  • 151. Data: 2019-01-15 22:46:24
    Temat: Re: Paliwo zwykłe czy ulepszone
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-14 o 21:46, Kris pisze:

    > Może i masz racje
    > Moja Multipla mi takich sygnałów nie dawała albo ja jej nie rozumiałem;)
    > Oleju w aucie nigdy 2-4 razy w roku nie zmieniałem bo więc trudno mi się w sumie
    ustosunkować do rewelacji że auto zauważalnie mniej pali po zmianie oleju

    Doprawdy trudno? Czy to nie przypadkiem potraktowałeś mnie jak debila
    ustosunkowując się do w/w rewelacji? Pozwól, że zacytuję Twoje, nawet
    nie z palca, ale z dupy wyssane farmazony:

    "Dla mnie to tak wiarygodne jak 3 dolarowy banknot;)"

    Chłopie, ogarnij się. Nie masz zdania, nie masz doświadczeń a mimo to w
    jednej wypowiedzi pretendujesz do rangi eksperta drwiącego z cudzych
    obserwacji, a dosłownie jedną wypowiedź dalej piszesz, że nic na ten sam
    temat nie wiesz i nie chcesz się wypowiadać. Właśnie to zachowanie
    wypełnia znamiona trollowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 152. Data: 2019-01-16 05:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Dałem Ci przecież kalkulację. Jeśli pytasz o dzień wczorajszy (a nie
    > np. dzisiejszy), to cena 1l 5.12zł za Vervę. Odejmij sobie to, co
    > napisałem - masz kalkulator chyba? Jeśli nie, to przeliczę:
    >
    > 5.12 - 80/420 = 4.92zł.

    diesel?
    tankowałem po 4,68.
    Czyli na moim baku 30zł roznicy... W sumie tragedii nie ma :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 153. Data: 2019-01-17 00:17:13
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-16 o 05:59, Budzik pisze:

    > diesel?

    Zgadza się

    > tankowałem po 4,68.

    Vervę???? Gdzie?
    No chyba, że chodzi o paliwo bez dodatków. Ale to i tak tanio.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 154. Data: 2019-01-17 05:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Zgadza się

    > Vervę???? Gdzie?
    > No chyba, że chodzi o paliwo bez dodatków. Ale to i tak tanio.

    Ja nie widze roznicy wiec tankuje zwykłe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 155. Data: 2019-01-17 08:51:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Jan 2019 04:59:50 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Ja nie widze roznicy wiec tankuje zwykłe.

    A propos - jak ktos lubi Verve, to jest promocja

    www.orlenwportfelu.pl

    https://www.mdm.pl/ui-pub/site/promocje/rynek_gieldo
    wy/orlen_w_portfelu

    "Zasady są proste - jeśli masz na rachunku minimum 50 akcji spółki PKN
    ORLEN przez miesiąc - masz na ORLEN'ie tańszą benzynę - i nie tylko -
    przez kolejny miesiąc.

    W szczegółach rabaty wyglądają tak:

    - 15 groszy rabatu na każdy litr paliwa VERVA
    - 10 groszy rabatu na każdy litr paliwa EFECTA - do 300 litrów łącznie
    na obu typach paliwa
    - 10% bonusu na produkty z oferty pozapaliwowej
    - uczestnik dostaje rabat na podstawie imiennej Karty Uczestnika
    Programu, jeden uczestnik = jedna karta

    Zniżki odnawiane są na kolejne miesiące, pod warunkiem trzymania przez
    uczestnika programu akcji PKN ORLEN na rachunku."

    Akcje Orlenu teraz po ok 110 zl.

    J.

  • 156. Data: 2019-01-17 15:03:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 22:46:31 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

> [...]
    > nie z palca, ale z dupy wyssane farmazony:
    >
    > "Dla mnie to tak wiarygodne jak 3 dolarowy banknot;)"

    Słowa debil raczej nie użyłem ale w ciągu ostatnich kilku miesięcy napisałeś tyle
    bzdur że uważam Ciebie za (delikatnie mówiąc) osobę mało wiarygodną

  • 157. Data: 2019-01-17 20:46:17
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-15 o 22:37, Marek S pisze:

    > albo jadąc po zwykłej drodze
    > wyprzedzając auta na zasadzie gaz / hamulec: obroty cały czas trzymane
    > są w okolicach 2000. Biegi zmieniane są agresywnie utrzymując maksimum
    > dostępnej mocy w ciągłej gotowości.

    Moc w pełnej gotowości. :-)
    Jak się ten styl jazdy nazywa?

  • 158. Data: 2019-01-20 02:44:41
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-17 o 05:59, Budzik pisze:

    > Ja nie widze roznicy wiec tankuje zwykłe.

    Zapodaj jakie auto i z jakim silnikiem i mocą? Pytam z ciekawości.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 159. Data: 2019-01-20 02:49:09
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-17 o 15:03, Kris pisze:
    > Słowa debil raczej nie użyłem ale w ciągu ostatnich kilku miesięcy napisałeś tyle
    bzdur że uważam Ciebie za (delikatnie mówiąc) osobę mało wiarygodną

    ...i w związku z tym te same obserwacje poczynione przez "ń" są
    wiarygodne dla Ciebie a moje już są bzdurą.

    Mógłbyś chociaż pozory strzępów kultury zachować.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 160. Data: 2019-01-20 02:49:56