  • 71. Data: 2019-01-09 19:20:30
    Temat: Re: Paliwo zwykłe. Tylko w Auchanie.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-01-2019 o 20:20, cef pisze:

    > Kilka stacji Auchan z normalnym paliwem mieści
    > się w rozkładzie statystycznym.

    Obawiam się, że cały Auchan ma niewiele więcej stacji, a ja tankowałem
    na większości z nich.

  • 72. Data: 2019-01-09 19:33:10
    Temat: Re: Paliwo zwykłe czy ulepszone
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie musi być więcej.

    Nie musi ale może. Za to z wyższej liczby oktanowej nie będzie zysku.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 73. Data: 2019-01-09 22:04:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Suwalkach ludzie sami sobie radza. Leja pol litra benzyny na kazde 10 litrow ropy i
    maja w dupie uszlachetniacze. Tez tak robie.

  • 74. Data: 2019-01-09 22:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To sobie wynajmnie kogoś kto sprawdzi, spokojna Twoja
    > rozczochrana.... Ja do Auchan mam inne podejrzenia - że liczniki
    > niezbyt wiarygodne - zawsze mi tam u nich najwięcej litrów wchodzi,
    > a tankuję zawsze równo, czyli do momentu kiedy widzę paliwo we
    > wlocie i więcej wlać się nie da. ;-)

    I niestety ja tez mam takie podejrzenia.
    Z tym ze u mnie to jest tak, ze przewaznie jest ok i spalanie zgadza sie
    co do 0,1.
    Ale miałem kilka tankowan gdzie weszło po prostu za duzo z jednym gdzie
    weszło wrecz wiecej niz ma zbiornik.
    Przy czym tankuje czesto zarowno w Komornikach jak i w Swadzimiu a te
    sytuacje miały miejsce tylko w Komornikach.

    I podejrzewam nie tyle złą wole co po prostu ciecie kosztów, brak
    dbałosci, nie reagowanie na zgłaszane usterki etc.

    Przy mojej ilosci tankowan to te sytuacje nie stanowiły pewnie nawet
    procenta tankowan, niemniej zdarzyły się i raz nawet zgłosilismy to w
    informacji Auchan a stacja i tak sie wypieła i odmowiła uznania
    reklamacji tłumaczac sie posiadaniem waznego przegladu czy homologacji
    dystrybutorów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 75. Data: 2019-01-09 23:42:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-09 o 19:14, wowa pisze:

    > To działa inaczej :) Na takich wiejskich stacjach są stali, okoliczni
    > klienci. Jakby traktor stanął to nalewacza na widłach wyniosą i nikt tam
    > nie będzie więcej tankował :)
    > Wojtek

    Tam nie ma traktorów które by stanęły na kiepskim paliwie jak
    nowoczesne auta. Stare ursusy czy zetory są dosyć odporne.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2019-01-10 07:37:35
    Od: p...@g...com

[...]

    kanister 20l (przezroczysty zeby nie bylo sciemy) tankujesz pod kreske i jak jest
    18-19.5 l to wrzucasz fotke razem z paragonem za 20l na wykop, kupujesz popcorn i
    patrzysz jak ich griluja :-) takie oszustwo tak latwo wykryc ze trzeba byc kompletnam
    debilem aby tego probowac

  • 77. Data: 2019-01-10 07:48:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 22:37:35 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]
    patrzysz jak ich griluja :-) takie oszustwo tak latwo wykryc ze trzeba byc kompletnam

    I masz papier z GUM, ze kanister ma 20.0l ?
    A jestes pewny, ze ma ?
    Szczegolnie, ze kanister z plastiku to wiotki jest i wymiary zmienia.

    Szklane naczynie pommiarowe potrzebujesz.

    J.

  • 78. Data: 2019-01-10 09:49:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-10 o 07:48, J.F. pisze:

> [...]
    > Szczegolnie, ze kanister z plastiku to wiotki jest i wymiary zmienia.
    >
    > Szklane naczynie pommiarowe potrzebujesz.

    Można mieć pewność. Jakby rzeczywiście oszukiwali, to temat byłby
    trywialny do udowodnienia. Nie można wykluczyć, że tak nie jest, ale
    fakt, że nikomu z gardłujących nie chciało się jeszcze tego udowodnić
    świadczy o tym, że nie ma co sobie zawracać głowy takimi szamanami
    niewiedzy.

    --
    Liwiusz

  • 79. Data: 2019-01-10 10:06:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tam nie ma traktorów które by stanęły na kiepskim paliwie jak
    > nowoczesne auta. Stare ursusy czy zetory są dosyć odporne.
    Tam nie ma traktorów.
    :)
    wieś to już tylko z nazwy - na palcach ręki stolarza można policzyć
    rolników.

  • 80. Data: 2019-01-10 10:11:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale jak robią kontrole i testy na stacjach,
    > to wyniki są różne, więc to samo,
    > ale ma różne własności?

    syf w zbiornikach, brak dbania o czystość przyłączy (tych do wlewania
    paliwa do zbiorników), pęknięte zbiorniki i dostająca się tam woda....
    jest sporo możliwości.

    Oczywoście są też opcje z kupieniem przez stację odbarwionego opału
    świadomie lub też nie. Jednak stacji franczyzowych chyba bym o to nie
    posądzał.