  • 31. Data: 2016-08-26 13:15:51
    Temat: Re: Ot, taka ciekawosta odnosnie rejestracji prepaidow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" napisał w wiadomości
    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Dnia Thu, 25 Aug 2016 17:46:16 +0200 (CEST), Yerine Ictimai

    >Ale mówimy o programie Prism który jest projektem NSA (a więc
    > rządowym), poza tym prywatne firmy w USA po prostu MUSZĄ
    > współpracować z rządem kiedy w grę wchodzi "national
    > security"

    No coz, wspolprace Apple widziales, ale kto wie - moze to tylko taka
    pokazowka.
    A moze jeszcze rzad federalny da rade prezesa zamknac, i nastepnego, i
    w koncu i Apple sie dowie, ze nie jest panstwem w panstwie.

    Tym niemniej ... to chcesz Google czy NSA pytac ?

    NSA/CIA/FBI zapewne czasem pomoze, jak im bedzie pasowac, a jak nie
    bedzie pasowac, to nie pomoze.
    A co w ramach tej pomocy sprawdza, a co pomina, to nie wiem czy sie
    dowiemy.

    Tak czy inaczej - lekka paranoja, pytac sie NSA kto posiada polski
    numer :-)

    J.

  • 32. Data: 2016-08-26 13:21:52
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Tak czy inaczej - lekka paranoja, pytac sie NSA kto posiada polski
    > numer :-)

    Ale przecież malutkim SMSem można przesłać taką informację, jaki
    problem? :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 33. Data: 2016-08-27 13:38:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Aug 2016 15:50:58 +0200 (CEST), Yerine Ictimai
    <i...@y...ru> wrote:
    > W sumie tak, ale przecież mamy inwigilację na każdym kroku, nasze
    > telefony z Androidem robią zdjęcia kiedy chcą (i je przekazują do
    > centrali)

    Urban legends.

    po co więc ten ROZPACZLIWY krok że strony władz żeby
    > rejestrować?

    Właśnie po to, bo urban legends to tylko urban legends.

    > Innymi słowy czyż Google albo Facebook nie przekazują swych danych
    > organom ścigania?

    Nie zawsze i nie wszystko. Powód żądania wydania danych musi być
    również przestępstwem w USA.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2016-08-27 14:17:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > Innymi słowy czyż Google albo Facebook nie przekazują swych danych
    > organom ścigania?

    Nie zawsze i nie wszystko. Powód żądania wydania danych musi być
    również przestępstwem w USA.
    ---
    Zależy kto jest w posiadaniu tych konkretnych danych. Polskie oddziały firm
    nie mogą odmówić udzielenia informacji zasłaniając się prawem obcego
    państwa.

  • 35. Data: 2016-08-27 22:54:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-27 o 13:38, Marek pisze:

> [...]
    >
    > Właśnie po to, bo urban legends to tylko urban legends.

    > Nie zawsze i nie wszystko. Powód żądania wydania danych musi być również

    Już nie. Mniej więcej od ataku na WTC.
    Teraz wystarczy podejrzenie czy znalezienie się w odpowiedniej grupie.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2016-08-29 12:27:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <i...@y...ru> wrote:

    >Urban legends.

    Ze robia kiedy chca, czy ze sa do tego zdolne, maja taka funkcje, ale
    rzadko uzywana ... bo tylko jak FBI/NSA/CIA z Google sie dogada ?

    Bo ze rozna cuda Android umozliwia, to zadna urban legend, ze
    domyslnie masz wlaczana synchronizacje zdjec i one po recznym
    zrobieniu wedruja na serwer google, to chyba wiesz.

    >Nie zawsze i nie wszystko. Powód żądania wydania danych musi być
    >również przestępstwem w USA.

    A to chyba jednak jak im wygodniej - bo wcale nie maja ochoty spotkac
    sie z zakazem dzialalnosci w jakims panstwie ... szczegolnie, gdy ono
    duzo zysku przynosi.

    J.

  • 37. Data: 2016-08-29 21:27:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 27 Aug 2016 22:54:05 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Już nie. Mniej więcej od ataku na WTC.
    > Teraz wystarczy podejrzenie czy znalezienie się w odpowiedniej
    grupie.

    Serio uważasz, że prokuratura w PL do ścigania usera piszącego na FB
    nieprzychylne teksty rażące w dobre imię burmistrzu pcima dolnego
    użyje argumentu "terrorystycznego"

    --
    Marek

  • 38. Data: 2016-08-29 22:13:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >Serio uważasz, że prokuratura w PL do ścigania usera piszącego na FB
    >nieprzychylne teksty rażące w dobre imię burmistrzu pcima dolnego

    A musi ?
    Po prostu zazada podania danych. Na podstawie KPK.
    I nikt nie bedzie wnikal, czy zarejestrowal nr bo glupi, czy bo go
    terrorystyczna ustawa zmusila.

    A czasem sie slyszy co sie dzieje w "panstwie prawa" i kto wie co
    dalej bedzie ...

    J.

  • 39. Data: 2016-08-29 22:57:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.08.2016 o 21:27, Marek pisze:
    > grupie.
    >
    > Serio uważasz, że prokuratura w PL do ścigania usera piszącego na FB
    > nieprzychylne teksty rażące w dobre imię burmistrzu pcima dolnego użyje
    > argumentu "terrorystycznego"

    No.

  • 40. Data: 2016-08-30 15:49:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-29 o 21:27, Marek pisze:

    > grupie.
    >
    > Serio uważasz, że prokuratura w PL do ścigania usera piszącego na FB
    > nieprzychylne teksty rażące w dobre imię burmistrzu pcima dolnego użyje
    > argumentu "terrorystycznego"

    Ja pisałem o zmianach w USA po ataku na WTC.
    Jakbyś łaskawie nie wycinał zdania na które odpowiedziałem
    miał byś to przed oczami.