  • 141. Data: 2016-10-26 23:19:20
    Temat: Re: Parkoanie przed czyimś domem
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    > zasadnicza wiekszosc nie przypieprza sie z
    > nudy.
    > Ale zdarzaja sie wyjatki.

    Kiedyś postawiłem motocykl na chodniku, koło ściany budynku Rondo 1 w
    Warszawie i ochroniarz dostał szału kiedy zobaczył mnie z kaskiem
    idącego do windy. Straszył policją, groził holowaniem lub blokadą,
    oświadczył że nie dostanę "wizytora" jeśli natychmiast nie przeparkuję
    na sąsiednią ulicę.
    Według niego, nie wolno parkować na terenie przyległym do biurowca.
    "Wizytora" nie potrzebowałem, więc tylko ostrzegłem ciecia, żeby nie
    próbował kombinować przy motocyklu i poszedłem załatwiać swoje sprawy w
    banku.
    ---
    Następny wojownik

  • 142. Data: 2016-10-26 23:37:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

    > I znów dajesz swiadectwo swojego wychowania... Cóz...

    Ty zaś niewiele od niego odbiegasz. Każdy człowiek o ilorazie
    inteligencji trochę wyższym niż IQ ślimaka, osobnika który wyraźnie
    wszystkich pozostałych lekceważy, po prostu ignoruje. Pozostali
    (niestety, trochę ich jest) potrafią takie ścierwo wyciągać na wierzch. :/
    ---
    A Ty kto jesteAle, że A ja myślę, że to Ty z chlewika wyszedłeś. Nawet
    pomijając

  • 143. Data: 2016-10-26 23:41:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    wszystkich pozostałych lekceważy, po prostu ignoruje. Pozostali
    (niestety, trochę ich jest) potrafią takie ścierwo wyciągać na wierzch. :/

    http://www.bykomstop.avx.pl
    ---
    Ależ bogaty duchem ten Akarm ...

  • 144. Data: 2016-10-27 09:43:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 23:18, re pisze:

    > Masz tyle wątpliwości, że pewnie ktoś Ci to ręcznie wytłumaczy :-)

    Ja nie mam wątpliwości, że takich debili, którzy zastawiają wejścia do
    klatek należy pouczać.

    > Chcesz kogoś pobić bo nie pomyślał i zastawił Ci przejście ?

    Ja nie pisałem o pobiciu. To Ty chcesz mnie pobić za to, że raczyłem
    zwrócić debilowi uwagę.
    Widzę, że masz jakieś projekcje.

    > A Ty chodzić po ulicach

    Bardziej idiotycznej odpowiedzi jeszcze nie czytałem.
    Mogę zapytać: ile masz lat?

    > A jak niby je załatwiasz ?

    Przede wszystkim perswazją, a jak ktoś usiłuje nabić mi guza to nie
    pozostaję mu dłużny.

  • 145. Data: 2016-10-27 09:58:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 22:39, re pisze:
    > Chcesz coś gnoju od moich rodziców ?

    Powinni byli się wyskrobać w porę. :)

    Jak widać brak Ci ogłady, wychowania oraz szacunku do rozmówców.

  • 146. Data: 2016-10-27 22:25:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uzytkownik"

    > Masz tyle wątpliwości, że pewnie ktoś Ci to ręcznie wytłumaczy :-)

    Ja nie mam wątpliwości, że takich debili, którzy zastawiają wejścia do
    klatek należy pouczać.
    ---
    Myślę, że Ciebie należy pouczać

    > Chcesz kogoś pobić bo nie pomyślał i zastawił Ci przejście ?

    Ja nie pisałem o pobiciu. To Ty chcesz mnie pobić za to, że raczyłem
> [...]
    Sam jesteś projekcja. Byłoby dobrze by ktoś Ci w końcu przylał, ale jakoś
    nikomu nie chce się.

    > A Ty chodzić po ulicach

    Bardziej idiotycznej odpowiedzi jeszcze nie czytałem.
    ---
    Większego tumana nie komentowałem

    Mogę zapytać: ile masz lat?
    ---
    Szukasz kolegi ?

    > A jak niby je załatwiasz ?

    Przede wszystkim perswazją, a jak ktoś usiłuje nabić mi guza to nie
    pozostaję mu dłużny.
    ---
    Łochocho, zdaje się nikt Ci jeszcze nie przylał za nalepkę.

  • 147. Data: 2016-10-27 22:27:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uzytkownik"

    Jak widać brak Ci ogłady, wychowania oraz szacunku do rozmówców.
    ---
    Czemu tak sądzisz ? Budzik to gnój. Nie pierwszy raz puszcza kawałki o
    rodzicach. Ma napisać coś o twoich by dotarło ?

  • 148. Data: 2016-10-27 23:12:48
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    Dotychczas wydawało mi się, ze wolno mi parkowac na ulicy/ chodniku.
    Miała rację?

    ```
    na 99 nie miała racji
    ale ona to musi sprzątać pod karami jakimiś
    więc ten tego... jakieś prawa (domniemane przez siebie) ma...

    u braciaka sąsiad skupuje złomy - ma już 7 skorup trudno nazwać samochodem
    a miejsce na parkowanie 2 może 3... i tak parkuje po całej ulicy...
    ludność jest nieziemsko kurwkowiona - ale chyba nie ma paragrafu żeby się
    czepić
    ma przeglądy i takietam wszelkie papiery

  • 149. Data: 2016-10-28 08:29:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-10-27 o 22:25, re pisze:

    > Myślę, że Ciebie należy pouczać

    Tylko nie przesadzaj. Nie pisz tak górnolotnie o sobie "Myślę".

    > Bardziej idiotycznej odpowiedzi jeszcze nie czytałem.
> [...]

    Z niedorozwiniętymi gówniarzami się nie zadaję. Tak więc nie licz na to,
    że zostaniemy kumplami :)

    > Byłoby dobrze by ktoś Ci w końcu przylał, ale jakoś nikomu nie chce się.

    > Łochocho, zdaje się nikt Ci jeszcze nie przylał za nalepkę.

    Jesteś nudny z tą swoją "mantrą", a poza tym zbyt bojaźliwy jak ten
    ujadający kundelek, który spieprza, kiedy się nogą tupnie :)

  • 150. Data: 2016-10-28 17:08:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uzytkownik"

    > Myślę, że Ciebie należy pouczać

    Tylko nie przesadzaj. Nie pisz tak górnolotnie o sobie "Myślę".
    ---
    Skończ pieprzyć