  • 91. Data: 2017-09-03 09:57:24
    Temat: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-01 o 12:46, RadoslawF pisze:

    > Podepnij tę baterię do telefonu.
    > Będzie jego wielkości czyli duża i na dłużej wystarczy.
    > Jak w samochodzie zamontujesz duży silnik od motoru to szybko
    > nie pojedzie, poza przypadkami kiedy za samochód uznasz malucha.
    >

    > Pozdrawiam

    Ej, coś na zwykłe bredzenie wam się zebrało, panie kolego...

  • 92. Data: 2017-09-03 09:57:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-01 o 11:39, r...@k...pl pisze:

    > Aby zobaczyć pliki systemowe musisz mieć roota.

    Nie znam programu w którym można zobaczyć WSZYSTKIE pliki, także z
    rootem. Jeszcze do wczoraj katalog z świeżo zainstalowanym OsmAnd był
    niewidoczny dla ŻADNEGO menadżera plików. Także dla tego instalowanego
    razem z KingoRoot.

  • 93. Data: 2017-09-03 09:59:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-01 o 13:01, RadoslawF pisze:

> [...]
    >
    > A tak dla twojej wiedzy, nie mam partycji wyłącznie systemowej.
    > W linuxie wystarczy punkt montowania. Więc na partycji wewnętrznej
    > mam punk montowania "/system" tylko do odczytu i z plikami systemowymi,
    > "/data" na pliki użytkownika z prawem do zapisu i kasowania oraz
    > "/cache" na cache.  :-)
    >
    > Co do programu to już w komentarzach w sklepie poczytasz że poprzednie
    > wersje były użyteczne a współczesna jest do dupy. Ale skoro lubisz to
    > używaj. Do kopiowania plików i tak wolę TotalCommandera, otwiera
    > dwa normalne okna a nie jedno jak gówniany windowsiany eksplorer.

    Tak dziadostwo, ale chociaż funkcjonalnością bije popularne menażery
    plików instalowane przez producentów sprzętu, na głowę.

    Dla mojej wiedzy to napisz jakie masz partycje na swoim telefonie.

    A co mnie obchodzą czyjeś opinie? Dla mnie spełnił to czego oczekiwałem,
    czyli zobaczyłem w nim pliki których nie widziałem w innych (także w
    TotalCommanderze) menażerach, i o to chodziło. Dla twojej wiadomości -
    nie mam już tego programu, razem z m.in antywirusem i innymi mało
    potrzebnymi programami których użyteczność jest wielce dyskusyjna
    pozbyłem się tego balastu z mojego telefonu. Miejsca przybyło tyle że
    dałem radę w to wolne miejsce zainstalować niezłą nawigację, a i
    pozostał jeszcze spory zapas wolnej przestrzeni.

  • 94. Data: 2017-09-03 10:00:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-01 o 10:36, JoteR pisze:

> [...]
    > wyszarzona, a w oprogramowaniu firm trzecich owszem, można wybrać
    > "brak", ale założony wolumin i tak otrzymuje z urzędu windzianą
    > literkę. Można ją "zabrać" woluminowi później. Więc "nie
    > przydzieliłeś" czy "zabrałeś"? Podtrzymuję zarzut, że stwierdzenie, iż
    > "wystarczyło sformatowanej partycji nie przydzielić literki aby
    > Windows w ogóle nie widział takiej karty" jest zwykłą konfabulacją.
    > Jak chcesz, to mnie pozwij... ;->
    > Zresztą piszesz, że "sam napęd był widoczny ale tylko jako pusty".
    > Więc albo bawiłeś się padniętym nośnikiem albo ktoś w międzyczasie

    Spod tego narzędzia owszem. Natomiast po po sformatowaniu ikonka napędu
    z sformatowaną kartą znikła z okna "Mój Komputer". Tu były wątpliwości
    czy również w opcji "panelu sterowania" - "zarządzanie dyskami" również
    był niewidoczny, otóż nie, tu sam napęd jest widoczny, ale tylko jako
    "pusty napęd".

    Co? Za eksperymentuj kiedy z programem "MiniTool Partition Wizard". Sam
    zobaczysz magię znikania partycji.

  • 95. Data: 2017-09-03 10:00:46
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-09-01 o 21:42, Animka pisze:

    > Co to znaczy zrotowany, niezrotowany?

    Większe (zrootowany) prawa użytkownika w zarządzaniu zainstalowanym na
    urządzeniu systemie, mniejsze prawa (niezrootowany).

  • 96. Data: 2017-09-03 10:37:02
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    >

    > Telefon już ma akumulator, więc masz zarazem: modem, APka i akumulator...
    > Potrzebny Ci jeszcze solarek dający około 5 V i 2 A... ;)
    >
    > Wiem -- takie solarki są trudne do pozyskania...
    >
    > Urządzenia (telefon czy modem i APka...) możesz włożyć do
    > ,,hermetycznej'' puszki plastykowej i umieścić na drzewie?...
    >
    > I tak, i nie -- gałęzie i liście są fatalną przeszkodą.
    >
    > Ale możesz postawić plastykowy słup (możesz wykorzystać
    > go przy okazji do oświetlenia) bądź posiłkować się czymś
    > innym... Choćby ścianą ze stosownym wysięgnikiem...
    >
    > Solarek możesz od razu nabyć wodoodporny...

    Żadne tam LTE, marzy mi się dobry zasięg zwykłego GSM, tak abym mógł
    dzwonić z domu i odbierać w nim rozmowy.

  • 97. Data: 2017-09-03 11:39:07
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał"

    [...ciach cały bagaż mniej lub bardziej uczonych wywodów...]

> [...]
    > sterowania" - "zarządzanie dyskami" również był niewidoczny, otóż nie, tu
    > sam napęd jest widoczny, ale tylko jako "pusty napęd".

    No i co do tego ma przydzielanie lub nie literki?

    > Co? Za eksperymentuj kiedy z programem "MiniTool Partition Wizard".
    > Sam zobaczysz magię znikania partycji.

    Akurat ostatnio na potrzeby dyskusji na grupie .winnt eksperymentowałem
    zarówno z wersją Home jak i ściągniętą niegdyś z Giveaway wersją Pro. I mogę
    z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że na *sprawnym* sprzęcie i przy
    *sprawnym* nośniku ani nieprzydzielenie, ani zabranie "literki" nie
    powoduje, że - cytuję: "Windows w ogóle nie widział takiej karty..". Jest to
    kolejny idiotyzm, rozpowszechniany przez sfrustrowanych linuksiarzy, usilnie
    usiłujących udowodnić, jaka ta Windoza jest do dupy. I ponieważ na podstawie
    takich "rewelacji" powstają kolejne "urban legends" - należy na takie
    idiotyzmy reagować.
    I tak, akurat Mini Tools potrafi założyć na karcie SD wolumin bez
    przydzielonej "literki" (w odróżnieniu od systemowego Zarządzania dyskami
    czy takiego np. Easeus Partition Master), ale na litość Boską! po takiej
    operacji *sprawna* karta nie znika automagicznie z pola widzenia Windows,
    zostawiając po sobie pusty napęd. Nadal jest widoczna zarówno spod
    Zarządzania dyskami jak i Menedżera urządzeń a także programów "third
    party". Co sprawdziłem organoleptycznie. Howgh!
    A to, że akurat u ciebie coś nie działa - do tego już zdążyliśmy się
    przyzwyczaić.
    Ale żeby na tej podstawie generalizować?

    JoteR

  • 98. Data: 2017-09-03 12:28:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 1 Sep 2017 11:52:42 +0200, w <59a92df3$0$644$65785112@news.neostrada.pl>,
    "JoteR" <u...@i...eu> napisał(-a):

    > Odradzam. Jedynym efektem jego "działania" jest doklejenie się jakiegoś
    > śmietnika do paska powiadomień.

    To chyba dodatek Purify. Nie wiem, odinstalowałem i nie mam żadnych śmieci w
    pasku. System pozostaje czysty.

    Poza tym to często jedyna metoda.

    No i ma fajną funkcję wyłączania autostartu aplikacji.

  • 99. Data: 2017-09-03 13:06:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 09:57, Trybun pisze:

    > Ej, coś na zwykłe bredzenie wam się zebrało, panie kolego...

    Raczej tobie.
    W momencie jak porównując wielkości powołałeś się na baterię do tabletu
    wielkości telefonu.

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2017-09-03 13:10:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 09:59, Trybun pisze:

    > Tak dziadostwo, ale chociaż funkcjonalnością bije popularne menażery
    > plików instalowane przez producentów sprzętu, na głowę.

    Te darmowe instalowane przez producenta to wszystkie biją na głowę.

    > Dla mojej wiedzy to napisz jakie masz partycje na swoim telefonie.

    Już ci pisałem.

> [...]
    > dałem radę w to wolne miejsce zainstalować niezłą nawigację, a i
    > pozostał jeszcze spory zapas wolnej przestrzeni.

    Napiszesz do czego potrzebna ci widoczność plików systemowych w
    telefonie/tablecie? Bo specem od linuxa/androida nie jesteś, pokazuje
    to dopytywanie o partycje w sytuacji kiedy ważne są punkty montowania.