  • 81. Data: 2019-01-10 11:07:49
    Temat: Re: Paliwo zwykłe. Tylko w Auchanie.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 22:59, Budzik pisze:
> [...]
    > weszło wrecz wiecej niz ma zbiornik.
    > Przy czym tankuje czesto zarowno w Komornikach jak i w Swadzimiu a te
    > sytuacje miały miejsce tylko w Komornikach.
    >
    > I podejrzewam nie tyle złą wole co po prostu ciecie kosztów, brak
    > dbałosci, nie reagowanie na zgłaszane usterki etc.
    >
    > Przy mojej ilosci tankowan to te sytuacje nie stanowiły pewnie nawet
    > procenta tankowan, niemniej zdarzyły się i raz nawet zgłosilismy to w
    > informacji Auchan a stacja i tak sie wypieła i odmowiła uznania
    > reklamacji tłumaczac sie posiadaniem waznego przegladu czy homologacji

    Takie wahania podobno są normalne i wynikają z napełniania układu
    odpowietrzającego. Więc różnica może wyjść kilka litrów.
    U mnie czyszczono zbiornik paliwa - po czyszczeniu i zamontowaniu tego
    samego wchodzi 5 l więcej :-) I nie potrafię tego wyjaśnić. Może miałem
    całkiem zapchany (ale czym?) układ odpowietrzający?
    T.

  • 82. Data: 2019-01-10 11:13:10
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-09 o 13:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik przemek  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ja sie boje, ze ich dostawca oszukuje, wiec trzeba sledzic cysterne :-)

    > Albo i nie, przy naszych sadach.
    > A co zarobil wczesniej, to jego.

    > Jak wiekszosc stacji.
    > Wiekszosc paliwa u nas jednak z dwoch rafinerii pochodzi i powinna byc
    > przyzwoitej jakosci.
    > Co ciekawe widze dwie wtopy stacji Lotos.

    Lotos to tylko szyld - odpowiada właściciel. Nocą może wlewać nawet
    rozpuszczalnik do zbiorników...
    T.

  • 83. Data: 2019-01-10 11:37:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-10 o 10:11, sirapacz pisze:

    > syf w zbiornikach, brak dbania o czystość przyłączy (tych do wlewania
    > paliwa do zbiorników), pęknięte zbiorniki i dostająca się tam woda....
    > jest sporo możliwości.
    >
    > Oczywoście są też opcje z kupieniem przez stację odbarwionego opału
    > świadomie lub też nie. Jednak stacji franczyzowych chyba bym o to nie
    > posądzał.

    Uważam, że statystycznie cena paliwa decyduje
    o prawdopodobieństwie wystąpienia tych mankamentów.

  • 84. Data: 2019-01-10 11:40:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na banke z plastiku potrzebuje jeszcze atest ze prad przewodzi. Te z atestami nie sa
    przezroczyste.

  • 85. Data: 2019-01-10 14:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > kanister 20l (przezroczysty zeby nie bylo sciemy) tankujesz pod
    > kreske i jak jest 18-19.5 l to wrzucasz fotke razem z paragonem za
    > 20l na wykop, kupujesz popcorn i patrzysz jak ich griluja :-) takie
    > oszustwo tak latwo wykryc ze trzeba byc kompletnam debilem aby tego
    > probowac

    Dlatego pisałem ze nie sugeruje celowego oszustwa a po prostu awarie
    której nie chciało im sie naprawiac.

    No chyba ze jestes w stanie podac inny powód tego, ze auto które od 10
    lat pali 7,5 litra nagle spaliło duzo wiecej a do zbiornika ktory ma 84
    litry weszło ponad 90 przy czym nie przyjechałem z suchutkim bakiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 86. Data: 2019-01-10 14:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Uważam, że statystycznie cena paliwa decyduje
    > o prawdopodobieństwie wystąpienia tych mankamentów.

    Masz prawo tak sadzic :)
    Psychologia ma to swoja nazwe: efekt potwierdzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 87. Data: 2019-01-10 15:25:16
    Od: p...@g...com

    --I masz papier z GUM, ze kanister ma 20.0l ? A jestes pewny, ze ma ?

    Jeśli masz wątpliwości przelej do takich chyba że Biedra też uczestniczy w spisku ;-)

    http://www.biedronka.pl/pl/product,id,32112,name,ole
    j-rzepakowy-wyborny-5-l

    --Szklane naczynie pommiarowe potrzebujesz

    Mogę Ci zaoferować 40 sztuk naczyń pomiarowych po 0.5 litra, żołądkowa gorzka :-)

  • 88. Data: 2019-01-10 15:55:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 15:25:18 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    >
    > Jeśli masz wątpliwości przelej do takich chyba że Biedra też uczestniczy w spisku

    A pewny jesteś ze tam jest 5litrów?
    Sugeruję sprawdzić
    Nie twierdze ze nie ma ale wiem bo sprawdzałem kilkakrotnie że mięsa, czy inne
    kurczaki w Biedrze mają oszukana wagę
    Czyli np na opakowaniu kurczaka jest 1,5kg a jak zważysz to wychodzi 1,4kg
    Oprócz kurczaka sprawdzałem inne rodzaje zapakowanych mięs w Biedronce i praktycznie
    zawsze waga jest mniejsza jak ta nadrukowana
    To i z olejem taki pewny bym nie był.

  • 89. Data: 2019-01-10 18:01:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-01-2019 o 11:37, cef pisze:

    > Uważam, że statystycznie cena paliwa decyduje
    > o prawdopodobieństwie wystąpienia tych mankamentów.

    Tyle że drogie jak diabli stacje firmowe, też się trafiały w zestawieniu
    nierzetelnych.

  • 90. Data: 2019-01-10 18:03:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-01-2019 o 07:48, J.F. pisze:

> [...]
    > Szczegolnie, ze kanister z plastiku to wiotki jest i wymiary zmienia.
    >
    > Szklane naczynie pommiarowe potrzebujesz.

    Ja kiedyś zrobiłem koło pióra stacji tesco w Poznaniu, zgłaszając ich
    gdzie trzeba, po zatanktowaniu zbyt dużej ilości paliwa.
    Zrobili im kontrole, ale albo zdążyli przekręcić dystrybutory do tego
    czasu, albo nic ina nie wykryła.