  • 151. Data: 2019-07-17 19:59:53
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > [...]
    >
    > Bo go źle oceniasz. Wlazł na czerwonym i tyle. Reszta to skutek.

    Hmm... chyba nie rozumiem twojego toku myslenia...
    Przebieganie prZez jezdnie to skutek? Czego?

    > Nie. Piesi nie nakładają na siebie 1,5T blachy i nie rozpędzają
    > się powyżej (średnio) 50km/h łażą w okolicach 5km/h :)

    Co nie zmienia faktu ze zachowuja sie tak samo.
    Tylko skutki inne...

    > W zależności od warunków drogowych. Na miejscu tego gościa,
    > jechałbym ok 40km/h w tym miejscu. Różnica taka że on został na
    > drodze a ja bym przejechał :) i kto tutaj zaburza płynność ruchu?

    Mundry polok po szkodzie

    > Masz kamerkę? Możemy się umówić na porównanie z jednego dnia. Też
    > Poznań
    >:] Zobaczymy jak to ma się w praktyce :]...dzisiaj na Hetmańskiej
    > musiałem zapierdalać (w stronę Wildy) powyżej 100 bo za mną na lewym
    > pasie, na zderzaku siedziało 3 kozaków. Wyprzedziłem co miałem,
    > zjechałem na lewy, zwolniłem a oni--MYK, MYK i zniknęli :) Chyba
    > jeszcze mam to na kamerze...jak kilka innych ciekawych wykroczeń z
    > dnia.

    Ze co? Musiałes? ROTFL
    Jak ci ktos siedzi na zderzaku i wymusza to zwolnij, zmien pas na prawy i
    pusc. Niech sobie jada barany.

    > Widzisz, ja obserwuję cały czas a do marketu chodzę po zakupy. Widać
    > że nie chodzisz i nie obserwujesz zachowań. Sam siebie pozbawiasz
    > metody poznawczej i ograniczasz napływ "danych" :)

    To nie na moje nerwy ;-P

    > BTW, rowerem też jeżdżę jbco i też z kamerą :)

    Oj wstyd sie przyznac ale ja ostatnio bardzo sporadycznie.
    Własnie planuje na wakacje rozpoczac sezon rowerowy z pociecha tylko te
    wakacje mi sie coś przesuwaja :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 152. Data: 2019-07-17 22:45:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-16 19:57, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > pieszych/debili a na 100 samochodów to 90...bo choćby z tego powodu że
    > łamią dopuszczalną praktycznie wszędzie gdzie się da.

    Jakie przepisy taka statystyka.

  • 153. Data: 2019-07-17 22:47:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-17 00:00, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > poznawczej i ograniczasz napływ "danych" :)
    >
    > BTW, rowerem też jeżdżę jbco i też z kamerą :)

    A konno?

  • 154. Data: 2019-07-17 22:50:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-13 01:18, Zenek Kapelinder wrote:
    > ...Widocznie prog ostrzegania ustawiony jest na 500 a niecale 300 jest spolecznie
    do zaakcetowania, zwlaszcza ze wiekszosc zabitych na przejsciach to ludzie starsi.
    Umierajac odciazaja panstwo. W takiej sytuacji prowadzenie jalowych dyskusji na
    samochodach nic nie wnosi do zycia.

    Przecież oni zbudowali to państwo

  • 155. Data: 2019-07-17 22:51:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-13 14:21, LordBluzg(R) wrote:

    > ...ale wiesz, że rozmawiasz z kompletnie nieedukowalnym, przekornym
    > (złośliwym) człowiekiem?
    >
    > Od paru lat, sporo osób mu pisze, żeby "zgodnie z przepisami" nie
    > stawiał spacji przed pytajnikiem a on to ciągle robi :) On doskonale
    > wie, że nie ma racji i sobie trolluje :)

    Spacja jest dobra

  • 156. Data: 2019-07-17 22:57:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mieszko I bardziej od nich zbudowal to panstwo. W zasadzie bez niego by tego panstwa
    moglo nie byc. I co z tego wynika? Nic.

  • 157. Data: 2019-07-17 23:53:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Puknij się w swój głupi łeb. Obciążeniem dla państwa może być policjant,
    ale nie zwykły człowiek, który przez większość swego życie płacił na
    swoją przyszłą emeryturę.

  • 158. Data: 2019-07-18 00:02:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    >Puknij się w swój głupi łeb. Obciążeniem dla państwa może być
    >policjant, ale nie zwykły człowiek, który przez większość swego życie
    >płacił na swoją przyszłą emeryturę.

    Poki placil, to byl cennym obywatelem, a teraz jest tylko niechcianym
    obciazeniem :-P

  • 159. Data: 2019-07-18 00:24:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-17 o 19:59, Budzik pisze:

    > Hmm... chyba nie rozumiem twojego toku myslenia...
    > Przebieganie prZez jezdnie to skutek? Czego?

    Wejścia na czerwonym. To że przebiegał nie ma żadnego uzasadnienia że
    wszedł bezpośrednio...bo nie wszedł. To pojazd zbliżał się za szybko :]

    Spróbuj mi wyjasnić sytuację, gdzie przechodzisz prawidłowo przez
    przejście i oceniasz: skoro dopuszczalna prędkość w tym miejscu jest
    50km/h to jak wyliczysz sobie trajektorię (ile metrów musi się znajdowac
    pojazd jak włazisz na przejście z prędkością 7km/h) żeby nie było
    "bezpośrednio"? Musisz mieć radar w oczach i ocenić że pojazd jedzie
    90/130/200kmh i w sekundzie wyliczyć? Przy 200km/h to go nawet nie
    zobaczysz w sumie. Kto zatem będzie winny takiemu stanowi?

    > Co nie zmienia faktu ze zachowuja sie tak samo.
    > Tylko skutki inne...

    To nie pieszy zabija kierowcę.

    > Mundry polok po szkodzie

    Skąd? Zawsze tak jeżdżę i nie miałem nigdy żadnego potrącenia pieszego :>

    > Ze co? Musiałes? ROTFL
    > Jak ci ktos siedzi na zderzaku i wymusza to zwolnij, zmien pas na prawy i
    > pusc. Niech sobie jada barany.

    Ja wyprzedzałem tego co jechał 60 :>
    Nie będę hamował i chował się za wolniejszy pojazd. Pojebało?

    > To nie na moje nerwy ;-P

    No tak, w pewnym wieku wiele osób odmawia sobie edukacji. Zatem należysz
    już do grona "kolegów z którymi dało się kiedyś porozmawiać" :)

    > Oj wstyd sie przyznac ale ja ostatnio bardzo sporadycznie.
    > Własnie planuje na wakacje rozpoczac sezon rowerowy z pociecha tylko te
    > wakacje mi sie coś przesuwaja :(

    A ja sobie śmigam co jakiś czas bo lubię i nie czekam na wakacje.
    też spora dawka doświadczenia "z drugiej strony".
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 160. Data: 2019-07-18 00:25:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-17 o 22:47, kk pisze:

    > A konno?

    Też, aco? Tam nie mam kamery ale są tacy co filmują jak jadę :]