  • 11. Data: 2010-09-26 11:02:17
    Temat: Re: [POZ] pytanie
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    wiadomości news:i7luru$muj$1@news.onet.pl...

    > Słusznie założył.
    > Jezdnia nie jest po to, żeby po niej łazić, zwłaszcza że w danym miejscu
    > nie ma takiej potrzeby, bo za jezdnią jest tylko wykop dla tramwaju.

    Kazdy kto tam jezdzi wie, ze mnostwo ludzi ze Smialego chodzi tam wybiegac
    psy.

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-09-26 11:07:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i7luru$muj$1@news.onet.pl...

    > Kazdy kto tam jezdzi wie, ze mnostwo ludzi ze Smialego chodzi tam wybiegac
    > psy.

    Na swoje ryzyko lezą po jezdni na przełaj.

  • 13. Data: 2010-09-26 14:50:53
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Sat, 25 Sep 2010 23:47:56 +0200, Przemysław Bernat napisal(a):
    > Śmiała teza. Może być winny, a może nie być. Zależy jaką prędkość miał
    > motocykl i jaka była widoczność. Pieszy mógł wyskoczyć zza krzaków, a
    > motocykl zza wzniesienia. Sądząc po skutkach, to 50km/h tam nie było.

    Na sporej części ul. Mieszka I jest ograniczenie do 70km/h. Nie ma
    żadnych przejść dla pieszych, są za to przejścia podziemne i kładki
    nad drogą.

    --
    scypio

  • 14. Data: 2010-09-26 16:07:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Scypio" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    pl...

    > Na sporej części ul. Mieszka I jest ograniczenie do 70km/h. Nie ma
    > żadnych przejść dla pieszych, są za to przejścia podziemne i kładki
    > nad drogą.

    Wzniesień też tam nie ma, to prosta droga z widocznością minimum kilkaset
    metrów.
    Skoro pieszy mimo wszystko wlazł pod motocykl, to musiał mieć totalnie
    gdzieś jakąkolwiek obserwację drogi.

  • 15. Data: 2010-09-26 22:11:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-09-26 16:07, Cavallino pisze:
> [...]
    > kilkaset metrów.
    > Skoro pieszy mimo wszystko wlazł pod motocykl, to musiał mieć totalnie

    Kiedyś rowerzysta wjechał mi prosto na maskę pod Łodzią. Nic go nie
    obchodziło. Czy ktoś jedzie czy nie. Pogotowie, policja, prokurator.
    I co? I nic. Piesi i rowerzyści często łażą jak święte krowy.
    W końcu: on jechał. ON. W tym momencie był najważniejszy dla siebie.
    Mało jest takich ludzi, którzy włażą/wjeżdżają na jezdnie nie patrząc?

    Dziś jadę środkowym pasem. Do skrętu w lewo jest pas lewy i środkowy.
    Jakiś kolo okiem (WDB210) skręcił mi przed nosem z prawego pasa w lewo.
    Coś go interesowało? NIC. No takie życie. Jak bym nie hamował awaryjnie,
    to był by dzwon.

    Co do wypadku z czwartku:
    Szkoda tylko, że tym razem dwie osoby nie żyją.

  • 16. Data: 2010-09-26 22:18:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 26 Sep 2010 22:11:42 +0200, megrims
    <m...@i...pl> wrote:

    > Kiedyś rowerzysta wjechał mi prosto na maskę pod Łodzią. Nic go nie
    > obchodziło. Czy ktoś jedzie czy nie.

    Ostatnio jakaś nastolatka wylazła mi przed maskę. Dobrze, że
    akurat jechałem wolno (osiedle domków [1], więc nie ciskam).
    Zapaliłem w bloki, stanąłem z piskiem jak wryty, a lola rzuciła
    okiem i bez większego przejęcia poszła sobie dalej.

    r.

    [1] -- ale nie strefa zamieszkania.
    _____________

  • 17. Data: 2010-09-26 22:19:19
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <m...@i...pl> wrote:

> [...]

    akurat jechałem wolno (osiedle domków [1], więc nie ciskam).
    Zapaliłem w bloki, stanąłem z piskiem jak wryty, a lola rzuciła
    okiem i bez większego przejęcia poszła sobie dalej. Jakby mnie
    tam w ogóle nie było i jakby nie groziło jej co najmniej
    poturbowanie.

  • 18. Data: 2010-09-27 08:40:47
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i7lmoo$690$1@news.onet.pl...

    > No coz - jeden zalozyl, ze nikogo tam nie bedzie a drugi, ze w miescie
    > jezdzi sie 50... ja juz wiem kto bardziej winien!
    Powiedzial koles, ktory publicznie przyznaje sie do bycia zlodziejem :)

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 19. Data: 2010-09-27 09:30:50
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 26 Sep 2010 20:19:19 +0000 (UTC), Robert Rędziak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > i jakby nie groziło jej co najmniej poturbowanie.

    Bo może ona chciała być "overhauled", a Ty jej tą nadzieję
    odebrałeś :P

    "Postępuj zawsze tak, jakby to, co czynisz, miało być twoim ostatnim
    uczynkiem. Elias Canetti"

  • 20. Data: 2010-09-27 10:15:13
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Powiedzial koles, ktory publicznie przyznaje sie do bycia zlodziejem :)

    Koles nie dla ciebie, wskaz mi gdzie przyznaje sie do bycia zlodziejem a
    nawet jesli to jaki to ma zwiazek?

    --
    Picasso