  • 21. Data: 2011-02-11 06:43:11
    Temat: Re: Picasa - podst. pytania
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-02-10 15:34, Waldek Godel pisze:

    > Jak sie ma ich sporo, to się nie zmieszczą w darmowym gigabajcie w
    > picasaweb.

    Ja o ilości zdjęć, a ty o wielkości plików, do tego nasze definicje
    słowa "sporo" są niekompatybilne ;)

    --
    bans

  • 22. Data: 2011-02-12 08:10:35
    Od: "Omo" <k...@p...pl>

    Użytkownik "bans" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-02-10 13:35, Marx pisze:
    >
    > Tyle że jeśli ma się sporo zdjęć, to wrzucanie ich po jednym (partiami po
    > 4 albo 5, nie pamiętam) może doprowadzić do szału.

    Nie masz racji, można wrzucać hurtem.

    Pozdrawiam - Omo

  • 23. Data: 2011-02-14 06:46:50
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-02-12 09:10, Omo pisze:

    > Nie masz racji, można wrzucać hurtem.

    Nie bądź taki enigmatyczny, tylko pomóż. Chętnie to świństwo
    odinstaluję, trzymam picasę tylko po to, żeby wrzucać zdjęcia w sieć.

    --
    bans

  • 24. Data: 2011-02-14 08:47:05
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 10.02.2011 15:03, bans wrote:

    > Tyle że jeśli ma się sporo zdjęć, to wrzucanie ich po jednym (partiami
    > po 4 albo 5, nie pamiętam) może doprowadzić do szału.

    coś pisałeś o 30, to się chyba nie zajedziesz robiąc 6x upload..
    A większych galerii i tak nikt nie ogląda w całości :)
    Marx

  • 25. Data: 2011-02-15 01:15:57
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-14 07:46, bans pisze:

    > Nie bądź taki enigmatyczny, tylko pomóż. Chętnie to świństwo
    > odinstaluję, trzymam picasę tylko po to, żeby wrzucać zdjęcia w sieć.

    Jest jeszcze Fotosik.

    --
    animka

  • 26. Data: 2011-02-15 07:17:14
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-02-15 02:15, animka pisze:

    > Jest jeszcze Fotosik.

    Do mnie piszesz? Bo nie widzę związku z moim postem.

    --
    bans

  • 27. Data: 2011-02-15 09:03:20
    Od: buRsztynek <m...@g...com>

    On 14 Lut, 07:46, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Nie b d taki enigmatyczny, tylko pom . Ch tnie to wi stwo
    > odinstaluj , trzymam picas tylko po to, eby wrzuca zdj cia w sie .
    >
    > --
    > bans

    Fireuploader do firefoxa.

    --
    j00zef

  • 28. Data: 2011-02-15 09:12:47
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-02-15 10:03, buRsztynek pisze:

    > Fireuploader do firefoxa.

    A jeśli ktoś nie używa firefoksa?

    --
    bans

  • 29. Data: 2011-02-15 10:21:35
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    JackDeJack in news:iivuoj$4eo$1@inews.gazeta.pl :
    [...............]
    > MENU Plik / Dodaj folder do programu Picasa
    > Na początku dla wszystkich dysków i domyślnych folderów (pulpit, moje
    > zdjęcia, moje dokumenty) zaznaczasz usuń z programu Picasa.
    > Następnie zaznaczas na odpowiednim folder w którym masz interesujące
    > zdjęcia i masz dwie opcje:
    > Skanuj raz - picasa zobaczy czy są tam jakieś foty i ewentualnie je
    > wyświetli
    > Zawsze skanuj - picasa będzie monitorować ten folder i uwaga wszystkie
    > znajdujące się w nim podfoldery.
    > BTW - odznacz opcję wykrywania twarzy przy zaznaczaniu folderów bo cię
> [...]

    tylko jeszcze jedna z tych "przedszkolnych" spraw jest do wyjasnienia:
    nie mam picasy w autostarcie (np. nie widac zaklikania tego w opcjach, ani w
    SysinternalsSuite\autoruns.exe śladu po picasie), a pomimo to picasa zawsze
    startuje po starcie systemu...

    Jedyne co może na pierwszy rzut oka nasuwac watpliwosci, a pochodzi od
    Google i jest _usługą_ "Google Updater Service":
    "C:\Program Files\Google\Common\Google
    Updater\GoogleUpdaterService.exe"
    - jest zatrzymane i uruchamiane jako _ręcznie_ , nie samoistnie przy
    starcie. Najprawdopodobniej pochodzi to z picasy, niczego googlowatego
    innego nie mam. Ale stan ma,jaki ma, czyli nie wiem co jest grane...

  • 30. Data: 2011-03-01 01:35:45
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 15 Lut, 10:12, bans <g...@o...pl> wrote:

    > A jeśli ktoś nie używa firefoksa?
    >
    > --
    > bans

    Możesz odpalić IE i również masz upload hurtem na Picasse - na raz o
    ile dobrze pamiętam do 500 zdjęć.
    (tak wiem, kto by używał narzędzia służącego do zaglądania z internetu
    do Twojego komputera) ;)

    Grzesiek "Nomad_FH"