  • 101. Data: 2019-07-11 19:50:09
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-11 19:28, Shrek wrote:

    > Zasadniczo po takim stwierdzeniu powinieneś zostać skierowany na
    > psychotesty gdzie by stwierdzili czy jesteś zwykłym trolem, czy masz coś
    > z głową i wyskakujesz z PJ.

    Skończ pieprzyć

  • 102. Data: 2019-07-12 00:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Pytanie na ile to zjawisko jest rzeczywiście przyczyną wypadków - bo
    > statystykę mieliśmy od dawna tragiczną i nei widać jakiego wzrostu w
    > związku z pojawieniem się smartfonów. Więc raczej nie tędy droga...
    > Za to widać jasną korelację (dotyczącą wszystkich krajów) między
    > statystyką a tematem wątku. Więc...

    Statystyka to takie wredne gówno...
    Przeciez nie wiesz, jaki byłby spadek ilosci ofiar gdyby nie rozpraszanie
    uwagi przez smartfony...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 103. Data: 2019-07-12 00:45:56
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 11.07.2019 o 19:43 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:

    > Niestety dla ciebie prawo jest z kk [1], ale tym bardziej musi się
    > starać.
    >
    > Pa.

    Te jedynki w nawiasach coś oznaczają, czy zepsuła Ci się klawiatura?

  • 104. Data: 2019-07-12 06:20:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.07.2019 o 00:00, Budzik pisze:

    > Statystyka to takie wredne gówno...

    Które można wykorzystać jak sięcjhce. Na przykład udawać, że nie ma
    związku między pierwszeńtwerm nieokreślonym a ilością ofiar, mimo że
    wiadomo, że jest.

    > Przeciez nie wiesz, jaki byłby spadek ilosci ofiar gdyby nie rozpraszanie
    > uwagi przez smartfony...

    Mogłoby być wszystko, ale wiadomo, że jest związek między tytułem wątku
    a ilością trupów. I to gigantyczny.

    --
    Shrek

  • 105. Data: 2019-07-12 09:38:26
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 2019-07-11 o 18:24, Shrek pisze:
    > Pytanie na ile to zjawisko jest rzeczywiście przyczyną wypadków - bo
    > statystykę mieliśmy od dawna tragiczną i nei widać jakiego wzrostu w
    > związku z pojawieniem się smartfonów.

    A to nie Ty pisałeś, że statystyki mamy coraz gorsze?
    A smartfonów coraz więcej i internet mobilny coraz tańszy.

    --
    SW3
    ----

  • 106. Data: 2019-07-12 12:22:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Jul 2019 00:01:49 +0200, w
    <5d250edf$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, LordBluzg(R)
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Orzeczenie, zgodne z w/w już było tutaj cytowane ale je olałes ciepłym
    > moczem :]

    Jedne orzeczenia są takie, inne siakie. Nie ma żelaznej zasady.

    > https://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/180519966-D
    zialacz-PiS-zabil-na-pasach-Wraca-sledztwo-po-interw
    encji-Krzysztofa-Brejzy.html
    > Hmmm... :)

    Bo się akurat jednemu posłowi chciało.
    A jak się nikomu nie zechce?

  • 107. Data: 2019-07-12 12:23:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Jul 2019 11:58:02 +0200, w <5d25b6c3$0$531$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Pieszy chodził o lasce (stopa cukrzycowa) i poruszał się powoli.

    No i widzisz -- wtargnął mimo zapewnień wiceministra.

  • 108. Data: 2019-07-12 16:40:06
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-11 o 14:00, Budzik pisze:
    [...]

    > Sugerujesz ze w tym przypadku powodem była predkosc i gdyby nie ona, to
    > pieszy spokojnie przeszedłby na czerwonym nie przeszkadzajac nikomu?

    Źle to interpretujesz.Sąd wyraźnie określił że przyczyną potrącenia
    (zaznaczam POTRĄCENIA PIESZEGO) była prędkość. Przy takich warunkach
    pogodowych i przy takiej prędkości uniknięcie kolizji jest praktycznie
    niemożliwe a nie zastosowanie się d D-6 kierowcy (w ogóle, znaczy ZERO)
    zastosowania to już jak w lotto, KUMULACJA braku przestrzegania przepisów.

    > Zachowuje tyle ostroznosci ile moge.
    > Nie tłumacze debili jadacych 100 na godzine, wyskakujacych przed
    > przejsciem zza innych pojazdów tylko rozmawiam o sytuacji w ktorej bogu
    > ducha winny kierowca dostał wyrok bo pieszy był debilem.

    Hmm, luknij tutaj:
    https://jbzdy.co/obr/1051365/prawko-z-czipsow
    I zobacz jak to najczęściej wygląda. Piesi nie mają szans, nawet jeśli
    uważają bo kierowca w każdej chwili może odbić kierownicą (przestraszy
    się) i wypadek gotowy. Zdejmij mu tylko nogę z gazu i zaraz się robi
    bezpieczniej :) Może i komuś przyjebie ale trudniej mu będzie zabić :)

    > W omawianym przypadku nie moge sie zgodzic. Problemem nie była predkosc.
    > Była nim głupota pieszego.

    Ja uważam że pieszy zawsze jest głupi, bez wyjątków i z tym założeniem
    jeżdżę. Polecam jbco :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 109. Data: 2019-07-12 16:44:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-12 o 12:22, r...@k...pl pisze:

    > Jedne orzeczenia są takie, inne siakie. Nie ma żelaznej zasady.

    Akurat to orzeczenie stało się konsensusem :]

  • 110. Data: 2019-07-12 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > się) i wypadek gotowy. Zdejmij mu tylko nogę z gazu i zaraz się robi
    > bezpieczniej :) Może i komuś przyjebie ale trudniej mu będzie zabić :)

    nie sadzisz ze przytaczanie takiego przykładu wobec sprawy o której
    rozmawiamy to brak szacunku do rozmĂłwcy?

    To troche tak jakby na pytanie o ekonomiczne auto do miast a do 10kPLN
    odpisac: porsche 911... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem