  • 261. Data: 2010-04-25 14:50:20
    Temat: Re: Ostatni krok Achillesa
    Od: "Robakks" <r...@o...pl>

    "zdumiony" <z...@j...pl>
    news:hr1j1r$vtu$1@news.onet.pl...
    > "Robakks" <r...@o...eu>

    > Mi wychodzi że dla DOWOLNEJ liczby nie osiągniemy granicy. Równiez dla Alef0

    > Ty jednak twierdzisz że dla Alef0 osiągniemy granicę, dlaczego mam pytać się na
    > http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php a nie możesz odpowiedziec tu?
    > Dlaczego Alef0 jest większe od 1000 ?

    Wyszukiwarka Google pokazuje, że jest 57.600 stron http na których
    występuje słowo Robakks, a wcześniej pisałem pod nickiem ksRobak.
    Jaki jest efekt tych rozmów? Żaden.
    Wniosek:
    dyskusje Usenetowe nie trafiają do świadomości czytelników.
    Jeśli chcesz się dowiedzieć jaki jest związek pomiędzy sumą
    szeregu geometrycznego a ostatnim krokiem Achillesa to pytaj
    na forum ..:matematyka polska:..
    Tam odpowiem, bo po to założyłem tamto forum
    LOGIKA i WNIOSKI.
    Tu nie mam zamiaru więcej tracić czasu. Czy zrozumiałeś?
    Edward Robak* z Nowej Huty
    ~>°<~
    http://matematyka-polska.phorum.pl/index.php
    miłośnik mądrości

  • 262. Data: 2010-04-26 06:27:14
    Od: "Robakks" <r...@o...eu>

    &t=2&p=58#p58

    > Dwie ostatnie pożera Achilles w tym samym miejscu i w tej samej
    > chwili, po tym jak żółw się zatrzymał i zrobił dwie w tym samym miejscu.
    > Kiedyś numerowałeś je Re1-1 i Re1, ale ciągle mieszasz z tymi oznaczeniami...
    >
    > syzyf

    Odpowiedziałem na Twój post na forum ..:matematyka polska:..
    Jeśli interesuje Cię ta odpowiedź to kliknij:
    http://matematyka-polska.phorum.pl/viewtopic.php?f=1
    &t=2&p=88#p88
    Robakks