  • 221. Data: 2017-09-23 10:59:42
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 59c0e4db$0$5159$6...@n...neostrada.pl

    > Przytocz choć jedną wypowiedź -- wówczas będę rozumiał Cię.

    A to już musisz zrobić jakoś we własnym zakresie. Nie pamiętasz że
    powoływałeś się na tą funkcję w dyskusji o zaletach nowszych wersji
    Androida?

  • 222. Data: 2017-09-23 11:00:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 59be5289$0$5160$6...@n...neostrada.pl

    > Ile watów na wcisk?

    > Co ma moc do siły? ;)
    > Jak zamienić newtony na waty?

    Zasadniczą, to tak jak odróżnić silę intelektu od mocy bicepsów osiłka.

    > ...należy unikać telefonów produkowanych z prasowanego guana. ;)

    > Asus Max spadał nieraz -- także na wyłącznik, co widać wyraźnie
    > nawet gołym okiem. Ale choć widać ślady obicia -- wyłącznik
    > pracuje tak, jak wówczas, gdy był nowy.

    Nie w trwałości obudowy problem.

    > -=-
    >
    > Ja odrzucam z góry te telefony, które nie mają GG4 lub lepiej.
    > (Corning (R) Gorilla (R) Glass w wersji co najmniej czwartej)
    > Zakładam z góry, że te telefony mają inne komponenty równie ponętne. ;)
    > Być może inne szkła są równie dobre (lepsze, lub niewiele gorsze) ale
    > ja tych innych szkieł nie znam. Niby znam nawet lepsze, ale nie są
    > one stosowane do ochrony telefonów.

    E tam. Masz chyba jakąś fobię, wystarczy telefon traktować jak telefon a
    taki sprzęt nie musi być pancerny.

  • 223. Data: 2017-09-23 11:01:40
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 59c0e4f8$0$5159$6...@n...neostrada.pl

    > Idź do innego. Gdy wszyscy odejdą od któregoś -- straci
    > on swe miejsce, które zajmą inni. W Media Expert można
    > kupić komputer, przetestować i zwrócić. :)

    Łatwo powiedzieć... Najbliższy Media Ekspert to jakieś 50km. Poza tym
    nie cierpię tego współczesnego Pewexu ze względu na ceny i
    niekompetencję personelu.

    > Monster najwyraźniej zreperował się -- niemal nie spada
    > poziom naładowania. Niestety coś za coś -- poziom nie
    > spada pod warunkiem niewłączania tegoż Monstera...
    >
    > -=-
    >
    > Kupuję telefon za kilkaset pln -- aby nie używać go?

    Używać owszem, ale nadużywać to już sprawa do dyskusji. Np. czy na stałe
    musisz mieć włączone LTE/WIFI i GPS?

    Dlaczego nie włączasz Monstera? Nie w samym włączaniu problem, a w
    włączeniu niepotrzebnych Ci na daną chwilę funkcji.

  • 224. Data: 2017-09-24 07:27:55
    Od: h...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 sierpnia 2017 11:45:43 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Normalnie dobija mnie te moje 4GB pamięci wewnętrznej. Robię reset
    > urządzenia, najpotrzebniejsze (fabrycznie zainstalowane) programy
    > aktualizuję i już na nic nie ma miejsca.

    Nie wiem, czy ktos pytał: po co aktualizujesz, domyślam sie, że wszystkie?
    Z tego co widze u siebie w niczym mi nie przeszkadza "chodzenie" na
    nieaktualizowanych, instalowanych po formacie.
    Szczerze, to aktualizuje tylko mapy i Here, czyli nawigację.
    Resztę mam jak wyzej i nie widze, aby coś nawalało.
    Asus ZC553KL.

  • 225. Data: 2017-09-24 09:28:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59c62278$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > A to już musisz zrobić jakoś we własnym zakresie.

    (; Jak mus -- to mus. ;)

  • 226. Data: 2017-09-24 09:37:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59c622a3$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Zasadniczą,

    Mógłbyś podać link do opisu tej zasady...

    > to tak jak odróżnić silę intelektu od mocy bicepsów osiłka.

    OK -- ale jak przeliczyć tę SI na MBO?... ;)

    > Nie w trwałości obudowy problem.

    Spadł na wyłącznik. (klawisz jest poważnie skancerowany)

    > E tam. Masz chyba jakąś fobię, wystarczy telefon traktować
    > jak telefon a taki sprzęt nie musi być pancerny.

    Nie musi. GG4 nie jest pancerzem.

  • 227. Data: 2017-09-24 09:45:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59c622ee$0$15196$6...@n...neostrada.pl

    > Łatwo powiedzieć... Najbliższy Media Ekspert to jakieś
    > 50km. Poza tym nie cierpię tego współczesnego Pewexu
    > ze względu na ceny i niekompetencję personelu.

    IMO w Media Ekspert ceny są niskie a kompetencje są wysokie.

    > Używać owszem, ale nadużywać to już sprawa do dyskusji.
    > Np. czy na stałe musisz mieć włączone LTE/WIFI i GPS?

    Nie muszę. Wiem, jak to włączać i wyłączać.

    > Dlaczego nie włączasz Monstera?

    Bo potłukł się -- spadając na dywan z wysokości około pół metra.

    > Nie w samym włączaniu problem, a w włączeniu niepotrzebnych
    > Ci na daną chwilę funkcji.

    W Monsterze są wyłączone wszystkie od ponad roku. ;)

  • 228. Data: 2017-09-24 18:49:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > A to już musisz zrobić jakoś we własnym zakresie.

    (; Jak mus -- to mus. ;)
    ---
    .. a jak wino to wino

  • 229. Data: 2017-09-26 19:44:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" oq8nnq$2ti$...@m...internetia.pl

    > (; Jak mus -- to mus. ;)
    > ---
    > .. a jak wino to wino

    Mam toczyć beczki z winem? ;)

    -=-

    Podtoczę fotki z Monstera:

    https://www.google.pl/maps/place/Pomnik+pomordowanyc
    h+20+VIII+1920+r./@53.1598284,23.1449011,254m/data=!
    3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x471ffc4f13ab917b:0x6b164dca5
    5866ee7!8m2!3d53.1598267!4d23.1460952

    https://goo.gl/maps/CWe858VviQR2

    https://www.google.pl/maps/@53.1598267,23.1460952,3a
    ,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1sAF1QipMDrXLMVA0HPgCz10l
    RdBOZf7jKkdfKFOM_kqbw!2e10!3e12!6shttps:%2F%2Flh5.go
    ogleusercontent.com%2Fp%2FAF1QipMDrXLMVA0HPgCz10lRdB
    OZf7jKkdfKFOM_kqbw%3Dw392-h244-k-no!7i3182!8i1988

    https://goo.gl/maps/hsgqVBGkp4P2

    Exify zawierają fatalne koordynaty -- takie dał Monster pod chmurką. :)
    Mogłem wrzucić fotki z poprawnymi? -- oŁszĘ, ale jakoś tak poszło...