1/continuum.
    Dwa przedziały to 2/continuum.
    Masz jakiś problem z rozumieniem?
    W jednej chwili czasowej okrąg jest na jednym przedziale 1/C
    a w kolejnej chwili czasowej przesuwa się na kolejny sąsiadujący
    przedział. Dwa przedziały to więcej niż jeden. Tak?
    Ile jest wszystkich przedziałów 1/C na odcinku zbudowanym
    z continuum przedziałów 1/C?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php

  • 208. Data: 2010-04-18 19:43:40
    Od: siddartha <l...@g...com>

    > Co oznacza 1/3 = 0,(3)[10/3] ?
    > Czy po pewnej ilości trójek jest [10/3] ? Ale zapis 0,(3) oznacza że jest
    NIESKOŃCZENIE wiele trójek i po nich juz nic nie może być.

    > Dlaczego nie mam prawa? Gdy do nieskończoności doda się jeden to nadal będzie
    nieskończoność, a co - skończoność?

    >>> oo-1 = oo+1 = oo
    tutaj jest blad....

    oo-1 = oo + 1 = oo

    zrobmy tak; przenosimy -1 na prawo

    oo = oo + 2 z czego wynika ze 0 = 2 co jest oczywiscie falszem :|

  • 209. Data: 2010-04-19 08:19:56
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "siddartha" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    > tutaj jest blad....
    > oo-1 = oo + 1 = oo
    > zrobmy tak; przenosimy -1 na prawo
    > oo = oo + 2 z czego wynika ze 0 = 2 co jest oczywiscie falszem :|

    A w jaki sposób z "oo = oo + 2" wynika "0 = 2" ? Od obu stron odejmujesz oo ? Czyli
    od nieskończoności odejmujesz nieskończoność? Wtedy wynik jest nieokreślony a nie
    zero! Od nieskończonej ilości liczb naturalnych odejmij niskończoną ilość liczb
    parzystych a zostanie nieskończoność.

  • 210. Data: 2010-04-19 08:36:04
    Od: "Robakks" <r...@o...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
> [...]

    > nieokreślony a nie zero! Od nieskończonej ilości liczb
    > naturalnych odejmij niskończoną ilość liczb parzystych a zostanie

    Gdyby to co piszesz było prawdą to nie dałoby się od
    3,3333... odjąć 0,3333...
    bo zgodnie z Twoim fałszywym założeniem
    "wynik jest nieokreślony" /author: "zdumiony"/
    Dlaczego wierzysz w fałszywe założenia anonimie?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php