  • 11. Data: 2009-08-19 22:29:29
    Temat: Re: Pendrive z manualną blokadą zapisu
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> wrote in message
    news:pp9ul6-sfo.ln1@kosmosik.net...
    > Coś mi zaczyna świtać. Może ten przełącznik ma taką formę (niewygodną) z
    > tego
    > powodu, że nie jest wskazane jego przełączanie w chwili gdy jest wpięty do
    > komputera?

    chyba nie, instrukcja nawet stwierdza ze mozna kiedy jest podlaczony

    ten ci sie powinien spodobac: http://www.allegro.pl/item707854202.html
    predkosciami nie poraza, ale wylacznik jest wygodny

  • 12. Data: 2009-08-19 22:31:40
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    http://www.night-modders.com/arts/art_14/cosmo.jpg

  • 13. Data: 2009-08-19 22:38:53
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** tg <a...@b...cpl> wrote:

    > http://www.night-modders.com/arts/art_14/cosmo.jpg

    Dzięki.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 14. Data: 2009-08-20 20:43:05
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <p...@k...net>, Konrad Kosmowski napisał(a):

> [...]

    Ja rozumiem, że wygoda... Ale równie dobrze można wówczas łatwo
    _przypadkowo_ przełączyć zapis i wówczas dopiero może być problem.
    Jeśli blokada schowana jest w obudowie, nie ma możliwości pomyłki.

    > Coś mi zaczyna świtać. Może ten przełącznik ma taką formę (niewygodną) z tego
    > powodu, że nie jest wskazane jego przełączanie w chwili gdy jest wpięty do
    > komputera?

    Nie. Przełączenie blokady w trakcie pracy urządzenia, nie ma wpływu
    na zdjęcie blokady - sprawdzone własnoręcznie na PQI 2GB.
    Po przestawieniu blokady trzeba odłączyć i podłączyć ponownie pendrive.
    Czy ma to jakieś negatywne skutki - nie wiem.

    Jacek

  • 15. Data: 2009-08-20 20:44:32
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <h6hsle$qjk$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Feromon napisał(a):

    > Ten pstryczek sprawia wrażenie jakby miał się rozpaść po kilku
    > przełączeniach.

    Ja już dobre kilkadziesiąt razy go przestawiałem (a może już i kilkaset?)
    i nadal ma się dobrze. Tyle, że jest trochę długopisem pomazany ;)

    Jacek

  • 16. Data: 2009-08-25 10:26:18
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote in message

    > Ja rozumiem, że wygoda... Ale równie dobrze można wówczas łatwo
    > _przypadkowo_ przełączyć zapis i wówczas dopiero może być problem.
    > Jeśli blokada schowana jest w obudowie, nie ma możliwości pomyłki.

    Tak samo, jak mozna przypadkowo gaz z hamulcem pomylic i rozjechac wycieczke
    przedszkolakow na przejsciu dla pieszych...

    Pozdrawiam
    Kamil