  • 11. Data: 2019-07-09 01:06:45
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-07-08 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > brawo minister :)))

    Mnie raczej ciekawi, kiedy policja ustawi się w pobliżu przejść i będą w
    końcu egzekwować takich jak: J.F., Zenka, Radka i paru innych :] Wiem że
    w/w nie zmiękną od razu. Oni będą egzekwować prawo masy na przekór albo,
    bo mi się uda, będą wymuszać. Sypną kaską ale do momentu aż nie
    zabiją/uszkodzą kogoś, chociaż wątpię nawet że się przyznają. Może
    dostaną "wakacje" i wtedy na jakiś czas odpadną z newsów :)
    Będzie widać :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2019-07-09 02:04:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na poczatek w Lodzi proponuje zeby ustawlili sie na Piotrkowskiej na odcinky od Placu
    Wolnosci do Pilsudzkiego. Na pieszych podreperuja troche budzet panstwa. Mogli by
    jeszcze wylapywac tych co po Piotrkowskiej jezdnia spaceruja bo wydaje im sie ze tam
    deptak jest. Tak przy okaz!ji spytam. Jestes pizdziak z polityki czy jego glupszy
    brat?

  • 13. Data: 2019-07-09 06:32:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2019 o 01:06, LordBluzg(R) pisze:

    > Sypną kaską ale do momentu aż nie
    > zabiją/uszkodzą kogoś, chociaż wątpię nawet że się przyznają. Może
    > dostaną "wakacje" i wtedy na jakiś czas odpadną z newsów :)
    > Będzie widać :)

    Ogólnie ciekawa sprawa, że skoro połowa kierowców wierzy w teorię
    nieciągłości pierwszeństwa na krawężniku, to żaden się w sądzie nie
    broni, "nie zwalniałem, bo przecież miałem pierwszeństwo bo on na
    chodniku był i miał zakaz wtargiwania, więc czemu miałbym na niego
    uważać". Chyba sami tak naprawdę w swoją teorię nie wierzą, a raczej
    wiedzą, że to krótka droga do wyroku bez zawiasów;)
    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-07-09 07:50:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Jul 2019 06:32:17 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > uważać". Chyba sami tak naprawdę w swoją teorię nie wierzą, a raczej
    > wiedzą, że to krótka droga do wyroku bez zawiasów;)

    Madry kierowca najpierw rozmawia z adwokatem :-)

    Skoro przepis nakazuje zwolnic, to sie mowi "zdjalem noge z gazu,
    ale pieszy mi wbiegl". Ewentualnie "pieszy czekal na chodniku, i nagle
    wszedl mi pod auto, nic nie zdazylem zrobic" :-)

    A paradoksalnie - dawniej jak sie jechalo szybko, to pieszy patrzyl i
    czekal. A jak sie jechalo wolniej - pieszy patrzyl, niecierpliwil ze
    samochod za wolno sie zbliza i wchodzil.
    Teraz to mieszanka - jedni czekaja, inni wchodza bo mysla ze maja
    pierwszenstwo, inni wchodza bez patrzenia.

    J.

  • 15. Data: 2019-07-09 07:53:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Jul 2019 01:06:45 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Mnie raczej ciekawi, kiedy policja ustawi się w pobliżu przejść i będą w
    > końcu egzekwować takich jak: J.F., Zenka, Radka i paru innych :] Wiem że
    > w/w nie zmiękną od razu.

    Ale za co egzekwowac ? Za nie zwolnienie ?
    trudnosci techniczne, nie maja taich radarow.

    Za nie przepuszczenie pieszego ? Nie ma takiego obowiazku :-)

    J.

  • 16. Data: 2019-07-09 08:49:58
    Od: p...@g...com

    czyli niedasie ? no to zobaczymy

    https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/predkosc-przed-przejs
    ciem-dla-pieszych-raport-its,951112.html

    Dlatego ITS rekomenduje ministerstwu "zintensyfikowanie działań edukacyjnych mających
    na celu zmianę zachowań kierowców poprzez zapoznanie ich z wpływem prędkości na
    bezpieczeństwo pieszych oraz przedstawienie trudnej sytuacji pieszych, szczególnie
    osób starszych i najmłodszych uczestników ruchu". "Działania te powinny być
    wzmocnione poprzez skuteczny nadzór w rejonie przejść dla pieszych" - podkreślono.

    a jak minister nie ogarnie tematu to szybko przestanie byc ministrem bo slupki
    truposzy nieustannie ida w gore a to slabo w sondazach wyglada ... gorzej wypadaja
    tylko wyczyny SOP ale tam o dziwo cicho, dawno nic nie rozbili :-)

  • 17. Data: 2019-07-09 08:59:13
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    LordBluzg(R) w

    > Srite. Zacytuj dane z tego linka co podałem :>

    To jest tępy trollu cytat z raportu o którym pisałeś...

    > Wymagam myślenia

    Zacznik o siebie.

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2019-07-09 09:06:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Jul 2019 23:49:58 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

> [...]
    mających na celu zmianę zachowań kierowców poprzez zapoznanie ich z wpływem prędkości

    Beda filmy w TV

> [...]

    Beda filmy w TV

    >"Działania te powinny być wzmocnione poprzez skuteczny nadzór w rejonie przejść dla

    I bedzie stala policja i lapala tych co wyprzedzaja na przejsciu.
    Ale to akurat moze dac efekt.

    No i moze pieszym dadza pare mandatow :-)

> [...]
    > bo slupki truposzy nieustannie ida w gore a to slabo w sondazach
    > wyglada ... gorzej wypadaja tylko wyczyny SOP ale tam o dziwo

    Suweren ma to w d*, a jak nie ma, to i tak glosuje na PO :-)

    J.

  • 19. Data: 2019-07-09 09:34:34
    Od: p...@g...com

    --Suweren ma to w d*, a jak nie ma, to i tak glosuje na PO :-)

    a ja mysle ze juz poszedl prikaz ze trupow ma byc mniej

    https://tvn24bis.pl/moto,99/kontrole-predkosci-w-pol
    sce-kgp-kaskadowy-pomiar-predkosci-we-wtorek,951264.
    html

    Niestety obserwujemy więcej ofiar śmiertelnych i wynika to przede wszystkim z
    nadmiernej prędkości. To prędkość generuje większy tragizm zdarzeń drogowych. Finały
    tych zdarzeń są częściej, niż to bywało w poprzednich latach, śmiertelne - powiedział
    Kobryś.

  • 20. Data: 2019-07-09 13:46:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >https://tvn24bis.pl/moto,99/kontrole-predkosci-w-po
    lsce-kgp-kaskadowy-pomiar-predkosci-we-wtorek,951264

    Albo pieniedzy wiecej :-)

> [...]
    >tragizm zdarzeń drogowych.
    >Finały tych zdarzeń są częściej, niż to bywało w poprzednich latach,

    Jedna akcja tego nie zmieni.

    Ale jest druga
    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pol
    icja-znalazła-sposób-na-usidlenie-polskich-kierowców
    -oni-już-nie-wyjadą-na-drogę/ar-AADl0l9

    i ho, ho - 111 nowych FR

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pol
    acy-masowo-przekraczają-prędkość-111-nowych-fotorada
    rów-ma-zmniejszyć-liczbę-wypadków/ar-AAAXTlS

    tylko suweren cos miesza i mowi, ze te lasery to niedobre :-)
    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/pos
    eł-piętnuje-wady-laserowych-mierników-policji-zawodn
    e-i-podatne-na-zakwestionowanie-jest-odpowiedź-minis
    terstwa/ar-AABCrx6

    No coz, jesli wierzyc zachodnim zrodlom - to spowolnienie kierowcow do
    90 pieszych nie uratuje :-P

    A przeciez wystarczy, zeby pieszy sie rozejrzal przed przejsciem

    https://www.youtube.com/watch?v=IXG7WeBRWmA

    choc zdarza sie i tak
    https://www.youtube.com/watch?v=K9uyBggWFsM

    czy np tak
    https://www.youtube.com/watch?v=Mzs0izUSoFo

    Trzeba dzieci od malego uczyc - przed kazdym pasem zatrzymaj sie i
    rozejrzyc.
    Lepiej byc zdrowym, niz poszkodowanym.

    J.