  • 21. Data: 2010-09-27 10:48:04
    Temat: Re: [POZ] pytanie
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca05295$0$27037$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Koles nie dla ciebie, wskaz mi gdzie przyznaje sie do bycia zlodziejem a
    > nawet jesli to jaki to ma zwiazek?
    Oj nie mow do mnie koles, bo mnie na sama mysl o tym obrzydzenie bierze.
    Sugeruje, zebys tak od razu o winie nie przesadzal, bo lekko to hipokryzja
    traca.

    "Od czasu zmiany sposobu naliczania akcyzy sprowadzilem w ten sposob 4
    samochody jako ciezarowe, w tym jeden mam caly czas na stanie. Gdyby bylo
    tak jak piszesz, to bym nigdy sie na to nie zdecydowal. Doskonale wiem jak
    bola tego typu podliczenia "do tylu", z tym, ze ja sprowadzalem SUVy ktore
    na terenie PL sa sprzedawane z powodzeniem jako ciezarowki. Na temat
    osobowek nic nie wiem, ale jesli ladownosc jest taka jak w przepisach i jest
    kratka to gowno moga zrobic. Do tego jesli nawet tej kratki nie ma, to w
    razie wezwania do US/UC jestes ja w stanie zamontowac w ciagu jednego dnia.
    Moja zona jezdzi bez kratki co czasami na kontrolach konczy sie glupimi
    tekstami ale ogolnie uchodzi plazem..."
    Czyli sprowadziles autko jako ciezarowe, zeby odliczyc vat a teraz jezdzisz
    jak osobowka?

    Spoko, skarbowka sie ucieszy.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 22. Data: 2010-09-27 11:13:02
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Oj nie mow do mnie koles,

    Proponuje zaczac czytac ze zrozumieniem...

    > Sugeruje, zebys tak od razu o winie nie przesadzal, bo lekko to
    > hipokryzja traca.

    90% motocyklistow to typki o mentalnosci dresa - przynajmniej na ulicy - i
    na tej podstawie mam prawo przesadzac.

    Ponadto akurat jesli chodzi o tamta ulice, to lepiej zebys jako motocyklista
    nie zabieral glosu bo to co tam sie wyprawia z udzialem motocyklistow nie
    jestes w stanie w zaden sposob obronic...

    > Czyli sprowadziles autko jako ciezarowe, zeby odliczyc vat a teraz
    > jezdzisz jak osobowka?
    > Spoko, skarbowka sie ucieszy.

    Tak myslalem, ze do tego pijesz - poszerz horyzonty i dopiero sie odzywaj.
    Zadnego vatu nie odliczam bo byly to prywatne auta.
    Samochody sa/byly ciezarowe aby zlodziejskiej akcyzy nie placic a do tego po
    przyplynieciu ze stanow byly clone w DE i NL co bym nie musial ogladac
    polskich celnikow uwazajacych sie za panow nieba i ziemi - nasza wladzia
    jest pod tym wzgledem ewenementem. Zamiast zlagodzic przepisy i ustawic
    zadufanych celnikow aby vat i clo bylo placone w PL, to robia dokladnie
    odwrotnie...

    --
    Picasso

  • 23. Data: 2010-09-27 11:35:21
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości 90%
    > motocyklistow to typki o mentalnosci dresa - przynajmniej na ulicy - i na
    > tej podstawie mam prawo przesadzac.
    ROTFL
    > Ponadto akurat jesli chodzi o tamta ulice, to lepiej zebys jako
    > motocyklista nie zabieral glosu bo to co tam sie wyprawia z udzialem
    > motocyklistow nie jestes w stanie w zaden sposob obronic...
    To co wyrabiaja kierowcy samochodow...
    Ale pierdolisz.
> [...]
    > jest pod tym wzgledem ewenementem. Zamiast zlagodzic przepisy i ustawic
    > zadufanych celnikow aby vat i clo bylo placone w PL, to robia dokladnie
    Sprowadziles auto z kratka to jezdzij z kratka, a nie kombinujesz z akcyza i
    dorabiasz do tego jakas pokrecona ideologie.

    EOT

    --
    Bartek
    Niebieska9'99