  • 91. Data: 2019-07-11 18:44:44
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 10:01, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 2019-07-11 o 09:00, Budzik pisze:
    > [...]
    >
    > Wyżej masz napisane, że nikogo nie interesują światła skoro dochodzi do
    > wypadku i główną przyczyną jest prędkość pojazdu, jako bezpośrednio
    > wykonawcza siła, która gdyby była mniejsza to rozejdzie się na karaniu
    > mandatem a nie zabiciu czy uszczerbku na zdrowiu.

    Wejdź pod pociąg i zobacz czy zwolni.

    > To jak z bluzgami,
    > można się bluzgać wchuj ale jak rozmówca przypierdoli to jest winien :]
    > i nie chodzi tu o emocje, chodzi o to, żeby powstrzymać działanie
    > wyrządzające komuś krzywdę fizyczną.

    Może nie być winien.

    > Bo jak przemek pisze, istotą sprawy jest prędkość pojazdów przed
    > przejściem a nie prędkość pieszego...no chyba że pieszy ma wyjątkową
    > umiejętność spierdalania w nanosekundzie :)

    Istotą jest, że siedzisz na d..pie i możesz sobie pieprzyć do woli do
    czasu aż przyjdzie Ci przejechać się. A wtedy kluczowe stanie się
    zachowanie pieszego na przejściu.

  • 92. Data: 2019-07-11 18:50:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 18:24, Shrek wrote:

    > Pytanie na ile to zjawisko jest rzeczywiście przyczyną wypadków - bo
    > statystykę mieliśmy od dawna tragiczną i nei widać jakiego wzrostu w
    > związku z pojawieniem się smartfonów. Więc raczej nie tędy droga... Za
    > to widać jasną korelację (dotyczącą wszystkich krajów) między statystyką
    > a tematem wątku. Więc...

    Ja nie widzę. Widzę, że nie mogę liczyć na pieszego. Prędzej czy później
    któregoś przejadę.

  • 93. Data: 2019-07-11 18:56:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 06:24, Shrek wrote:

    > Nieprawda - wtedy należałoby wziąć 1000 niewinnych i rozstrzalać.

    Nie, mają straszyć przed tym i owym, więc się rostrzeliwuje tych co
    robią to i owo. Stwierdzenie o szkodliwości społecznej znajdziesz w
    wielu wyrokach. Bez tej szkodliwości to tak jakby połowa winy. Pisze np
    sędzia w wyroku, że parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych jest
    wielkim problemem i dlatego należy Ciebie ukarać. A Ty tylko nie
    zauważyłeś słabego oznakowania a poza tym łożysz na niepełnosprawnych.
    Taki przykład g..a moralnego w duchu straszenia społecznego bo przecież
    nie autentycznej winy. To jest złe, ale tak dokładnie jest.

  • 94. Data: 2019-07-11 19:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Raczej pieszy by przebiegl, ale kierowca zdazylby wyhamowac przed nim
    > i wypadku by nie bylo.
    > Oczywiscie ten kierowca w tym konkretnym przypadku - bo jak ten pieszy
    > bedzie tak dalej przebiegal, to długo cały nie bedzie.
    > Wystarczy ze trafi na kogos o gorszym refleksie.

    A skad wiesz ze ten kierowca miał dobry refleks?
    Moze jakby jechał wolniej to by słabiej zahamował i wyszłoby na to samo?

    Ale co do jednego sie zgadzam - debil długo nie pozyje :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 95. Data: 2019-07-11 19:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik SW3 s...@p...fm.invalid ...

    > W sumie to tak jest. Gdyby prędkość była większa lub mniejsza to
    > trajektorie tego pojazdu i tego pieszego by się nie przecięły ;)

    Za wolno jechał... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 96. Data: 2019-07-11 19:01:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 01:48, LordBluzg(R) wrote:

    > Bezkarnie, nie :]

    Jak potrzeba to bezkarnie.

  • 97. Data: 2019-07-11 19:03:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 06:30, Shrek wrote:

    > Zazwyczaj nie. A czemu pytasz?

    Bo jeśli pijany pieszy nie popełnia to i pijany kierowca nie powinien.

  • 98. Data: 2019-07-11 19:28:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 18:50, kk pisze:

    > Ja nie widzę. Widzę, że nie mogę liczyć na pieszego. Prędzej czy później
    > któregoś przejadę.

    Zasadniczo po takim stwierdzeniu powinieneś zostać skierowany na
    psychotesty gdzie by stwierdzili czy jesteś zwykłym trolem, czy masz coś
    z głową i wyskakujesz z PJ.

    --
    Shrek

  • 99. Data: 2019-07-11 19:33:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-07-2019 o 16:52, SW3 pisze:

    > W sumie to tak jest. Gdyby prędkość była większa lub mniejsza to
    > trajektorie tego pojazdu i tego pieszego by się nie przecięły ;)

    Niekoniecznie, to równanie ma więcej niewiadomych.
    Np. czas reakcji, jakość hamulców, siłą hamowania itd

  • 100. Data: 2019-07-11 19:43:12
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w
    > Zasadniczo po takim stwierdzeniu powinieneś zostać skierowany na
    > psychotesty

    Piszesz z własnego doświadczenia?

    > gdzie by stwierdzili czy jesteś zwykłym trolem,
    > czy masz coś z głową i wyskakujesz z PJ.

    O... chyba jednak masz doświadczenie, ale nie za "kółkiem".

    Niestety dla ciebie prawo jest z kk [1], ale tym bardziej musi się starać.

    Pa.

    --
    'Tom N'