  • 103. Data: 2016-10-23 23:34:58
    Temat: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > KC
    >
    > "
    > Art. 222
    > § 1. Właściciel może żądać od osoby, która włada faktycznie jego
    > rzeczą, ażeby rzecz została mu wydana, chyba że osobie tej przysługuje
    > skuteczne względem właściciela uprawnienie do władania rzeczą.
    >
    > § 2. Przeciwko osobie, która narusza własność w inny sposób aniżeli
    > przez pozbawienie właściciela faktycznego władztwa nad rzeczą,
    > przysługuje właścicielowi roszczenie o przywrócenie stanu zgodnego z
    > prawem i o zaniechanie naruszeń.
    > "

    A coś takiego jak służebnosc?

  • 101. Data: 2016-10-23 23:34:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > A skąd masz wiedzieć, że wbita tabliczka jest zgodna ze stanem
    > faktycznym? Przecież wbić ją może ta sama kobieta....

    Może, ale wtedy jest to juz jakas stała informacja, mozna sprawdzic,
    odwołac się etc.
    Ale masz racje - tabliczka tez moze byc lipna :)

  • 100. Data: 2016-10-23 23:34:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

    > Pewnie byłeś siedemnastym, który mówił, że na minutę. :-)

    Byc moze.
    Ale gdybym jej w czyms przeszkadzał...

    No ale jak ktos hobby nie ma i siedzi przed domem czepiajac sie to...
    cóz... ;-)

  • 104. Data: 2016-10-24 00:34:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]
    > pozbawienie właściciela faktycznego władztwa nad rzeczą, przysługuje
    > właścicielowi roszczenie o przywrócenie stanu zgodnego z prawem i o

    Jeszcze musisz znaleźć dobry zespół prawników, którzy tak zamotają
    sędziego, żeby uwierzył że ten artykuł odnosi się do parkowania na drodze.
    ---
    Artykuł jest na okoliczność naruszenia własności. Okoliczności podane przez
    Budzika wskazują, że dokładnie o tym jest dyskusja.

    Zwłaszcza że wymienione przezemnie artykuły wprost odnoszą się do żądań
    związanych z posiadanym terenem, a ten odnosi się do rzeczy.
    ---
    Kobieta skierowała swoje roszczenie do Budzika jako właścicielka
    nieruchomości. I na tę okoliczność właściwy jest przepis jak powyżej. Co z
    tego, że nieruchomość jest nieogrodzona i nie jest polem jak w podanych
    przez Ciebie artykułach ? Ano właśnie to, że te artykuły są zupełnie nie na
    temat.

  • 105. Data: 2016-10-24 00:35:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    No ale jak ktos hobby nie ma i siedzi przed domem czepiajac sie to...
    cóz... ;-)
    ---
    Reasumując, jest wariatką, kłótliwa i ma hobby. Jeszcze coś ?

  • 106. Data: 2016-10-24 00:40:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > przez pozbawienie właściciela faktycznego władztwa nad rzeczą,
    > przysługuje właścicielowi roszczenie o przywrócenie stanu zgodnego z

    Przesyłu samochodu ???

  • 107. Data: 2016-10-24 01:14:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Reasumując, jest wariatką, kłótliwa i ma hobby. Jeszcze coś ?

    Mam wrażenie ze 2 z 3 powyższych okreslen to sa Twoje słowa wiec mysle, ze
    powinienem ciebie zapytac.

  • 108. Data: 2016-10-24 01:14:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A coś takiego jak służebnosc?
    > ---
    > Przesyłu samochodu ???

    Rece opadaja...
    A dlaczego akurat przesyłu?

    Zresztą imo sensownie TP juz ci wytłumaczył, ze wyciągnałes przepisy
    dotyczace czegos innego, i pomimo tego, ze sa inne, bardziej na temat, ty
    chcesz dopisac sobie akurat te.
    Spoko, nie wiem dlaczego, jakos TP brzmi mi wiarygodniej.
    Sorry.

  • 109. Data: 2016-10-24 01:42:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > A coś takiego jak służebnosc?
    > ---
    > Przesyłu samochodu ???

    Rece opadaja...
    A dlaczego akurat przesyłu?
    ---
    Dlatego, że jest najbardziej absurdalna ze wszystkich służebności :-)

    Zresztą imo sensownie TP juz ci wytłumaczył, ze wyciągnałes przepisy
    dotyczace czegos innego, i pomimo tego, ze sa inne, bardziej na temat, ty
    chcesz dopisac sobie akurat te.
    ---
    Chyba ja jemu, ale jak nie zrozumiałeś to raczej już nie zrozumiesz

    Spoko, nie wiem dlaczego, jakos TP brzmi mi wiarygodniej.
    Sorry.
    ---
    No jeśli to kwestia wiary to możesz sobie nawet lampę alladyna przytulić :-)

  • 110. Data: 2016-10-24 17:49:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23-10-2016 o 23:34, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Może, ale wtedy jest to juz jakas stała informacja, mozna sprawdzic,
    > odwołac się etc.
    > Ale masz racje - tabliczka tez moze byc lipna :)

    Dlatego next time zapytaj o podstawy prawne i papiery potwierdzające
    zeznania niby-właściciela.