  • 161. Data: 2019-01-20 08:44:37
    Temat: Re: Paliwo zwykłe czy ulepszone
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 02:49:13 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:
> [...]
    bzdur że uważam Ciebie za (delikatnie mówiąc) osobę mało wiarygodną

    > ...i w związku z tym te same obserwacje poczynione przez "ń" są
    > wiarygodne dla Ciebie a moje już są bzdurą.
    >
    > Mógłbyś chociaż pozory strzępów kultury zachować.

    "n" to troll grupowy od lat, Ty dopiero jesteś na początku drogi żeby mu dorównać
    Jesteś mało wiarygodny delikatnie pisząc i nie tylko ja to zauważyłem.

  • 162. Data: 2019-01-20 10:00:11
    Od: p...@g...com

    To raczej standard w ASB. Silnik cały czas jest na podwyższonych obrotach i skrzynia
    chętniej redukuje. Niestety w B7 TDI 140 KM to niewypał bo jest za głośno i każdy
    start że świateł jest z rykiem silnika. Obciach i wiocha ale o gustach się nie
    dyskutuje ;-)

  • 163. Data: 2019-01-20 11:37:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 02:49, Marek S pisze:

    > W Mercu - sportowy.

    To chyba wybrany tryb sportowy, styl to coś innego.

  • 164. Data: 2019-01-20 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Zapodaj jakie auto i z jakim silnikiem i mocą? Pytam z ciekawości.

    Potezny potwór wykorzysttywany na zwykłych drogach do agresywnej jazdy
    sportowej ;-)

    Silnik 2.3, pełne 130KM w Ducato :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 165. Data: 2019-01-20 15:10:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 12:00:00 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    > siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

    A światłami poganiasz czy sam wygląd potwora starczy żebyś o miano Króla Szos z
    Markiem i idiotą Cavalino konkurował?

  • 166. Data: 2019-01-20 16:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A światłami poganiasz czy sam wygląd potwora starczy żebyś o miano
    > Króla Szos z Markiem i idiotą Cavalino konkurował?

    Mam na samochodzie naklejke "nie jezdze wolno tylko dokładnie" co mysle
    odpowiada na twoje pytanie :)))
    Ogólnie bardzo sporadycznie jezdze szybciej niz stówką.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 167. Data: 2019-01-20 17:36:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-20 o 11:37, cef pisze:

    > To chyba wybrany tryb sportowy, styl to coś innego.

    Ten wybrany nazywa się S - "standard" w odróżnieniu od C - "comfort".
    Natomiast jest jeszcze coś innego - praca silnika i przeniesienia napędu
    jest adaptacyjna do stylu jazdy. W trybie standard to działa - w comfort
    nie sprawdzałem bo nie używam. Przy jeździe agresywnej wskakuje "sport
    mode".

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 168. Data: 2019-01-20 17:39:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-01-20 o 10:00, p...@g...com pisze:
    > To raczej standard w ASB.

    Też mi się tak wydaje.

> [...]
    z rykiem silnika. Obciach i wiocha ale o gustach się nie dyskutuje ;-)

    Więc właśnie. Niektórzy nawet patroszą tłumiki by bardziej "sportowo"
    było, czasem nawet kosztem osiągów :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 169. Data: 2019-01-20 17:42:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 20 stycznia 2019 17:36:07 UTC+1 użytkownik Marek S napisał:

> [...]
    > jest adaptacyjna do stylu jazdy. W trybie standard to działa - w comfort
    > nie sprawdzałem bo nie używam. Przy jeździe agresywnej wskakuje "sport

    Żeby przejechać kilkadziesiąt km obwodnica plus S6 (Gdynia Reda) plus kolejne
    kilometry przez wiochy to trybu sport w Swoim Mercu;) potrzebujesz?

  • 170. Data: 2019-01-22 22:33:57
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2019-01-07 o 11:07, Kris pisze:
    > Jakie paliwo tankujecie:
    > -zZwykłe( te tańsze czy ulepszone(verva np)-dotyczy ON
    > -PB95 czy PB98-dotyczy benzyny?
    >
    > Jakieś zauważalne różnice odczuliście w spalaniu, jakości pracy silnika itp?

    imho zależy od silnika. Jak silnik ma komputer analizujący parametry
    pracy, to będzie mało widoczne. Jak nie ma - to będzie widać. W starym
    Mercu w124 E250D różnicę czuć wyraźnie.

    --
    Pozdr.
    Michał