  • 21. Data: 2016-06-24 09:13:01
    Temat: Re: Perfect - Ale w koło jest wesoło... Skąd takie słowa?
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-24 00:29, Marek wrote:

    > Zwracam honor, faktycznie jest jak mówisz, a ja na prawdę całe życie
    > byłem przekonany, że śpiewa "Elektronik w radiu grzebie"... :-)

    Wrodzona przyzwoitość,
    tacy to mieli najtrudniej ;-)

    Włodek

  • 22. Data: 2016-06-24 09:15:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2016-06-24 00:29, Marek wrote:

    >Wrodzona przyzwoitość,
    >tacy to mieli najtrudniej ;-)

    Ale tak to słyszy większość ludzi, jest nawet prześmiewcza wersja
    "Elektronik w dupie grzebie"

  • 23. Data: 2016-06-24 09:55:08
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Tego to nie pamietam, ale w Spectrum juz sygnal z magnetofonu
    > celowo zmienial kolor obrzeza.

    Dlatego przypomniałem. Czy wręcz poinformowałem o wcześniej nieznanych
    faktach. Ja po prostu wylutowałem modulator i chciałem się wpiąć wprost
    z monitorem. Był plan założenia gniazda do niego. Wtedy zobaczyłem, że
    ścieżka od wejścia modulatora biegnie wprost do gniazada magnetofonowego.

    > No i mozna bylo po paskach popatrzec co leci :-)

    Rozumiem, że najwięksi hackerzy potrafili deasemblować transmisję
    w locie.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2016-06-24 09:58:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > z monitorem. Był plan założenia gniazda do niego. Wtedy zobaczyłem, że
    > ścieżka od wejścia modulatora biegnie wprost do gniazada magnetofonowego.

    To może jesteś jedynym, który o tym wie. Do wczoraj :-)

    Robert

  • 25. Data: 2016-06-24 10:07:00
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" <p...@w...up.wroc [kropka] pl> napisał w
    wiadomości news:576c3d02$0$12553$65785112@news.neostrada.pl...

    > W którejś z ówczesnych gazet był taki oto rysunek:
    >
    > klient pyta sprzedawcę na targowisku
    > -Czy te rzeczy aby nie są kradzione?
    > -Ależ skąd! One są stamtąd, gdzie pracuję!

    Pani Basia z fabryki odkurzaczy, odchodzi na emeryturę.
    Huczne pożegnanie, ten tego.
    W końcu pan dyrektor pyta:
    - Pani Basiu, wiadomo było, powiedzmy sobie szczerze, że wszyscy wynosili, a
    pani sobie nie wyniosła odkurzaczyka?
    - Ależ owszem, panie dyrektorze, ale co w domu złożyłam, to mi wychodził
    karabin maszynowy!

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 26. Data: 2016-06-24 10:07:56
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Właściwe słowo to: "załatwiał" :)

    Chyba najczęściej srajpapier :)

  • 27. Data: 2016-06-24 10:09:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-06-24 o 09:15, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale tak to słyszy większość ludzi, jest nawet prześmiewcza wersja
    > "Elektronik w dupie grzebie"

    Nie żebym wiedział, tylko teraz przeglądając internet ponoć była wersja
    "elektronik dłubie w chlewie".

    Jak zwykle grupa zatoczyła wielkie koło, ale wróciła do tematyki grupy.
    Bo ten elektronik o chlewa to jak najbardziej do tematyki grupy pasuje. :-)

    Robert

  • 28. Data: 2016-06-24 10:09:54
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Znajomy profesor wykładał w latach siedemdziesiątych na uniewesytecie
    > w Lagos, w Nigerii. Tam usłyszał (czy może mu powtórzono) taki tekst
    > studentów: "Ten to na pewno czarownik, bo taki stary, a jeszcze żyje".
    > Bardzo stary wtedy jeszcze nie był, ale wyglądał, trzeba przyznać.

    Nie wiem, czy to nie w tamtych rejonach, powiedzieć komuś, że jest stary, to
    wyraz szacunku...?

  • 29. Data: 2016-06-24 10:12:54
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 23 Jun 2016 21:10:54 +0200 "HF5BS" <h...@j...pl> napisał:

    >Od małego miałem wątpliwości, czy dobrze zrozumiałem, bo częste było
    >zjawisko, że dykcja u niektórych wykonawców była, ten tego - nietentego.

    Też aż do czasów internetu nie wiedziałem co on tam śpiewa w tej
    linijce.

    Zawsze zastanawiałem się też kto to jest "ptakająca Lenia"z piosenki
    Skaldów - "Szukam wstążki dla ciebie, dla ciebie, PTAKAJĄCA LENIA", a
    w szczególności na czym polega ptakanie.
    :-)

  • 30. Data: 2016-06-24 10:13:55
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-06-24 10:09, Robert Wańkowski wrote:
    (ciap)
    > Jak zwykle grupa zatoczyła wielkie koło, ale wróciła do tematyki grupy.
    > Bo ten elektronik o chlewa to jak najbardziej do tematyki grupy pasuje. :-)

    Tak z perspektywy polityczno-historycznej to myślę sobie że może to i
    dobrze, że Jacka Karpińskiego SB wysadziła z pociagu do Moskwy.

    Włodek