  • 211. Data: 2017-09-16 16:38:52
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-16 o 11:17, Trybun pisze:
    > Akurat wyłączenie nie jest problemem - w Sklepie Google jest
    > odpowiedni program nawet do dużo wcześniejszych wersji Androida. Z
    > tego co słyszałem każdy telefon z odpowiednio wysoką wersja systemu
    > może mieć funkcję wybudzania z pomocą stuknięć w ekran,.
    Ja już wolę dotknąć włacznika niż stukać w telefon i obijać sobie palec.

    --
    animka

  • 212. Data: 2017-09-17 12:46:41
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-16 o 16:38, Animka pisze:
    > Ja już wolę dotknąć włacznika niż stukać w telefon i obijać sobie palec.

    Problem w tym że wyłącznika się nie dotyka, ale trzeba go wciskać, w
    moim przypadku - mocno wciskać.. W miarę czasu coraz silniej. Tak więc
    wybawieniem wydaje się być alternatywne metody włączania telefonu.

  • 213. Data: 2017-09-18 02:21:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59bcebc9$0$5163$6...@n...neostrada.pl

    > Reklamowałeś,

    Piłeś? -- nie pisz!!!
    Kiedy reklamowałem telefony z A7?

  • 214. Data: 2017-09-18 02:21:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59bcec1f$0$5163$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko gdzie są takie sklepy, gdzie Ci sprzedawca pozwala
    > grzebać w towarze, poprzez wkładanie swoich kart..

    Wkładałem i SIMki, i SD; i w telefonach i w aparatach
    fotograficznych; i swoje, i nie swoje...

    > To np. dlaczego nie możesz instalować programów
    > na nośniku zewnętrznym?

    Mogę, ale nie chcę.

    > Ciekawe jak by wyglądał czas pracy Twojego
    > Maxa w moich rękach..

    Mają mniejszą rezystancję elektryczną? ;)

  • 215. Data: 2017-09-18 02:38:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59bcebbb$0$5163$6...@n...neostrada.pl

    > Pytanie osobiste - uwierzyłeś im w te ich wyjaśnienia w sanatorium?

    Nie -- ale (co napisałem) nie mam rozrusznika...

  • 216. Data: 2017-09-19 11:35:38
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 59bcebc9$0$5163$6...@n...neostrada.pl

    > Piłeś? -- nie pisz!!!
    > Kiedy reklamowałem telefony z A7?

    Kilka razy wyrażałeś się o funkcji "multiwindow" w pozytywach, a wiec
    liczyłem że wiesz o co w niej chodzi.

  • 217. Data: 2017-09-19 11:36:07
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 59bcec1f$0$5163$6...@n...neostrada.pl

    > Wkładałem i SIMki, i SD; i w telefonach i w aparatach
    > fotograficznych; i swoje, i nie swoje...

    Pewnie taki rzeczy to tylko w Erze, czyli u Ciebie w Białymstoku. W moim
    rejonie na ogół sprzedawce krzywo patrzy już gdy zbyt wnikliwie oglądam
    towar.

    > Mogę, ale nie chcę.

    Klasyków to mi tu proszę nie cytować..

    > Mają mniejszą rezystancję elektryczną? ;)

    Nie wiem, miałem już trochę telefonów i prawdę mówiąc narzekać na
    wydajność prądową baterii mogę narzekać tylko w jednym tablecie, tu
    istotnie poziom naładowania znika dosłownie w oczach, tak że w tym
    wypadku przydała by się inna (lepsza) bateria.

  • 218. Data: 2017-09-19 14:50:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59c0e4db$0$5159$6...@n...neostrada.pl

    > Kilka razy wyrażałeś się o funkcji "multiwindow" pozytywach, a wiec liczyłem że
    wiesz o co w niej chodzi.

    Przytocz choć jedną wypowiedź -- wówczas będę rozumiał Cię.

  • 219. Data: 2017-09-19 15:04:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59be5289$0$5160$6...@n...neostrada.pl

    > Problem w tym że wyłącznika się nie dotyka, ale
    > trzeba go wciskać, w moim przypadku - mocno wciskać..

    Ile watów na wcisk?

    > W miarę czasu coraz silniej.

    Co ma moc do siły? ;)
    Jak zamienić newtony na waty?

    > Tak więc

    ...należy unikać telefonów produkowanych z prasowanego guana. ;)

    > wybawieniem wydaje się być alternatywne metody włączania telefonu.

    Asus Max spadał nieraz -- także na wyłącznik, co widać wyraźnie
    nawet gołym okiem. Ale choć widać ślady obicia -- wyłącznik
    pracuje tak, jak wówczas, gdy był nowy.

    -=-

    Ja odrzucam z góry te telefony, które nie mają GG4 lub lepiej.
    (Corning (R) Gorilla (R) Glass w wersji co najmniej czwartej)
    Zakładam z góry, że te telefony mają inne komponenty równie ponętne. ;)
    Być może inne szkła są równie dobre (lepsze, lub niewiele gorsze) ale
    ja tych innych szkieł nie znam. Niby znam nawet lepsze, ale nie są
    one stosowane do ochrony telefonów.

  • 220. Data: 2017-09-19 15:05:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 59c0e4f8$0$5159$6...@n...neostrada.pl

    > Pewnie taki rzeczy to tylko w Erze, czyli u Ciebie
    > w Białymstoku. W moim rejonie na ogół sprzedawce
    > krzywo patrzy już gdy zbyt wnikliwie oglądam towar.

    Idź do innego. Gdy wszyscy odejdą od któregoś -- straci
    on swe miejsce, które zajmą inni. W Media Expert można
    kupić komputer, przetestować i zwrócić. :)

> [...]
    > tylko w jednym tablecie, tu istotnie poziom naładowania
    > znika dosłownie w oczach, tak że w tym wypadku przydała by

    Monster najwyraźniej zreperował się -- niemal nie spada
    poziom naładowania. Niestety coś za coś -- poziom nie
    spada pod warunkiem niewłączania tegoż Monstera...

    -=-

    Kupuję telefon za kilkaset pln -- aby nie używać go?