  • 41. Data: 2018-10-05 16:24:19
    Temat: Re: Pendrive vs HDD zewnętrzny
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Trybun <c...@j...ru> w artykule
    <news:5bb7650a$0$520$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > A jak to aktywować? A może już u mnie jest aktywne tylko czasem samoistnie
    > się wyłącza? Bo okienko z komunikatem pokazuje się tylko od czasu do
    > czasu.

    To znaczy, że pora zmienić zasilacz. Serio.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 42. Data: 2018-10-06 01:34:56
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 05.10.2018 o 15:16, Trybun pisze:

    > Co oczywiste? W wypadku SDD dają o tym informacje, przy HDD już nie?
    > Jest to norma którą ja klient powinienem znać? Przecie to jakaś
    > ewidentna partyzantka!

    Przepraszam, ale czujesz się jakoś oszukany tym że kupiłeś dysk
    zewnętrzny a w środku nie ma SSD? Czy o co chodzi, bo nie ogarniam? Dysk
    zewnętrzny ma dwa parametry które interesują klienta, pojemność i
    interfejs. Oba są podane i na samym dysku i na jego pudełku. "Dyski" to
    w zasadzie z definicji dyski mechaniczne, w SSD żadnych "dysków"
    przecież nie ma. Nie wiem jak inni producenci, ale Seagate swoje
    zewnętrzne SSD nazywa, uwaga: "Fast SSD", więc klient szukający takiego
    produktu ma tę informację w samej jego nazwie, nie musi nawet pudełka
    oglądać.

  • 43. Data: 2018-10-06 23:48:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5bb764ad$0$520$6...@n...neostrada.pl

    Carrefour ma teraz 3 TB i 2 TB.

    > Tak z ciekawości - ten Twój hałasuje?

    Tak.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 44. Data: 2018-10-06 23:51:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" pp8sf1$s1i$...@n...news.atman.pl

    > zewnętrzny ma dwa parametry które interesują klienta, pojemność i interfejs.

    IMO -- pojemność i cena. ;)

    )\._.,--....,'``.

  • 45. Data: 2018-10-07 12:54:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-10-06 o 01:34, knrdz pisze:

> [...]
    > zewnętrzne SSD nazywa, uwaga: "Fast SSD", więc klient szukający
    > takiego produktu ma tę informację w samej jego nazwie, nie musi nawet

    Czuję się niedoinformowany. Mam ten dysk przed nosem i nie mam pojęcia
    co leży przede mną. I też o "dysku" jako takim nic tu nie pisze, jest
    tylko  "Expansion Portable Drive".

  • 46. Data: 2018-10-07 14:07:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-10-05 o 16:24, Andrzej P. Wozniak pisze:
    > Osoba podpisana jako Trybun <c...@j...ru> w artykule

    > To znaczy, że pora zmienić zasilacz. Serio.

    Za mało prądu daje? Może to tylko jakiś niedowład samego portu USB?

  • 47. Data: 2018-10-07 14:28:13
    Od: Oli <O...@a...com>

    W dniu 2018-10-07 o 12:54, Trybun pisze:
    > Czuję się niedoinformowany. Mam ten dysk przed nosem i nie mam pojęcia co leży
    > przede mną. I też o "dysku" jako takim nic tu nie pisze, jest tylko  "Expansion
    > Portable Drive".

    Jeżeli pisze "Expansion Portable Drive" to znaczy że jest HD Seagate

    --
    Oli

  • 48. Data: 2018-10-07 17:27:04
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    w artykule <news:5bb9f6fa$0$483$65785112@news.neostrada.pl> pisze:

    > Za mało prądu daje? Może to tylko jakiś niedowład samego portu USB?

    Może być jedno i drugie, ale obu naraz nie sprawdzisz.
    Jeśli rozbudowałeś komputer wewnątrz lub podłączasz więcej urządzeń
    (zewnętrznych) USB niż dawniej, to pierwsze jest bardzo prawdopodobne, bo
    pobór mocy wzrósł, a zasilacz się zużywa i przestaje wyrabiać.
    Zamiast wymieniać zasilacz możesz podłączyć urządzenia USB do koncentratora
    USB z wystarczająco mocnym własnym zasilaczem (aktywnego). To rozwiązanie
    może być bardziej przydatne, jeśli się okaże, że problemy są tylko z
    niektórymi portami USB, co wskazuje na ich uszkodzenie (zaśniedziałe styki,
    wyrwane gniazda, zimne luty itp.).
    Tak czy owak bez pewności, że nie ma kłopotów z zasilaniem, badanie
    czegokolwiek nie da jednoznacznych rezultatów.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 49. Data: 2018-10-07 17:46:57
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 07.10.2018 o 12:54, Trybun pisze:

    > Czuję się niedoinformowany. Mam ten dysk przed nosem i nie mam pojęcia
    > co leży przede mną. I też o "dysku" jako takim nic tu nie pisze, jest
    > tylko  "Expansion Portable Drive".

    Fascynujące. Równie niedoinformowany poczujesz się obserwując dysk
    wewnętrzny tej samej firmy (innych zresztą też), bo przecież kto wie co
    też może kryć się jako "Seagate Barracuda 2000GB", może HDD, może SSD,
    może hybryda, a może jakiś napęd oparty na taśmie magnetycznej? Nie
    piszą ile ma obrotów (czy tam centymetrów taśmy) na minutę, więc ani
    chybi SSD. Z procesorami jeszcze gorzej, nigdy nie wiadomo ile mają
    rdzeni, a czasem nawet taktowania się z obudowy nie wyczyta, tylko
    jakieś cyferki.

  • 50. Data: 2018-10-07 19:11:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-07 o 14:28, Oli pisze:

    > Jeżeli pisze "Expansion Portable Drive" to znaczy że  jest HD Seagate

    Tłumacz google tłumaczy to jako "Przenośny dysk rozszerzeń" :-)

    --
    animka