  • 11. Data: 2019-12-09 03:52:21
    Temat: Re: Pieszy kontra samochód - teoria a praktyka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > Pewnie ZUS go wynajal :-)

    I zapewne policjanta z lipca czy sierpnia 2016 r, także... ;)
    Wtedy też straciłem telefon -- Monstera...
    Szedłem do Komputronika... Czekałem przed przejściem
    na zielone światło (rzadko tak tam czynię, ale tym razem
    tak było) i ruszyłem po upewnieniu się, że mam wolna drogę,
    ale policjant jechał bardzo szybko...

    Nie zobaczyłem go na czas, bo był za łukiem drogi...

    53°06'45.8"N 23°08'49.3"E
    53.112709, 23.147016

    Szedłem od siebie do Komputronika a policjant jechał ze Świerkowej...
    Jeśli istotnie został wynajęty przez ZUS -- nie mam do niego pretensji...
    Co kazali -- to uczynił... Szanuje profesjonalistów i pracowników wszelkich
    branży... Niby chybił, ale może i on, i ten sprzed kilku dni miał jedynie mnie
    przestraszyć, nie rozjechać?...

    Tak ogólnie rzadko czekam na zielone, gdy idę piechotą...
    Niezbyt często w ogóle korzystam z przejść dla
    pieszych -- tyle czytam o wypadkach na pasach...

    Kiedyś przejeżdżałem przez tory kolejowe bez zbytniego
    rozglądania się -- teraz już nie, bo Volvo (jak na FWD
    przystało) ma samojezdną/samonośną konstrukcję... Pana
    Mercedes (jak na RWD przystało?) jednak jest zbudowana
    na szczątkowej ramce, i nie jest to ramka krzemowa... ;)

    Można by rzec, że FWD to zwykle konstrukcje jednorazowe?...
    W PM można było ustawić/regulować: pochylenie przednich
    i tylnych, zbieżność przednich i tylnych oraz wyprzedzenie
    zwrotnicy przednich... Tylnych raczej ;) nie regulowano
    za mej kadencji... Ale przednie -- owszem...

    W MP raczej niezbyt łatwo o korygowanie, dlatego nie warto
    tłuc z dużą szybkością w szyny itp... Opony tez dzięki temu
    nie łapią guzów... ;) I kręgosłup nie jęczy?... Mój teraz by
    nie wytrzymał dawnego stylu jazdy... ;)

    -=-

    Nadal nie mam telefonu...
    Już nawet jeden znalazłem, ale nie wiem, czy jest prawdziwy...
    SD 855 (czyli DF) 6/64 za ~15 hpln... **Chyba** Mi9 T Pro...

    Obejrzałem (w necie) chyba wszystkie z DF...

    Niektóre to prawdziwe bestie!!!
    Ale jeden parametr mnie zniechęca...
    Indeks cenowy... ;)

    [może myślą, że już coś kupiłem -- i chcą mnie
    zabić podstępnie, aby mnie obedrzeć z nabytku?!
    jeszcze nie kupiłem... budzą mnie koszmary...
    jednak smartfon jest przydatny w mym życiu...
    po przebudzeniu zauważam ze zgrozą, że nocne
    koszmary nie mijają -- telefon naprawdę jest
    zepsuty... a nowego nadal nie wygrałem...]

    --